w16 krantje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser39335

Guest
Kenneth in je team hebben is niet erg handig, omdat je dan gegarandeerd een slecht krantje krijgt :p
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, moeten ze aan werken, verder zeer mooi initiatief!

jaro had er meer dan mij, heb geprobeerd de meeste eruit te halen , maar ja was lange tekst en laat dus paar gemist weet al wel welke :)


@ love Zal ik onthouden :)
 

DeletedUser

Guest
Heeft Iemand Mischien nog Suggesties Van wat ze Willen zien in dit krantje dan zal ik daar ook aan gaan werken, tijd genoeg:)
 

DeletedUser

Guest
Reserved?

Er kan nu gepost worden ;)

Kenneth is geband daarom nieuw topic

Oh, dus zo krijg jij je postcount zo snel omhoog :D

Heeft Iemand Mischien nog Suggesties Van wat ze Willen zien in dit krantje dan zal ik daar ook aan gaan werken, tijd genoeg:)

Sinjin Nibori, hij schijnt een topper op meerdere werelden te zijn. Bovendien zit hij in Modus (graag gedaan die tip geven ;D) wat dus bewijst dat hij niet totaal onmachtig is in tw :)
 

DeletedUser

Guest
Oh, dus zo krijg jij je postcount zo snel omhoog :D



Sinjin Nibori, hij schijnt een topper op meerdere werelden te zijn. Bovendien zit hij in Modus (graag gedaan die tip geven ;D) wat dus bewijst dat hij niet totaal onmachtig is in tw :)

Ik doe liever eerst nog even een Niet modus lid tussendoor, anders denken ze allemaal dat ik partijdig ben door alleen maar modus mensen te interviewen en dat is niet lief van mij dan.
 

DeletedUser

Guest
Ik doe liever eerst nog even een Niet modus lid tussendoor, anders denken ze allemaal dat ik partijdig ben door alleen maar modus mensen te interviewen en dat is niet lief van mij dan.

.Akroida?:D
Kan ik namelijk ook niet doen, zou ook partijdig zijn dan.
 

DeletedUser35880

Guest
Waar willen jullie graag een stukje over lezen, Welke stam of speler ?
 

DeletedUser18987

Guest
Oh, dus zo krijg jij je postcount zo snel omhoog :D



Sinjin Nibori, hij schijnt een topper op meerdere werelden te zijn. Bovendien zit hij in Modus (graag gedaan die tip geven ;D) wat dus bewijst dat hij niet totaal onmachtig is in tw :)

stttttttttt :p
 

DeletedUser

Guest
Ik doe liever eerst nog even een Niet modus lid tussendoor, anders denken ze allemaal dat ik partijdig ben door alleen maar modus mensen te interviewen en dat is niet lief van mij dan.

Doe maar een _tbwc_ lid. :)
Pak dan ineens 1 van die nubnaampjes eruit. Kwil wel eens weten wat daar allemaal onder schuilt.
 

DeletedUser

Guest
Of de Smurfen bv.
Ben benieuwd of zij nog iets klaar gaan spelen op deze W..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan