W10: Slapend of dood?

DeletedUser

Guest
Dag lieve mede W10 spelers,

Een berichtje om even wat activiteit te brengen. Wat is er aan de hand met wereld 10? Waar is de actie? Waar gebeurt het?

Toen ik aan deze wereld begon, ongeveer een jaar geleden denk ik, was het een lekker wereldje. Ik hou van deze instellingen. Het begin was heerlijk. Ik kwam een paar W4 spelers tegen, en samen gingen we lekker. LT ! was een feit. Een echte beginstam, waar activiteit en ervaring hoog stonden. Mensen als The Prayer en Remy10remy, echte tw'ers. Ik zal ze missen.

Enkele mislukte fusies, mislukte stammen, mislukte ideeën later, vele ervaringen rijker, vele illusies armer sta ik hier.Ik ken veel mensen, veel mensen kennen mij. Heb veel leuke gesprekken gehad als ik weer eens werd geownd tijdens een vv doen. Senne, tommy8, kempingeke, noem ze maar op. Ondertussen is het een jaar later. Ik kan geen andere conclusie trekken als: W10 is dood.

Daarom kondig ik bij deze mijn afscheid aan. Om het met mijn maatje Diokhan te zeggen: U was een geweldig publiek.

Mvg,

Cupra


Ps. Admins, dit is geen afscheidstopic, maar een discussie en afscheidstopic in één. Mag hij open blijven voor discussie?
 

DeletedUser25010

Guest
Je hebt gelijk, Sangu owned W10 gewoon en niemand die iets tegen ons durft. :p

Meestal stoppen ze al na een paar honderd aanvallen :D
 

DeletedUser

Guest
Wel eerlijk dat je toegeeft dat je een failure bent, verder nutteloos spam topic.
 

DeletedUser

Guest
Wel eerlijk dat je toegeeft dat je een failure bent, verder nutteloos spam topic.

Ik had al eens opgemerkt dat je scherpte verdwijnt, Amokrootje.

Maar bedankt voor je inhoudsvolle toevoeging, geen topic is compleet zonder jouw reactie.

Ik zal jouw ook missen.
 

DeletedUser23100

Guest
Er is er sowieso eentje ziek.
We zien wel.

Maar cupra, don't go man.
Komt wel weer goed hiero.

GENS en ParMa hebben alvast een kleine aanzet gegeven.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat je stopt Cupra, je was een toppertje. Ik kan echter moeilijk zeggen dat ik niet begrijp waarom of dat je moet doorgaan. Of W10 echt zo slapend is weet ik niet dus ik maak me weer snel uit de spreekwoordelijke voeten.
 

DeletedUser

Guest
W10 dood zou ik zo niet zeggen,zoals reeds vermeld is het wat je ervan maakt he ;)
 

DeletedUser10875

Guest
De Grote oorlogen zijn inderdaad wat uitgebleven.

Zal misschien te danken zijn aan de vele fusies? En wellicht het stoppen van Child?

Maar de actie zal wel komen, wees gerust.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat je stopt Cupra, je was een toppertje. Ik kan echter moeilijk zeggen dat ik niet begrijp waarom of dat je moet doorgaan. Of W10 echt zo slapend is weet ik niet dus ik maak me weer snel uit de spreekwoordelijke voeten.

Ga maar weer gauw naar w1 hier heb je idd niks te zoeken:rolleyes:

En w10 dood? Volgens mij niet, je moet er alleen zelf wat van maken. Plan leuke massaoffensiefjes en je hebt de lol zo weer terug...
 
Reactiescore
151
Ga maar weer gauw naar w1 hier heb je idd niks te zoeken:rolleyes:

En w10 dood? Volgens mij niet, je moet er alleen zelf wat van maken. Plan leuke massaoffensiefjes en je hebt de lol zo weer terug...

Ik denk niet dat jij al te stoer hoeft te doen, want van de Sangu leden die iets hebben gedaan tegen senne deed jij het minst.

En je lag pal naast hem.

Dus wees maar blij dat je een stam hebt die je helpt, zonder kun jij niets.
 

DeletedUser10875

Guest
Ik denk niet dat jij al te stoer hoeft te doen, want van de Sangu leden die iets hebben gedaan tegen senne deed jij het minst.

En je lag pal naast hem.

Dus wees maar blij dat je een stam hebt die je helpt, zonder kun jij niets.

Jou offensief op Rogier was wel goed wou je zeggen?
Een offensief beginnen en dan de rest van de dag niet online zijn:confused:

Was jij niet diegene die snel de biezen pakte toen senne onder vuur lag?
 

DeletedUser35678

Guest
was leuk op tegen je te vechten cupra, maar vindt het zeker niet erg dat het voorbij is.

dat was alles wat ik wou zeggen;)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat jij al te stoer hoeft te doen, want van de Sangu leden die iets hebben gedaan tegen senne deed jij het minst.

En je lag pal naast hem.

Dus wees maar blij dat je een stam hebt die je helpt, zonder kun jij niets.

Je vergeet de 50+ edels die ik van senne heb gekillt, maar ik ben idd blij met mijn stam!!! Gelukkig maar...

En @ plox buiten een beetje internen heb ik hem niet veel zien doen.
 
Reactiescore
151
Jou offensief op Rogier was wel goed wou je zeggen?

Nee, misschien m'n post eens lezen en daar dan op reageren? Want het is nogal raar als je me eerst woorden in de mond schuift en ze dan ontkracht. Of is dat de nieuwe stijl van tegenwoordig?

Oke, dan doe ik ook wel even mee.

Wat, wou jij zeggen dat je de beste speler die tw ooit gezien heeft bent? Wat ben jij toch een arrogante zak.

Sloeg dat ergens op? Nee, maar het is jouw manier van redenatie.

Een offensief beginnen en dan de rest van de dag niet online zijn:confused:

Ja, we hadden verwacht dat jullie wat trager hadden gereageerd, en er kwamen wat dingen tussen die voor gingen. Een miscalculatie was het wel ja, dat zal ik niet ontkennen.

Was jij niet diegene die snel de biezen pakte toen senne onder vuur lag?

Ligt aan je definitie van snel, ik heb een hele zooi edels van jullie de dood in gejaagd, maar actie was niet datgene wat ik nodig had in het spel, wat ik toen eigenlijk wel verwachtte.

Senne stopte niet lang na dat ik stopte, dus veel langer had ik toch niet door kunnen spelen.

Je vergeet de 50+ edels die ik van senne heb gekillt, maar ik ben idd blij met mijn stam!!! Gelukkig maar...

En @ plox buiten een beetje internen heb ik hem niet veel zien doen.

50+ .. :rolleyes:

Tenzij senne nadat ik gestopt was al z'n edels op jou is gaan dumpen kom je lang niet aan 50.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Nee, misschien m'n post eens lezen en daar dan op reageren? Want het is nogal raar als je me eerst woorden in de mond schuift en ze dan ontkracht. Of is dat de nieuwe stijl van tegenwoordig?

Oke, dan doe ik ook wel even mee.

Wat, wou jij zeggen dat je de beste speler die tw ooit gezien heeft bent? Wat ben jij toch een arrogante zak.

Sloeg dat ergens op? Nee, maar het is jouw manier van redenatie.



Ja, we hadden verwacht dat jullie wat trager hadden gereageerd, en er kwamen wat dingen tussen die voor gingen. Een miscalculatie was het wel ja, dat zal ik niet ontkennen.



Ligt aan je definitie van snel, ik heb een hele zooi edels van jullie de dood in gejaagd, maar actie was niet datgene wat ik nodig had in het spel, wat ik toen eigenlijk wel verwachtte.

Senne stopte niet lang na dat ik stopte, dus veel langer had ik toch niet door kunnen spelen.

Conclusie, je kan wel oorlogje beginnen maar niet eindigen...
 
Reactiescore
151
Conclusie, je kan wel oorlogje beginnen maar niet eindigen...

Mag ik weten waar je die conclusie op baseert?

Ik kan ook wel zo opeens zeggen dat ik concludeer dat ik de allerbeste tw speler van .nl ben, maar dat zou je ook niet geloven tenzij ik er geldige argumenten voor gaf.
 
Bovenaan