W18 Muziektopic

DeletedUser69693

Guest
Je mag best wel wat vriendelijker doen in dit topic, het is niet omdat ik nieuw ben, dat ik gediscrimineerd moet worden. Denk daar maar even over na!

Greetz Timo

Heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan daarover denken. Pas maar op of ik zet je uit de stam met VV van Bosnie1 :D
 

DeletedUser

Guest
Dankje, de mensen van Break zijn tenminste een beetje vriendelijker. Maar jullie blijven vijanden hoor haha :bijl::bijl:

Groetjes, Timothy
 

DeletedUser69693

Guest
Ik kan ook vriendelijk zijn, je deed gewoon raar/belachelijk, waarop ik een grapje maakte (wat overigens niet slecht bedoeld was).
 

DeletedUser62889

Guest
Weet iemand nog lekkere muziek? Ik heb niet al te veel verstand van muziek :eek:. Ik weet eigenlijk ook niet welke stijl ik leuk vindt. Ik zoek geen hardstyle etc., meer iets electro/house..
 

DeletedUser65368

Guest

In plaats van vervelend doen kan je ook gewoon suggesties geven want hier wordt niemand echt beter van. Dit is het muziektopic en niet het 'Kijk-hoe-goed-ik-het-woordenboek-bestudeer-zodat-ik-mensen-kan-corrigeren-op-hun-spelling-topic' Thank you :D'
 

DeletedUser

Guest
In plaats van vervelend doen kan je ook gewoon suggesties geven want hier wordt niemand echt beter van. Dit is het muziektopic en niet het 'Kijk-hoe-goed-ik-het-woordenboek-bestudeer-zodat-ik-mensen-kan-corrigeren-op-hun-spelling-topic' Thank you :D'

Ik heb al genoeg suggesties gepost de laatste 72uur (3 filmpjes ofzo).

Bovendien moet je je klep houden over dat woorden-boekgezeik tegen mij, want Essential Values wees die kerel met 'Boom' in z'n naam op een spellingsfout die er helemaal geen was. Dus als je je klep opentrekt tegen iemand, doe het dan tegen de juiste, dombo. Zonder zijn faalhaas-verbeteringen, die bovendien fout zijn, voel ik me niet genoodzaakt om iets van spelling te gaan verbeteren.

Automatisme Agonoize, niks met onkunde te maken.

Automatisme om DT-fouten te maken :D bahahha
 

DeletedUser64964

Guest
Weet iemand nog lekkere muziek? Ik heb niet al te veel verstand van muziek :eek:. Ik weet eigenlijk ook niet welke stijl ik leuk vindt. Ik zoek geen hardstyle etc., meer iets electro/house..

Deze vind ik wel lekker.

@ Ago, -dt fouten zijn heel normaal hoor. Je hersenen onthouden de vorm van het werkwoord dat je het vaakst schrijft. Als je er dus niet op let is een dt-fout zo gemaakt. Ik maak er ook constant, en ik denk nu niet dat ik te weinig kennis van het Nederlands heb :p
 
Bovenaan