W18 Muziektopic

DeletedUser

Guest
Wall of Death's zijn awesome! Moshpits.. Metalhead hier!

Vanavond piratenfeestje in een Metalkroeg, dus dat word moshen en drinken als een gek!
 
Reactiescore
255
Problemen mee dat mensen zich amuseren op een andere manier dan jouw manier? Of betekende je smiley ':eek:' iets anders? ;)

Nah, moeten jullie metalheads zelf weten, ik hou er gewoon niet van (althans de muziek, geen idee wat moshen is (A)). Alhoewel die smiley overbodig was, #deleted.
 

DeletedUser58625

Guest
Nah, moeten jullie metalheads zelf weten, ik hou er gewoon niet van (althans de muziek, geen idee wat moshen is (A)). Alhoewel die smiley overbodig was, #deleted.

Moshen is op elkaar gaan beuken op metalmuziek. Bij een Wall of death staan honderden mensen recht over elkaar en lopen dan naar elkaar om te beuken.
't is geen gevecht, als mensen op de grond liggen, helpen ze elkaar recht enz.

Metal is niets voor mij, en vind die moshpits maar vreemd maarja :p
 

DeletedUser64964

Guest
Vriend van me is ook metalfan, snap ook niet wat er leuk is aan hele avond op elkaar in lopen en op de grond vallen :confused:
 

DeletedUser

Guest
Vriend van me is ook metalfan, snap ook niet wat er leuk is aan hele avond op elkaar in lopen en op de grond vallen :confused:

Veel mensen snappen het niet, maar toch zijn er heel wat metalheads. Er moet iets speciaals met die muziek zijn die bepaalde mensen aantrekt. De energie, de kracht in de muziek misschien :p En ik hoor hier dat er constant gemoshed wordt enzovoort, maar ik ben op graspop geweest voor 2de maal op rij en ik kan je verzekeren dat 90/95% van het publiek op een normale manier staat te luisteren en dat de resterende 10/5% (waarvan de helft tamelijk bezopen) in de moshpits vliegt. Wall Of Deaths zijn er ook niet constant, gemiddelde per optreden een stuk of 2. Valt reuze mee ;)
 

DeletedUser

Guest
Nero - Promises
Nero - Me and you
Avicii - Levels
Skrillex - Bangarang
Skrillex - First of the year
Skrillex ft. Damian Marley - Make it bun dem
Netsky - Give & Take
Netsky - Puppy
Netsky - Come Alive
Sebastian Ingrosso ft. alesso - Calling (lose my mind)

:)

Die laatste is zo nice:D
 

DeletedUser58625

Guest
Heb me daarstraks bezig gehouden met (House, Dubstep, Dance) muziek te downloaden. Morgen show ik YouTube linkjes ;)
 

DeletedUser

Guest
Moshen is op elkaar gaan beuken op metalmuziek. Bij een Wall of death staan honderden mensen recht over elkaar en lopen dan naar elkaar om te beuken.
't is geen gevecht, als mensen op de grond liggen, helpen ze elkaar recht enz.

Metal is niets voor mij, en vind die moshpits maar vreemd maarja :p

Niks leuker dan een moshpit, circle pit of Wall of Death!

Veel mensen snappen het niet, maar toch zijn er heel wat metalheads. Er moet iets speciaals met die muziek zijn die bepaalde mensen aantrekt. De energie, de kracht in de muziek misschien :p En ik hoor hier dat er constant gemoshed wordt enzovoort, maar ik ben op graspop geweest voor 2de maal op rij en ik kan je verzekeren dat 90/95% van het publiek op een normale manier staat te luisteren en dat de resterende 10/5% (waarvan de helft tamelijk bezopen) in de moshpits vliegt. Wall Of Deaths zijn er ook niet constant, gemiddelde per optreden een stuk of 2. Valt reuze mee ;)

Ik was ook 1 dagje op Graspop, dag dat Alestorm er was. Zieke Wall of Death daar!
 
Bovenaan