W17 Forum

DeletedUser

Guest
Al hebben we igg geen mod nodig, We lossen wel zelf alles op :)
 

DeletedUser59612

Guest
er wordt zoveel gepraat dat het moeilijk bijhouden is voor de mod wat hier allemaal gebeurd...:S
 

DeletedUser

Guest
er wordt hier zo weinig gepraat, dat een mod het makkelijk kan bijhouden :eek:
 
Reactiescore
25
Daarom zijn jullie ook zo aardig :)
 

DeletedUser34283

Guest
Sorry jongens, ik ben mod af.

Desondanks vond ik het super modden voor jullie. Jullie zijn een leuke wereld! :)
 

DeletedUser

Guest
:eek: (wat een kutsmiley terwijl je :O typt)
Zeer erg jammer, Jij was een fantastische MOD!
wie wordt er dan de nieuwe mod?
 

DeletedUser

Guest
Ontslagen?
Die aapen van inno (of ist forum door een hooger gelegen tw team bestuurd) permiteren hun ook veel!
Wat heb je dan mispeuterd?

E. mss heb je zin in een accie op W17? :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb vermoedens waarom, Bedankt voor de moeite die je in de halvering hebt gestoken.
En bedankt duckje, door je luie gedrag ben je een goede mod af! :eek::eek:
 

DeletedUser34283

Guest
Tsja jongens, ik ben altijd voor w17 in de bres gesprongen, zeker wat betreft edelhalveringen, maar de redenen liggen ietwat gecompliceerder. Ik ben terecht ontslagen, maar had daarvoor al ontslag genomen, ook vanwege deze versloomde edelhalvering.

@ NSNG:

Ik heb er eigenlijk niet zo veel tijd voor, maar anderhalf uur per dag, maar w17 is wel een leuke wereld om op te spelen! :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zou zeggen als je interesse hebt neem contact met mij op via een forummailtje.

En mod's zoals jou moetten er meer zijn, Opkomen voor je spelwereld!!
Voor mij blijf jij DE mod en wie de volgende ook is ik zal um onderspammen met dubbelposts :)
 

DeletedUser34283

Guest
Ik zal vast ook nog wel actief blijven hier op het forum. Gezellige lui hier :)

Verder doe ik wat een mod zou moeten doen. Mij lijkt het dat je verbonden bent aan een bepaald deel van de community. Forum-mod zijn hier houdt niet op bij gewoon een beetje berispingen strooien. Je helpt mensen en je moet opkomen voor je wereld, al is dit niet mijn eigen wereld.
 

DeletedUser

Guest
ik zal vast ook nog wel actief blijven hier op het forum. Gezellige lui hier :)

verder doe ik wat een mod zou moeten doen. Mij lijkt het dat je verbonden bent aan een bepaald deel van de community. Forum-mod zijn hier houdt niet op bij gewoon een beetje berispingen strooien. je helpt mensen en je moet opkomen voor je wereld, al is dit niet mijn eigen wereld.

klassebak!
 

DeletedUser56633

Guest
zeer jammer!

eens met NSNG,nu hopen dat we geen mod krijgen die kickt op berispingen geven:S
 

DeletedUser34283

Guest
Ik hoop het ook niet jongens, maar goed, die zitten er best wel tussen hoor ;)
 
Bovenaan