W12 Stammen

DeletedUser23360

Guest
Je mag stukken van anderen gebruiken zolang je DUIDELIJK de naam van de schrijver vermeld. Doe je dat niet dan bega je plagiaat en kun je een grappige rechtszaak aan je broek krijgen. Maar niet grappig voor jou.
Daarnaast hoor je de schrijver te verwittigen.
 

DeletedUser18967

Guest
dat klopt, maar is zinloos om dat hier te posten, want .political kon niet weten dat dit stuk door jou geschreven was.
 

DeletedUser14708

Guest
Je mag stukken van anderen gebruiken zolang je DUIDELIJK de naam van de schrijver vermeld. Doe je dat niet dan bega je plagiaat en kun je een grappige rechtszaak aan je broek krijgen. Maar niet grappig voor jou.
Daarnaast hoor je de schrijver te verwittigen.

Dit is dan ook wat overdreven en erg zwart wit gezien...

De schrijver zal ook het een en ander moeten melden en moeten registreren anders gaat dit verhaaltje dus niet op...

Keep it real! :D
 

DeletedUser

Guest
Ben blij dat FoBie het goed blijft doen !

ik denk goeie recruits, mooi cluster, doe zo verder !
 

DeletedUser

Guest
Goede avond iedereen,

Normaliter houdt de KERN-leiding zich afzijdig op het tribalwars forum, maar bij deze kwestie denken we dat we toch beter even iets van ons laten horen.

Ten eerste,
Korte reactie op KERN commentaar:

Het doel van de BG was om tezamen een dreiging te lijf te gaan. Die dreiging is wat TO betreft ongedaan gemaakt. Dat de BG beeindigd is omdat voormalig TC 25 leden jullie nog aanvielen is dus niet geheel een correcte weergave van de werkelijkheid. Backstabben zou zijn: de strijd samen aan te gaan en tijdens de oorlog het roer om te gooien! Wij hebben aangegeven op ons gedeeld forum dat er een andere dreiging zich liet zien.
Bij politiek is een doel behalen niet afhankelijk van 1 optie maar van meerdere.

Na de fusie tussen TC 25 en TO is er geen "opdracht" uitgegaan van de leiding om KERN leden aan te vallen. Dit zijn voorvloeisels van de oude strijd tussen TC 25 leden en KERN leden.

Nu de BG is opgezegd kunnen jullie je zoals het een goede stam betaamd, gewoon verdedigen tegen elke aanval..
Ik noem in het midden van een aanvalsplan fuseren met de gezamenlijke vijand anders wel niet echt netjes.
Zeker als die vijand dan nog door dit bondgenootschap blijft aanvallen en we een dag of twee daarna doodleuk te horen krijgen dat ons verbond beëindigd wordt.

En om even terug te komen op de statistieken die onze vriend The Watcher hier heeft geplaatst, interns van andere stammen edelen kan iedereen. Zeker als die op de grens liggen tussen twee stammen die bijna in oorlog liggen met elkaar...
Bovendien is het merendeel van die dorpen geëdeld toen de overgenomen spelers in kwestie niet onder vakantie-vervanging stonden, maar inactief werden.
Toen we de vervanging hadden, was het anders wel zeer gemakkelijk om ongecoördineerde aanvallen met edels te stoppen en te dodgen. Ook al kwamen we maar enkele uurtjes per dag op die accounts.

En zo kan ik nog even doorgaan, maar aangezien ik niet zo ben te vinden voor te lange berichten, houd ik het hierbij...

Ik hoop dat dit voor een aantal spelers een iets duidelijkere kijk stelt op deze antwoorden van The Watcher en Lone Raider, welke toch wel zeer rooskleurig werden voorgesteld in het voordeel van TO.

Mvg,
BORA2500ETX
 

DeletedUser

Guest
Je mag stukken van anderen gebruiken zolang je DUIDELIJK de naam van de schrijver vermeld. Doe je dat niet dan bega je plagiaat en kun je een grappige rechtszaak aan je broek krijgen. Maar niet grappig voor jou.
Daarnaast hoor je de schrijver te verwittigen.
Bij mijn weten is er geen plagiaat totdat er een copyright op genomen is?
 

DeletedUser

Guest
lieve Bora

Met spelers in je stam die zo maar stoppen, geen VV achter laten en zelfs als er vv is makkelijk dorpen afgeven voor 1 veeg per dorp... dan zegt het mij toch echt wat over de stam.

Ik weet maar al te goed dat Soamwah stoppende was. Juist een rede voor ons om mee te profiteren he. Maar interns op de grens van een stam waar mee je een NAP verbreekt... toch een domme zet als je mij vraagt.

Maar verder heb je gelijk en zijn de aantallen dus niks om trots op te zijn. Maar de waarheid is wel dat zonder Soamwah en Shoque jullie nog maar 1 lid hebben die goed in C25 ligt, veel succes.
 

DeletedUser

Guest
Dan zal ik ook even verduidelijken dat het misschien sporadisch gebeurde, voornamelijk toen we de vervanging nog niet hadden.
Toch wel jammer dat er daarna bijna geen dorpjes meer genomen zijn, Watcher. ;)
En je kan zeggen wat je wil over mijn stam, maar dan zullen we maar niet beginnen over de leiding van je ex-stam...

@ mauritio, natuurlijk niet, dat werd besproken langs jullie leider, maar als die dat niet aan jullie meedeelt, dan lijkt het me toch ook wel direct duidelijk dat dit opgezet spel was.
 

DeletedUser

Guest
Ben ik blij dat we al dat geklaag niet in onze stam hebben. We richten ons op het spel en de fun van het spel.
En daaruit blijkt dat we het nog helemaal zo slecht doen met onze paar leden.
 

DeletedUser14708

Guest
Dan zal ik ook even verduidelijken dat het misschien sporadisch gebeurde, voornamelijk toen we de vervanging nog niet hadden.
Toch wel jammer dat er daarna bijna geen dorpjes meer genomen zijn, Watcher. ;)
En je kan zeggen wat je wil over mijn stam, maar dan zullen we maar niet beginnen over de leiding van je ex-stam...

@ mauritio, natuurlijk niet, dat werd besproken langs jullie leider, maar als die dat niet aan jullie meedeelt, dan lijkt het me toch ook wel direct duidelijk dat dit opgezet spel was.

Ik weet niet hoe het bij jullie is... maar wij hebben meerdere leiders.. ^^

Er waren vage plannen, maar om nou te zeggen dat er een aanvalsplan was... Nee, of jullie hebben een heel ander idee van aanvalsplan, dat zou ook nog kunnen
 

DeletedUser

Guest
Je mag stukken van anderen gebruiken zolang je DUIDELIJK de naam van de schrijver vermeld. Doe je dat niet dan bega je plagiaat en kun je een grappige rechtszaak aan je broek krijgen. Maar niet grappig voor jou.
Daarnaast hoor je de schrijver te verwittigen.

Maar in een rechtszaak moet wel alles op papier staan en moet er zoals iemand anders al zei een copyright opgenomen zijn het mag dan wel plagiaat zijn maar zonder (contract zou ik het niet noemen maar laat ons toch zeggen enige vorm van papier) zal je in een rechtszaak niet ver geraken denk ik ...
 

DeletedUser

Guest
Je mag stukken van anderen gebruiken zolang je DUIDELIJK de naam van de schrijver vermeld. Doe je dat niet dan bega je plagiaat en kun je een grappige rechtszaak aan je broek krijgen. Maar niet grappig voor jou.
Daarnaast hoor je de schrijver te verwittigen.

dat klopt, maar is zinloos om dat hier te posten, want .political kon niet weten dat dit stuk door jou geschreven was.

Dit is dan ook wat overdreven en erg zwart wit gezien...

De schrijver zal ook het een en ander moeten melden en moeten registreren anders gaat dit verhaaltje dus niet op...

Keep it real! :D

Bij mijn weten is er geen plagiaat totdat er een copyright op genomen is?

Maar in een rechtszaak moet wel alles op papier staan en moet er zoals iemand anders al zei een copyright opgenomen zijn het mag dan wel plagiaat zijn maar zonder (contract zou ik het niet noemen maar laat ons toch zeggen enige vorm van papier) zal je in een rechtszaak niet ver geraken denk ik ...

ook op digitale documenten kan copyright liggen...

hier dus niet

Ik speel even voor mod :cool:

Heren, we hebben hier (klikkie) een geweldig forumgedeelte waar men uitstekend kan discusseren over het wel en wee van plagiaat en copyright :)
 

DeletedUser

Guest
Om even terug on topic te gaan: Yan heeft een naamsverandering en een kleine fusie ondergaan: nu zijn ze ook voor een deeltje in C67 terug te vinden.
 
Bovenaan