Wereld 10, de beloofde wereld voor gevorderde spelers. Ik heb er twee jaar op mogen spelen. Dit was nog in de tijd dat er geen accountmanagers waren, geen farm-assistent en waar de boerderij-regel in combinatie met de katapult een dodelijke instelling was. Hier kon je niet je dorpen volgooien met troepen, anders vochten ze niet goed en was je ze alsnog allemaal kwijt.
Dit was nog de tijd waar je 's nachts kon aanvallen en geen nachtbonus had, de tijd waar topspelers kwamen en weer gingen. Het is een zeer bewogen wereld geweest, met als dieptepunt wel het vertrek van het toenmalig Sangu, die letterlijk het centrum vormde van de wereld. Als er nieuws was, dan ging het wel over het veelbesproken Sangu.
Mijn geschiedenis heb ik er ook gezet, met vijandige kabouter en kajba88 heb ik een leuke tijd gehad. Helaas werd ik, terwijl ik op vakantie was zwaar aangevallen. Toen ik terug kwam wist ik niet wat ik zag. Een van de leden van mijn stam zei dat IEDERE STAMLID mijn vv wel had gehad in die ene week dat ik op vakantie was.
De twee nadelige dingen in deze wereld vond ik dat er geen nachtbonus was (aangezien je graag ook een normaal leven wilt hebben naast TW) en dat de katapulten in combinatie met de boerderij-regel zeer vervelend te bespelen was. De clears bestonden niet meer uit rammen, maar uit katapulten om je boerderij omlaag te brengen. Ondersteunen had geen zin meer, kwestie van tijd voordat de andere speler dit dorp had overgenomen.
Daarom was deze wereld misschien ook wel voor zeer gevorderde spelers. Iig heb ik genoten van de tijd dat ik hier mocht spelen. Het bevalt me ook hoe goed oude stamleden van mij nog zo hoog staan! Linkin Ownz bijvoorbeeld.
Jammer dat het zo stil hier is geworden....
Grtz. CO Kajba88/ vijandige kabouter / Vincent