W17, Hoogste dag awards

DeletedUser66941

Guest
zeg ik dat?
Ik heb het dorp gedodged,enkel kon de vv niet weten dat het teruggetrokken moest worden,is dus mijn fout dat ik het niet in het bevel had gezet,weeral ga je dingen zeggen die niet waar zijn..

ach,er aan gebeurd toch niet,veel dorpen verlies waarschijnlijk wel,maar ach jij krijgt ook nog zware verliezen hoor,of je gaat rennen van je account..

Dorpen verliezen oke, maar ik ren niet weg van mijn account. Ik heb een fijne stam achter me staan. En we zullen wel zien hoe het loopt wanneer jullie eens ophouden met schijnaanvallen;)
 

DeletedUser56633

Guest
je rent niet weg van je account zeg je?:eek:

hoeveel accounts heb je op deze wereld gehad? To late,Chinaman,gvey en nu mark425

grapjas,jullie staan overal zwaar stacked,en idd we gaan het zien..
 

DeletedUser

Guest
Nee amor wij gaan effectief met onze troepen om dat is een andere verhaal;)
 

DeletedUser56633

Guest
dan staan jullie wel zwaar gestacked:p

maja met zo,n safe is het ook wel logisch he..
 

DeletedUser

Guest
Nee niks, wij gebruiken onze def gewoon veel effectiever dan jou. Als dat nu niet nog duidelijk is...
 

DeletedUser56633

Guest
jullie stacken van te voren alles al,wij kunnen dat niet he..
dus is het logisch dat jullie effectiever deffen..

en helemaal niet nee niks,want jullie staan wel degelijk op veel plekker zwaar gestacked,dan kan je zeggen dat het effectiever is,want dat is het ook maar ga dan niet zeggen dat je niet zwaar stacked staat,want dat is wel zo:)
 

DeletedUser66941

Guest
jullie stacken van te voren alles al,wij kunnen dat niet he..
dus is het logisch dat jullie effectiever deffen..

en helemaal niet nee niks,want jullie staan wel degelijk op veel plekker zwaar gestacked,dan kan je zeggen dat het effectiever is,want dat is het ook maar ga dan niet zeggen dat je niet zwaar stacked staat,want dat is wel zo:)

Wij staan niet zwaarder gestacked, dat zeker niet. Wij gebruiken onze troepen effectiever en reageren sneller op elkaar.
En misschien plannen wij onze massa's ook beter, dat jullie daarom geen winsten boeken.

Tja je verliest nu wel mooi 60 dorpjes, 2 dagen lang. Misschien een mijlpaal? :D
 

DeletedUser

Guest
Wij staan niet zwaarder gestacked, dat zeker niet. Wij gebruiken onze troepen effectiever en reageren sneller op elkaar.
En misschien plannen wij onze massa's ook beter, dat jullie daarom geen winsten boeken.

Tja je verliest nu wel mooi 60 dorpjes, 2 dagen lang. Misschien een mijlpaal? :D
60 dorpen was eerste dag al, denk nu op de 100 zitten?

Jij bent echt een flapdrol haha, ooit van def schuiven gehoord?
Blijkbaar niet.

jullie stacken van te voren alles al,wij kunnen dat niet he..
dus is het logisch dat jullie effectiever deffen..

en helemaal niet nee niks,want jullie staan wel degelijk op veel plekker zwaar gestacked,dan kan je zeggen dat het effectiever is,want dat is het ook maar ga dan niet zeggen dat je niet zwaar stacked staat,want dat is wel zo:)
Ik zeg het nogmaals je bent echt een pruster.
 

DeletedUser56633

Guest
Jij bent echt een flapdrol haha, ooit van def schuiven gehoord?

grootste flapdrol ben jij nog wel,jullie laten alles namelijk gewoon stacken,wij kunnen met de boel gaan schuiven,enkel gaat dat niet erg makkelijk als je zo,n groot front hebt he,waarvan je vanaf alle kanten word aangevallen??
dat jou nou zo,n klein frontje hebt en het dan ook laat stacken,dan is het niet zo lastig he..

TFO tijd he,kregen huto en ik allebei 5k+ aanvallen,denk je dat wij allebei werden volgestacked? nee dus,dus je zegt wel 'ooit van def schuiven gehoord?' maarja lijkt me wel als ik juist toen een vvdd pakte van 8.6mill he;)

Wij staan niet zwaarder gestacked, dat zeker niet. Wij gebruiken onze troepen effectiever en reageren sneller op elkaar.
En misschien plannen wij onze massa's ook beter, dat jullie daarom geen winsten boeken.

Tja je verliest nu wel mooi 60 dorpjes, 2 dagen lang. Misschien een mijlpaal? :D

Neehoor,jullie hebben een dikke safe en 1 front en jullie staan niet zwaarder stacked dan ons,uhu..
tuurlijk staan jullie zwaarder stacked,is logisch maar dan moeten jullie hier niet komen beweren dat dat niet zo is..
je geeft zelf ook aan dat sommige NEOH spelers veel deff slurpen,dus weet niet wat je wil??

en HoH,wat jij van me vind boeit me echt 0,0%..
en ik heb nooit van deff schuiven gehoord nee..

alleen als m,n hele front leeg staat,en de clears komen opeens snel aan,dan kun je dus niks he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Amor jij ZELF edelt dat enorme front dan moet je er ook de consequenties van in zien. Ik had eerst ook groter vond, stamgenoten hadden geen front, ik deel ze en 2 problemen zijn opgelost tadaa.. Dus niet lopen wenen, anders neem maar de benen;p
 

DeletedUser56633

Guest
ik edel idd een groot front,maar de frontspelers waren aan het jumpen,en ze waren er bijna:p
en jij een groot front?:p
mijn front is 3x zo groot(zonder stuk wat ik van Maarten heb) als die van jou van toen..
 

DeletedUser56633

Guest
dat ik faal,is waar,3x zo hard niet..

en jij rockt 3x zo hard?:p 80% van de dorpen heb je binnen gehaald om rond een uur of 2-3 treinen te gaan sturen,en je weet dat ik er dan niet ben en ze dus niet zie aankomen,prima techniek hoor,maar dan rock je niet 3x zo hard,je doet het goed hoor,maar das beetje overdreven...
 

DeletedUser

Guest
ik heb serieus edel verzonden die er 18uur over deden voor bestemming en nog edelde ik het dorp whahah, dus ga niet wenen. Tribalwars is een 24uur spel. Als je het niet kan hebben moet je maar my little pony the game gaan doen:)
 

DeletedUser56633

Guest
hehe:D

ik kan het wel hebben hoor,enkel moeten jullie niet zo stoer komen doen hehe.
en boeiend dat je een edel verstuurde die 18u liep,heb ik dan gemist,maar dan blijf je alsnog op een hoog percentage verstuurde edels in de nacht hebben,waardoor je ze dus s,ochtends edelde he;)
en ja,als ik er rond die tijd niet ben,en de edels dus niet zie aankomen,kan ik ook weinig doen he:p
 

DeletedUser

Guest
hehe:D

ik kan het wel hebben hoor,enkel moeten jullie niet zo stoer komen doen hehe.
en boeiend dat je een edel verstuurde die 18u liep,heb ik dan gemist,maar dan blijf je alsnog op een hoog percentage verstuurde edels in de nacht hebben,waardoor je ze dus s,ochtends edelde he;)
en ja,als ik er rond die tijd niet ben,en de edels dus niet zie aankomen,kan ik ook weinig doen he:p

Dus je wilt zeggen dat je als je massa hebt(zie je minstens 100 uur van te voren) Dat je tijdens die massa opeens 18uur niemand op account zit dat niemand die ziet aankomen. Zoals lammert al zegt je hebt ook zoiets als vv=]
 
Bovenaan