W16 weer een niveautje omhoog?

  • Topicstarter Child wants a War
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Naja, Klik << hier zie je alle verliezen. Na deze aanval heb ik hem nog 9x met succes aangevallen. (Eerste aanval LC, tweede aanval rest van de troepen) Alles dat nog over was nog 9x aangevallen ^^

.NoSkills

9 keer? Haha mag ik even lachen?
Je hebt me 1x gescout en toen kwam die aanval.
Die is heel stom aangekomen terwijl ik online was.
Maar werd afgeleid.
Het was dus een lucky shot en die negen aanvallen daarna is gelogen.

Heel stoer hoor;) Vooral omdat je opnieuw begonnen bent.
Held op sokjes.
 

DeletedUser

Guest
9 keer? Haha mag ik even lachen?
Je hebt me 1x gescout en toen kwam die aanval.
Die is heel stom aangekomen terwijl ik online was.
Maar werd afgeleid.
Het was dus een lucky shot en die negen aanvallen daarna is gelogen.

Heel stoer hoor;) Vooral omdat je opnieuw begonnen bent.
Held op sokjes.

ach het feit al, dat hij twee keer hetzelfde rapportje laat zien, zei ons al genoeg ze dat hij aant liegen was anders poste je dat :p

En dit zal wel alles geweest zijn van zijn troepen, had al je off thuis gestaan had je 9/10 bijna geen verliezen of mss één ventje van elk.
 

DeletedUser9465

Guest
9 keer? Haha mag ik even lachen?
Je hebt me 1x gescout en toen kwam die aanval.
Die is heel stom aangekomen terwijl ik online was.
Maar werd afgeleid.
Het was dus een lucky shot en die negen aanvallen daarna is gelogen.

Heel stoer hoor;) Vooral omdat je opnieuw begonnen bent.
Held op sokjes.

Doen we weer mee Kavhi ? :p
Maarja nu heb je mij niet als No-life Co :).

I remember:The only time I saw Heaven, I was drunk as Hell
 

DeletedUser40933

Guest
Voorbije 2 werelden was je ook snel gecleard.

W14 ben ik nooit echt gecleared geweest.
W15 had beide kanten uit kunnen gaan + zelfs stond ik eerste met 200k voorsprong en geen aanvallen: ik was nog gekapt.
 

DeletedUser

Guest
Doen we weer mee Kavhi ? :p
Maarja nu heb je mij niet als No-life Co :).

I remember:The only time I saw Heaven, I was drunk as Hell
Jaa ik kon het echt niet meer laten. Deze verslaving zal me nooit meer los laten denk ik :p
Jij speelt niet meer toch?

I remember it well
The first time that I saw
Your head around the door
'Cause mine stopped working
 

DeletedUser

Guest
W14 ben ik nooit echt gecleared geweest.
W15 had beide kanten uit kunnen gaan + zelfs stond ik eerste met 200k voorsprong en geen aanvallen: ik was nog gekapt.

200k voorsprong? Dat zeker niet, en bovendien had je je troepen daar niet op orde, dat konden we wel zien aan de rapportjes. Dus misschien had je 3-5k voorsprong op de ranking, echter als je je troepen niet op orde hebt en toch blijft dooredelen speel je gevaarlijk spel.
 

DeletedUser

Guest
high 5 wel aantal goeie leden, maar why gaan ze rimmen :). vind ik teken van zwakte. daar zitten toch minder toppers. dus durven ze de uitdaging niet aan?
maar iig suc6 high 5:).

Omdat je nu pas richting kan kiezen ?

We liggen nog steeds C46 ;)
Rimmen is het voor nu ja. Als de wereld verder gevorderd is zitten wij ook gewoon in het centrum hoor :)

Klopt en nu lig je dichter bij elkaar dus betere samenwerking heeft niks met zwakte te maken zoals loco denkt.


Niet :eek:

Valt weer mee dan :p
 

DeletedUser40933

Guest
200k voorsprong? Dat zeker niet, en bovendien had je je troepen daar niet op orde, dat konden we wel zien aan de rapportjes. Dus misschien had je 3-5k voorsprong op de ranking, echter als je je troepen niet op orde hebt en toch blijft dooredelen speel je gevaarlijk spel.

Ik zei zelfs al hé :p
Ik stond op het moment van die aanval 3de ofzo dacht ik. Bovendien kwamen de helft van die rapportjes van incomplete scoutings en was ik al zowat de helft ervan kwijt door de eerste aanvallen waarbij ik offline was. Die troepen waren dus niet geweldig (dat ga ik niet beweren ;)) maar wel op orde hoor, al zei het vrij hard aanvalsgeorïenteerd.
 

DeletedUser

Guest
Ah ik zie het..ach ik ben een selectieve lezer. Ik lees wat ik wil lezen. :D
 
Bovenaan