W18 Muziektopic

DeletedUser

Guest
@ De mod:

Ga dit topic niet zomaar sluiten. Dit topic is serieus bedoelt. Net zoals we een praathoek hebben (waar in principe ook over muziek gepraat kan worden, maar waar teveel gespam is om eigenlijk wat serieus te kunnen doen) maak ik dus een muziektopic. Gelieve niet naar het vrije forum te wijzen, ten eerste zitten daar amper w18 spelers, ten tweede is het daar zo'n gespam van jewelste dat het gewoon niet leuk is. Mocht je toch nog de neiging hebben om dit te willen sluiten gelieve me dan te PMen alvorens dat te doen, dan ga ik nog verder met je in discussie.



W18 Muziektopic


Doel:

De bedoeling is dat iedereen zijn/haar favoriete muziek, playlists, etc etc deelt met de rest van w18. Zal dit zo goed mogelijk proberen bij te houden in de beginpost (per genre sorteren bv, of misschien per stam :D). Het doel is eigenljk om op een leuke manier nieuwe muziek te gaan ontdekken en de rest van w18 beter leren kennen. Het is niet de bedoeling om elkaars muziek af te gaan breken maar zeggen waarom je iets leuk of niet leuk vind kan natuurlijk wel, zolang het onderbouwt is.



Muziek:

Heb eigenlijk nog geen idee hoe ik het ga ordenen, tips zijn welkom. Denk gewoon per genre en playlists.


Playlists:

- Vanalles mix (korte versie)
- Rock


Voor de rest hoop ik dat iedereen zijn muziek wel way wilt delen :)
 
Reactiescore
254
Hoe groot wil je de lijsten hebben? Heb namelijk op youtube al een hele playlist vol met rap/hiphop (200) en dan nog een nieuwe met circa 50 nummers. Daarbuiten luister ik ook: house, dance, hardstyle, reggaeton etc. Best veel, op scream, metal, klassiek enz na, sommige rock nummers gaan wel ;).
 

DeletedUser26046

Guest
Hoe groot wil je de lijsten hebben? Heb namelijk op youtube al een hele playlist vol met rap/hiphop (200) en dan nog een nieuwe met circa 50 nummers. Daarbuiten luister ik ook: house, dance, hardstyle, reggaeton etc. Best veel, op scream, metal, klassiek enz na, sommige rock nummers gaan wel ;).

^ditzelfde geldt voor mij :p.
 

DeletedUser

Guest
Hoe groot wil je de lijsten hebben? Heb namelijk op youtube al een hele playlist vol met rap/hiphop (200) en dan nog een nieuwe met circa 50 nummers. Daarbuiten luister ik ook: house, dance, hardstyle, reggaeton etc. Best veel, op scream, metal, klassiek enz na, sommige rock nummers gaan wel ;).

Je kan gewoon playlists per genre plaatsen ofc. Die van mij was ook iets van 140 :p
 

DeletedUser58625

Guest
De Hard With Style Episodes zijn natuurlijk ook altijd leuk :)

Verder nog House, Dance, Pop, Dubstep en DnB
 

DeletedUser26046

Guest
Mensen die Hardwell niet goed kennen: Tomorrowland 2012.
Wat had ik graag bij dat optreden geweest zeg, de beste DJ atm ter wereld (naar mijn mening) die gewoon bijna anderhalf uur erg goed draait. Beste mix in tijden.
 

DeletedUser

Guest
ago, ik ben met je mee man, @ aus, die rock playlist is heel lekker, merci!
 

DeletedUser58625

Guest
Mensen die Hardwell niet goed kennen: Tomorrowland 2012.
Wat had ik graag bij dat optreden geweest zeg, de beste DJ atm ter wereld (naar mijn mening) die gewoon bijna anderhalf uur erg goed draait. Beste mix in tijden.

Hardwell is idd echt goed. Luister vaak Hardwell On Air (wekelijkse mixen) en Call me a spaceman is zo lekker :D

En PoP, ik luister straks wel. :p
 
Bovenaan