W17, Hoogste dag awards

DeletedUser65185

Guest
vind het nog steeds grappig daarbij waren viper en mark op het ogenblik van je pm's dezelfde speler... dus niet meer dan 1 persoon wou je erbij hebben.

Waarom hij het wil is mij zeker een raadsel ^^ want 5sec nadat hij het had uitgesproken stonden er al 6nee's op de chat :)
 

DeletedUser56633

Guest
Wie niet waagt blijft maagd.

Zekers,maar het front wat ik nu heb is iets te groot om veel off te maken..

vind het nog steeds grappig daarbij waren viper en mark op het ogenblik van je pm's dezelfde speler... dus niet meer dan 1 persoon wou je erbij hebben.

Waarom hij het wil is mij zeker een raadsel ^^ want 5sec nadat hij het had uitgesproken stonden er al 6nee's op de chat :)

Ik weet niet als het dezelfde spelers waren..
enkel reageerden ze allebei afzonderlijk,dus niet als die antwoordde met viper dat die dan ook met mark425 antwoordde..
 

DeletedUser56633

Guest
deel van Maarten is klein..
maar maakt ook verder niet uit..
 

DeletedUser66941

Guest
Laat hem lekker Maarten edelen? Nog meer front en nog makkelijker weg te spelen :D
Het grootste voordeel is dat hij geen offence heeft, het nadeel is dat hij normaal hoge stamstacks had staan, deze zijn nu weg?
 

DeletedUser66941

Guest
We zullen zien, als zelfs ik je weggespeeld krijg ben je wel echt een noob, een grotere is niet te vinden op W17 (dan ik)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56633

Guest
Laat hem lekker Maarten edelen? Nog meer front en nog makkelijker weg te spelen :D
Het grootste voordeel is dat hij geen offence heeft, het nadeel is dat hij normaal hoge stamstacks had staan, deze zijn nu weg?

Ik zou dus maar even je mond houden met hoge stamstacks,zie je nu wel weer dat je alles aan elkaar liegt..
 

DeletedUser66941

Guest
Ik zou dus maar even je mond houden met hoge stamstacks,zie je nu wel weer dat je alles aan elkaar liegt..

Nu vind ik de stacks idd meevallen, ik ben erger gewend van jou. Is de stam de hoop verloren? ;)
Toch geven ze je weer een nieuw front?
 

DeletedUser56633

Guest
nee want er stonden nooit hoge stamstacks..
die stacks waren van mezelf,dus jij bent hier degene die dingen beweerd..
wat helemaal niet waar is zoals je ziet..
 

DeletedUser65185

Guest
nee want er stonden nooit hoge stamstacks..
die stacks waren van mezelf,dus jij bent hier degene die dingen beweerd..
wat helemaal niet waar is zoals je ziet..

nou ook niet gaan liegen he want ik herinner toch posts van je over dat en groot deel van de stamdeff bij je was terug getrokken. En die 1ste 2 sloopmassa's stond je ook goed vol ;)
 

DeletedUser56633

Guest
eerste 2 sloopmassa,s?:p

die massa,s heb ik weet ik veel hoeveel treinen gesloopt van oorlogmannetje,en kwam jij later nog met treinen omdat de massa anders een grote faal was geworden,dus niks sloopmassa,s..
ik stond goed vol ja,maar hoeft dat met stamdeff zijn?
Dat was in de TFO tijd dus toen konden we niet eens vol staan met stamdeff he;)
namelijk die massa op Huto waar jullie veel winsten haalden,daar ging toen veel deff heen,en ik kreeg toen ook veel aanvallen en verloor haast niks.
Enkel is deze aanval leuk opgezet door jullie,eerst 730 clears van tsu met lange afstand,mij laten denken dat dan de massa komt en dan met kortere clears komen,en helaas ben ik daar ook nog ingetuint ook..
 

DeletedUser65185

Guest
weeral ergens ingetuint. Begint een beetje cliché te worden..
 

DeletedUser66941

Guest
LOL, knight lees dan ;)
Lonely hou er rekening mee, de vv heeft het verkloot (A) (sacrasme)

Volgens mij gaat Amor deze massa er gewoon volledig aan ^^
 

DeletedUser56633

Guest
LOL, knight lees dan ;)
Lonely hou er rekening mee, de vv heeft het verkloot (A) (sacrasme)

Volgens mij gaat Amor deze massa er gewoon volledig aan ^^

zeg ik dat?
Ik heb het dorp gedodged,enkel kon de vv niet weten dat het teruggetrokken moest worden,is dus mijn fout dat ik het niet in het bevel had gezet,weeral ga je dingen zeggen die niet waar zijn..

ach,er aan gebeurd toch niet,veel dorpen verlies waarschijnlijk wel,maar ach jij krijgt ook nog zware verliezen hoor,of je gaat rennen van je account..
 
Bovenaan