W10: Slapend of dood?

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of hij getimed had, maar vergeet niet dat er een nachtbonus was en dat Rogier ongeveer net zoveel def in de buurt had dan wij off. Hij was online dus kon schuiven wat ie wilde, 2 def-dorpen zijn dan al genoeg om een clear of 6 te stoppen.



Tja ik bleef gewoon on-topic in eerste instantie, lees pagina 1 maar na. Rogier1986 moest zo nodig met een totaal onnodige opmerking komen, waardoor er een leuke discussie ontstaan is ^^ (die wat mij betreft inmiddels beëindigd is).

OMG lees ik dit nu verkeerd of wouden jullie dorpjes stiekem in de nacht stelen... ook goed gelovig zeker? dat jullie dan floppen of niet mee naar Sangu mochten is toch niet zo te verwonderen?
 

DeletedUser

Guest
was leuk op tegen je te vechten cupra, maar vindt het zeker niet erg dat het voorbij is.

dat was alles wat ik wou zeggen;)

Lol, ik was pas net begonnen.

Maar je deed het leuk voor je puntjes. ;)

Ik zal je missen.
 

DeletedUser

Guest
hahahaha, wij hadden evenveel def aanwezig???


zoals ik al eerder melde hadden wij 0 def staan!

alle def die aan jou grensde stond bij iras 40 uur verder ;)

en slechts 1 trein kwam om 6u30 ongeveer, al de rest was erachter

verder ook mooi dat je zegt 10 a 15 treintjes
want een trein zijn 4 edels :eek:
dus 40 tot 60 edels.

en rogier heeft nooit 50 edels van je gemold???

dat vindt ik leuk aan een discussie, degene die fout is spreekt zichzelf tegen :D


je vorige post vond ik nog mooi gezegd.
maar nu je terug jezelf wilt goedpraten.... tjah daar gaat je afscheid.

---------------------------------------------------------

cupra sla je die van mij ook op?
ik ga je missen ze :(
 
Reactiescore
151
verder ook mooi dat je zegt 10 a 15 treintjes
want een trein zijn 4 edels :eek:
dus 40 tot 60 edels.

en rogier heeft nooit 50 edels van je gemold???

dat vindt ik leuk aan een discussie, degene die fout is spreekt zichzelf tegen :D

Ja, 10 treintjes is 40 edels, 15 is 60, 700 treintjes is 2800 edels. Leuk dat je kan rekenen, maar jij hebt zeker geen 10 a 15 treintjes van ons gesloopt. Dus reken gerust verder, oefening baart kunst, maar misschien beter niet op dit forum met zelfbedachte cijfers.

Juh Cupra, ik zal je missen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ja, 10 treintjes is 40 edels, 15 is 60, 700 treintjes is 2800 edels. Leuk dat je kan rekenen, maar jij hebt zeker geen 10 a 15 treintjes van ons gesloopt.

Juh Cupra, ik zal je missen.

nochtans op enkele edeltjes na waren alle treintjes dood.
en je spreekt dan alleen maar over de eerste aanval ( er waren er 2 hé ;) )
dus we komen gemakkelijk aan 50


wanneer komt er hier eigenlijk een slotje op?
want ik telkens ik hier moet komen mis ik cupra :(
 
Reactiescore
151
nochtans op enkele edeltjes na waren alle treintjes dood.
en je spreekt dan alleen maar over de eerste aanval ( er waren er 2 hé ;) )
dus we komen gemakkelijk aan 50


wanneer komt er hier eigenlijk een slotje op?
want ik telkens ik hier moet komen mis ik cupra :(

Juh, de meeste treintjes waren dood, maar er zijn er geen 10 langsgeweest.

Dus vraag me af hoe jij er dan op komt dat jij er ''gemakkelijk een 50 komt''.
 

DeletedUser

Guest
Juh, de meeste treintjes waren dood, maar er zijn er geen 10 langsgeweest.

Dat zijn toch echt Senne's woorden, en niet die van Naamloos. Ga dus maar met Senne bakkeleien. Maar wij weten wel beter ;)

* Nu sta je wel een beetje voor lul :eek: *
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
151
Dat zijn toch echt Senne's woorden, en niet die van Naamloos. Ga dus maar met Senne bakkeleien. Maar wij weten wel beter ;)

* Nu sta je wel een beetje voor lul :eek: *

En wie zegt dat ik het altijd met Senne eens ben?
 

DeletedUser10875

Guest
Vervolgens brak de bewuste dag aan, Jdevisser zou de nacht doorgaan en Rogier aanvallen, ik zou 's ochtends kijken hoe het er voor stond en dan anticiperen op de situatie. Als Rogier niet online was geweest hadden we op dat moment waarschijnlijk 10/15-0 voor gestaan. Helaas had Rogier een goede en actieve co (naamloos1986 als ik me niet vergis) die 's nachts actief was en dus alles blokte. Ik kom 's ochtends online, geen dorpen binnen, heel veel edels kwijt, etc.

JdeVisser, lees dit even goed door.

En trek dan je conclusie dat je onzin uitkraamt.
 
Reactiescore
151
JdeVisser, lees dit even goed door.

En trek dan je conclusie dat je onzin uitkraamt.

Juh, veel edels kwijt, maar geen 50.

En 10/15-0 zal moeilijk gegaan zijn, want zoveel treintjes heb ik niet verstuurd. En senne had het over dat moment.
 

DeletedUser10875

Guest
Juh, veel edels kwijt, maar geen 50.

En 10/15-0 zal moeilijk gegaan zijn, want zoveel treintjes heb ik niet verstuurd. En senne had het over dat moment.

Raar, Senne zegt dat jullie dan met 10/15-0 voor zouden staan.
Naamloos (die de boel blokte) zegt dat hij ±50 edels heeft gedood.

Zoals hij zelf al aangaf 10x4 of 15x4 zit je dus tussen de 40 á 60 edels.

Maar meneer zegt, nee dat kan niet.
En daar komt dan nog de edels bij die thuis dood zijn gegaan. Ik heb meerdere berichten gezien met dode edels. Dus jij ontkent wat 2 partijen zegt.



Cupra, ik heb je niet echt gekend, maar respect voor al de VV's die je hebt gedaan. W10 is weer een goede speler kwijt.
 

DeletedUser

Guest
En wie zegt dat ik het altijd met Senne eens ben?

Dat is wel een heel zwak tegenargument, kan je niks beters meer verzinnen nu je jezelf vast hebt geluld?

Natuurlijk, Senne die s'ochtends naar de dooie-edel-berichten keek, en de hoofdeigenaar is van het account, dus die weet beter dan ieder ander hoe hij ervoor staat, wimpel je nu af door te zeggen dat je het er niet mee eens bent?

Ook een manier.... :eek:
 

DeletedUser

Guest
hehe. ondertussen is het wel heel erg duidelijk dat ons loze vissertje zijn inbreng op het account eigenlijk beperkt bleef tot praatjes maken op het AF

ik wacht al op zijn volgende repliek. tis een beetje zielig, maja kunne we nog es lachen..


cupra, we still miss you!
 

DeletedUser14084

Guest
hehe. ondertussen is het wel heel erg duidelijk dat ons loze vissertje zijn inbreng op het account eigenlijk beperkt bleef tot praatjes maken op het AF

ik wacht al op zijn volgende repliek. tis een beetje zielig, maja kunne we nog es lachen..


cupra, we still miss you!

Het enige wat ik nog wel had gewild, dat geef ik eerlijk toe, is een paar keer vv doen van een Sangu gastje. Even easy edeltjes killen. Leek me leuk.

Edit: Shit, verkeerde account. :p
 

DeletedUser

Guest
Voor mijn gevoel waren het er 10-15 toen ik inderdaad 's ochtends inlogde en naar de dode edel-berichten keek, het is een tijd geleden dus weet het ook niet meer precies. Waren het er echt veel minder dan? En je kunt ook alleen de laatste edel blokken en de eerste drie doorlaten, dan heb je geen dorpen maar zijn ook niet alle edels weg. Heb ook niet heel veel zin om over die paar edels te mierenneuken, de hoofdlijnen kloppen en betreffende die nacht zijn dat de volgende;

- Jdevisser stuurde 's nachts meerdere treintjes die, als die co niet on was geweest, allemaal dorpen zouden opleveren. Hij was wel on, waardoor de dorpenwinst 0 was. Hij zal vast niet elke edel geblokt hebben, maar wel genoeg. Twee keer bleef trouwens de toestemming haken zoals ik al zei, daar had ie mazzel.
- Het waren geen 50 edels. En al waren het er wel 50, wat dan nog? Rogier heeft weinig indruk gemaakt in aanvallend opzicht, in verdedigend opzicht hebben ze het uitstekend gedaan, dat geef ik eerlijk toe. Het timen was echter slecht en zo opschepperig als ze nu doen waren de prestaties absoluut niet.

Ik weet hoe het zit, of jullie nog steeds in jullie eigen verhaaltje geloven moeten jullie zelf weten, ik ben toch gestopt hier. Wil slechts wat onwaarheden, leugens en onterechte arrogantie de wereld uit helpen.
 

DeletedUser

Guest
De echte nette timingen die ik heb gezien waren van Hoendroe, sjarlowitsky en Grote Smurf.

En van mezelf natuurlijk .:p
 
Reactiescore
151
Raar, Senne zegt dat jullie dan met 10/15-0 voor zouden staan.
Naamloos (die de boel blokte) zegt dat hij ±50 edels heeft gedood.

Zoals hij zelf al aangaf 10x4 of 15x4 zit je dus tussen de 40 á 60 edels.

Maar meneer zegt, nee dat kan niet.
En daar komt dan nog de edels bij die thuis dood zijn gegaan. Ik heb meerdere berichten gezien met dode edels. Dus jij ontkent wat 2 partijen zegt.

1: Ik zeg dat rogier1986 er geen 50 heeft gedood (wat ie wel beweert), en niet iets van de rest van Sangu.
2: Of senne heeft slecht gekeken/het slecht onthouden, of hij doelde op een later tijdstip op de dag, waarop we dan 10-15/0 voor hadden kunnen staan. Ik had maar 2 treintjes gestuurd, niet meer. Dan kom je echt niet aan 50.

Dat is wel een heel zwak tegenargument, kan je niks beters meer verzinnen nu je jezelf vast hebt geluld?

Want wat senne zegt is nooit waar, tot ik het met hem oneens ben, dan is het alsof het in de bijbel gedrukt staat. Wat geloofwaardig :rolleyes:

Natuurlijk, Senne die s'ochtends naar de dooie-edel-berichten keek, en de hoofdeigenaar is van het account, dus die weet beter dan ieder ander hoe hij ervoor staat, wimpel je nu af door te zeggen dat je het er niet mee eens bent?

Ook een manier.... :eek:

Hij kan best naar dooie-edel berichten kijken, maar het waren er geen 50 van rogier (en al helemaal niet die ochtend al). Ik heb maar 2 treintjes gestuurd, en niet eens alles daarvan ging dood.

hehe. ondertussen is het wel heel erg duidelijk dat ons loze vissertje zijn inbreng op het account eigenlijk beperkt bleef tot praatjes maken op het AF

ik wacht al op zijn volgende repliek. tis een beetje zielig, maja kunne we nog es lachen..


cupra, we still miss you!

Mhh, doe je dat met die grootte alleen om irritand te doen, of probeer je aan te geven dat je inferieur bent aan de gemiddelde forumposter?

Mijn inbreng op het account bleef beperkt tot praatjes op het AF? De tijd dat ik op senne speelde zat ik niet eens op het AF, en ik deed wel degelijk dingen op het account, dus wat je daar zegt is al helemaal onzin.

Ik was eigenlijk niet van plan nog te gaan reageren, omdat jullie niet verder kwamen dan zeggen dat wat ik zei onwaar was en het een welles nietes spelletje werd, maar als jij zo op de persoon begint aan te vallen (kun je geen argumenten meer bedenken?) reageer ik toch maar.

PS: Heb je het deel van je post dat totale onzin is klein gemaakt? Dat is hem he?

PPS: We missen je Cupra.
 
Bovenaan