W12 Beste speler verkiezing

DeletedUser44091

Guest
Laatst is er op W5 een Mister W5 competitie gehouden. Leuk idee maar beetje discriminerend tegenover de dames!

Daarom dacht ik: Een verkiezing van beste W12 speler!

Wat moet je doen om je aan te melden?

Vul het volgende lijstje in:

IG naam:
Sinds wanneer op dit acc:
Hoe ben je op W12 gekomen:
Speel je alleen of heb je nog een co:
Hoeveel uur besteed je gemiddeld per dag aan TW:
Waarom ben jij de beste (goede motivatie):


Bij genoeg aanmeldingen wordt er gekozen door een jury bestaande uit: Spelers van W12, (hopelijk) ex-spelers van W12 en (hopelijk) TWw-Reporters die W12 spelen of speelden. Aanmelden voor de jury kan via IG pm naar: d-j650 of een AF pm naar: Snowbow

Hieronder alleen de lijstjes van degene die willen meedoen met de verkiezing!
 

DeletedUser26046

Guest
Ik wil een speler voordragen, van lang geleden :p:

- The Surgeon (De originele)
Waarom?

Hij heeft een grote voorsprong gehad op de No 2, zoveel dat er geen lol meer aan was. Voor mij nog steeds een van de beste spelers die hier gespeeld heeft.

En dan nog eentje :D:

Verder .Foretold, die als boegbeeld van War! toch als een van de enige van w12 bekend is op andere werelden.
 

DeletedUser44091

Guest
als je serieus iemand wil aandragen dan wel op de normale manier ;)
en die 2e laat je maar helemaal achterwege :p
 

DeletedUser

Guest
Dan draag ik Ingez voor ;)

IG naam: Ingez
Sinds wanneer op dit acc: Vanaf het prille begin (eerste overname dateert van 2009-04-06 23:18:13)
Hoe ben je op W12 gekomen: Ik denk via w9?
Speel je alleen of heb je nog een co: Ze speelt vrijwel alleen ja.
Hoeveel uur besteedt zij gemiddeld per dag aan TW: Naar mijn weten zeker wel 3 uur per dag op zijn minst.
Het is een bezig bijtje.
Waarom is Ingez de beste (goede motivatie):
Zij is de beste omdat ze samen met Pappie nu al meerdere maanden Done! perfect begeleidt.
Ze staat altijd voor iedereen klaar en is gewoon de geboren leider! ;)
Zelf zal ze te bescheiden zijn om zich voor zoiets als dit aan te melden maar ik weet zeker dat elk lid van Done! en misschien sommige van War! op haar zullen stemmen.
Ingez is gewoon het grondbeginsel van Done! :D

Tw-stats
 

DeletedUser

Guest
Ja maar we mogen geen RL namen meer zeggen dus moeten we wel account namen noemen :p
 

DeletedUser

Guest
Wanneer de echte naam overeenkomt met de AF of IG naam mag het wel.
 

DeletedUser26046

Guest
het gaat meer om de reden die achter die nominatie zit ;) en het gaat om Spelers niet om accounts!

Het is serieus. Dat ik de laatste tijd ruzie met hem schop, neemt niet weg dat hij belangrijk is (geweest) op w12 ;).
 

DeletedUser26046

Guest
Pfff, even kijken of ik alles weet hoor :p :

IG naam: The Surgeon (De eerste)
Sinds wanneer op dit acc: 3februari
Hoe ben je op W12 gekomen: Geen idee.
Speel je alleen of heb je nog een co: Bart solo volgens mij (verbeter me als ik mis zit)
Hoeveel uur besteed je gemiddeld per dag aan TW: Heel veel :p.
Waarom ben jij de beste (goede motivatie): Erg grote voorsprong op de No 2, toendertijd.

IG naam: .Foretold (Gehaktbal)
Sinds wanneer op dit acc: 3februari
Hoe ben je op W12 gekomen: Geen idee.
Speel je alleen of heb je nog een co: In het begin met Patriot., nu met Durk.
Hoeveel uur besteed je gemiddeld per dag aan TW: Tegenwoordig vrij weinig; volgens mij.
Waarom ben jij de beste (goede motivatie): De man achter War!, het boegbeeld van de wereld (vroeger tenminste).
 

DeletedUser37136

Guest
@ Zaletio: Durk speelt er niet meer.

Verder vind ik inderdaad dat Bal hier zeker thuis hoort. Of hij nu geliefd is of niet, respect voor wat hij op deze wereld heeft laten zien zou iedereen moeten hebben.
 
Bovenaan