W16 Edelhalvering

DeletedUser35742

Guest
Oprecht zonder oude koeien uit de sloot te willen halen: vonden jullie achteraf gezien de edelhalvering(en) een goed of slecht iets?
 

DeletedUser3368

Guest
Oprecht zonder oude koeien uit de sloot te willen halen: vonden jullie achteraf gezien de edelhalvering(en) een goed of slecht iets?

Edelhalveringen heb ik altijd een slecht plan gevonden gezien daar enkel de interner mee geholpen wordt en niet de aanvaller. Dat systeem had veel eerlijker moeten zijn. Dit heeft er volgens mij dus voor gezorgd dat de wereld steeds actiever ook werd.
 
Reactiescore
1.089
ik meen me te herrineren, dat ik in de situatie toen de halvering slecht vond, achteraf denk ik mwah, een giga impact op het verloop heeft het denk ik niet gehad, maar dat is mijn persoonlijke mening
 

DeletedUser

Guest
Kan niet zeggen dat de wereld puur door de edelhalveringen is dood gedaan.
Maar het heeft er wel voor gezorgd dat bijv. de oorlog tegen Nilva veel sneller verliep.

Vind het niks. Je kiest de wereld die je speelt voor de instellingen. Ik vind dat die instellingen van begin tot eind intact moeten blijven.
 

DeletedUser35742

Guest
Jullie zijn allemaal negatief, waarom zijn die halveringen dan door gegaan? Hebben jullie destijds ook tegen gestemd?
 

DeletedUser

Guest
Jullie zijn allemaal negatief, waarom zijn die halveringen dan door gegaan? Hebben jullie destijds ook tegen gestemd?

Wij Yero FosGate hebben tegen gestemd, maar de vorige enquête had 89 stemmen (ja) en misschien net 10+ (nee). Oftewel onze stem had geen toegevoegde waarde! gezien de halvering toch door werd gezet. Maar de mail die rond de wereld is verzonden hebben we enkel 'nee' stemmers, dus ziet er veelbelovend uit! :)
 
Reactiescore
1.089
Ik heb de eerste nee gestemt, en bij de 2e mijn co ja.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb altijd nee gestemd.. dus ik vind het raar met zoveel nee stemmers dat er dan toch een ja uitgekomen is.
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt me echter wel dat 'ja' stemmers hier niet op reageren. En ook veel 'ja' stemmers niet eens op het AF zitten.
 

DeletedUser

Guest
De eerste keer ook een JA vanaf onze kant. Achteraf had ik liever op NEE willen stemmen:(
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij komt hier zelfs maar 20 man ofzo op het forum dat op w16 speelt :/
 

DeletedUser64444

Guest
1e nee gestemd. 2e ja achteraf nog steeds een tekort aan edels om even gauw te internen maar de zin is nu ook weg.
 

DeletedUser

Guest
Kortom: Kleinere spelers kunnen toch invloed uitoefenen op een wereld!:rolleyes:
 
Bovenaan