W10 ?????

DeletedUser60360

Guest
Geachte medespelers,

Ik kan niet meer inloggen op w10 , wel nog op w21 ,23,25,27,30 en classic , weet iemand hoe dit komt of heeft iemand nog dit probleem ? Ik heb niets misdaan binnen mijn weten duskan niet geblokkeerd zijn

MvG
yoni d s
 

DeletedUser

Guest
Je account is onbestaande.
Waarschijnlijk heb je langere tijd niet ingelogd, na x dagen wordt je account verwijderd
 

DeletedUser60360

Guest
Wel , neen , ik was gisteren nog online , toen ik terugkwam van mijn examen en dan word mijn account verwijderd , dit vind ik zeer erg , zoals u wel weet gezien we elkaar kennen , ben ik dagelijks online , en w10 was mijn wereld waar ik het meest aan gehecht ben , en ik stuurde support en ze zeiden inderdaad dat het aan inactiviteit ligt , maar ik was online

En overgens heb ik nooit een mededeling gekregen van TW met als oncerwerp 'je dorp mist je' dus ik weet nu wel heeeel zeker dat ik dagelijks online was!

Ik heb respect voor dat spelers die inactief zijn worden verwijderd , maar ik vind dit verschrikkelijk en vrees dat er niets meer aan te doen zal zijn , ookal was ik online

MvG
 

DeletedUser

Guest
Yoni,

Ik denk dat het essentieel is dat je nog eens goed nadenkt of je nou wel of niet online was. Het systeem verwijdert niet zo maar accounts..
 

DeletedUser58575

Guest
Aan je TWstats te zien was je toch al opgeëdeld. Clicky.

Als je al online was heb je er kennelijk niet veel aan kunnen doen dat je je dorpen toch al wel verloor.

Het klinkt alsof je inderdaad op W10 kennelijk een fikse tijd niet hebt ingelogd. Inloggen op andere werelden telt hiervoor niet mee. ;)
 

DeletedUser66026

Guest
Het is hier zo stil als het zo stil ingame ook is komen er heel veel barbs bij...
 

DeletedUser

Guest
Het is zo druk ingame, dat niemand tijd heeft hier iets te schrijven ;)
 

DeletedUser

Guest
Laat ze maar ingame matten..want discussies en moddergooien hier slaat toch vaak nergens op.
De beste zal winnen
En denk niet dat je de beste bent (lees Sangu) want je bent pas de beste als je de eindoverwinning hebt !
 

DeletedUser

Guest
Als er één iemand is voor wie de eindoverwinning niet onverdiend zou zijn, dan is dat Cowand.
Al in Credo sinds de oprichting and still kicking.


Dat er een knoeiertje is komen opzetten, dat speciaal een account aanmaakt voor een poging tot steekje aan Sangu, is wel zeer zielig :D
 

DeletedUser

Guest
Als er één iemand is voor wie de eindoverwinning niet onverdiend zou zijn, dan is dat Cowand.
Al in Credo sinds de oprichting and still kicking.


Dat er een knoeiertje is komen opzetten, dat speciaal een account aanmaakt voor een poging tot steekje aan Sangu, is wel zeer zielig :D

Zal wel een speler zijn geweest die wij zwaar hebben geedeld vroegah:p
 
Reactiescore
38
Ik vind het wel grappig...
Beweren dat Sangu niet de beste was...

Lijkt me sterk dat we een stam hebben gezien op w10 die even epic was?
Ten tijde van de quit van Sangu was er naar mijn weten geen enkele stam die het kon halen tegen Sangu en zich dus terecht de beste kon noemen.
Al vind ik het nog steeds erg zielig van die kata's die op het einde steeds meer gebruikt werden.
Ik hoop van harte dat ze nu nog steeds evenveel gebruikt worden, maar nu op elkaar.
Dan wordt het misschien eindelijk eens duidelijk hoe erg die kata's het spel verzieken. ;)

Maar kan ik niet ontkennen dat ik, als ik de kans kreeg, de draad weer zou oppikken om op w10 te spelen.
Het is gewoon een epic wereld met epic instellingen (buiten de kata's uiteraard :D). :cool:
Ik wens alle spelers die zich nog steeds staande houden het beste toe op deze wereld en hopelijk volgen er nog enkele leuke oorlogen!
 

DeletedUser

Guest
De meesten van W10 weten wel dat Sangu de beste stam is/was...
Maar zoals in de sportwereld, wint de beste dus blijkbaar niet altijd. (Al was dit wel de keuze van heel Sangu zelf, het samen op delete gaan, was maar weer een mooi voorbeeld van het stamgevoel)
 

DeletedUser

Guest
Ik was gister mn kast aan het uitruimen en kwam m'n sangu shirt tegen vd 2 de meeting:)
 

DeletedUser

Guest
Ik draag hem nog regelmatig.
Niet bewust, gewoon eentje pakken uit de kast... maar als ik doorheb dat het het Sangu-shirt is; verschijnt er nog steeds een glimlach op m'n gezicht.
 
Bovenaan