W1 topic van de topics

DeletedUser

Guest
Beter dan jou posten, mislukte preker. :p

Dat is waar;)

@ batchieboy: wat zeg je nou man, ik ben zooooo origineel. Je weet zelluf.

@njfl: runescape... Nee ik besteed mijn tijd liever aan AAA games. Maarja wie is er niet mee opgegroeid, runescape is wel beter dan dit.

Moet ik mijn regime opgeven nooit ik sterf in harnas, ik weet je aast op mijn plek, maar je zal nooit zo n god worden als ik. Misschien een klein engeltje als mjn rechterhand, je wil het, je hoeft het niet meer te verbergen.
 

DeletedUser

Guest
Wie heeft die gekke mod aangesteld? Zomaar relevante topics ( die over mij gaan) op slot gooien. Dit is onacceptabel, ik eis een heropening van mijn accountje of 3 topic, per direct. Anders stap ik naar het Europese hof voor rechten van de mens. Dit valt bijna onmenselijk te noemen.

PANIEKAANVAL van het tribalwarsregime dit, het slaat wild om zich heen.
 

DeletedUser

Guest
Als je dat zou doen komt heel w1 in opstand, want dan zijn jullie me weer voor maanden kwijt;)

+ waarvoor zou je me berispen? Jezelf aanbieden voor een account is niet verboden, er is zelfs een heel apart forumdeel voor...
 
Reactiescore
536
Juist ja, je zegt het zelf al, als je een account zoekt, dan biedt je jezelf aan op dat forum waar het voor dient en niet hier.
Je bericht was gemeld, dus er waren mensen die er last van hadden ;)
 

DeletedUser

Guest
Het was veel meer dan alleen één sollicitatie. Het was zowel poëzie als proza. Een ode en klaagbrief in 1. Het was alles waar wereld 1 voor staat, dus behoort het ook hier op het forum en nergens anders. En als je dat niet begrijpt zou ik je ontslagbrief maar alvast gaan schrijven, want je hebt het niet begrepen. Jammer ik zag potentie in je, niet veel, maar toch een heel klein beetje potentie.
Je gooide die kleine kans die je had weg, en je loopt nu doelloos rond in het doolhof ongeschreven regels en verzonnen verhalen.

Alleen omdat mensen het melden en zich storen betekent niet dat het illigaal is. Mensen storen zich aan zoveel dingen, de meeste mensen zijn dan ook niet helemaal goed aangesloten in de bovencentrale. Dus je moet je niet laten opjutten door de menigte, een mod hoort daar boven te staan.

Dus heropenen graag, of ik maak wel een nieuw bericht.
 
Reactiescore
536
Dit is je post:

Hoi ik wil graag een accountje of 3 a 4hier hebben, wachtwoord en gebruikersnaam gelieve hetzelfde te zijn. Stuur maar door, het hoeft niet bij 3 a 4 te stoppen. Geen PA GEEN GODLIGHT, spreekt voor zich uiteraard.

Euhm tsja wat valt er nog te zeggen. Je hoeft me niet te bedanken, ik probeer de wereld alleen maar beter te maken.

Ik heb ervaring met meerdere accounts besturen dus geen zorgen, duckje is corrupt, dus over regels hoef je je geen zorgen te maken. Na het afstaan van het account ben je natuurlijk zelf niet meer welkom. Maar ik zal niet de moeite nemen om iets te veranderen.

baadt in mijn grootheid

Je geeft commentaar op een mod, duckje, dat hij corrupt is, dat kan al een berisping zijn.
Je plaatst een topic op de verkeerde plek, je vraagt op het w1 forum namelijk niet om accounts.
Kortom een topic voor spam :)

Hij gaat niet heropend worden :)

Herplaatsen doe je maar, krijg je er een berisping voor herplaatsen bij haha.
 

DeletedUser

Guest
Je s van accounts is dikgedrukt, zal wel een ongelukje zijn;)

Ik dacht dat tribalwars stond voor vrijheid. een pilaar van gerechtigheid, temidden van een woeste oceaan van onrecht. Een veilige haven voor mensen die de boze buitenwereld ontvluchten, opzoek naar dat sprankje menselijkheid in de wereld. Is alles dan een illusie, kan ik niemand vertrouwen. Kan ik niet eens wat typen zonder dat ik hoef te vrezen voor berispingen. De horror.

Jullie moeten juist blij zijn met mijn feedback, kan je de slechte mods uit jullie team gooien.

Maak een waarschuwing van die berisping en ik zal hem zeker herplaatsen.

je moet de oudere tw spelers respecteren niet proberen weg te jagen sukke
 
Reactiescore
536
Je hebt gene berisping noch waarschuwing, het topic blijft dicht. Verder geef je je commentaar maar in pm, we spammen dit forum onder.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt gene berisping noch waarschuwing, het topic blijft dicht. Verder geef je je commentaar maar in pm, we spammen dit forum onder.

Ik weet het maar voor mijn komende herplaatsing wel, daar wil ik graag een waarschuwing voor;)

Ik weet dat we het forum onder spammen, maar jij bent de mod, dus wat maakt het uit. We brengen leven in de brouwerij. Ik ben de magneet van w1, als ik er ben komen spelers van heinde en verre om met mij te praten. Dan heb jij eindelijk weer wat werk hierzo. Tipje van mij: donatello is een notoire spammer.
 

DeletedUser23144

Guest
Ik weet het maar voor mijn komende herplaatsing wel, daar wil ik graag een waarschuwing voor;)

Ik weet dat we het forum onder spammen, maar jij bent de mod, dus wat maakt het uit. We brengen leven in de brouwerij. Ik ben de magneet van w1, als ik er ben komen spelers van heinde en verre om met mij te praten. Dan heb jij eindelijk weer wat werk hierzo. Tipje van mij: donatello is een notoire spammer.

Ja he, die Donatello kan er wat van.
Sukke, geef hem gewoon een berisping, desnoods een IP ban. Kijk maar ff naar de vorige keren dat ie kwam opdagen
 

DeletedUser

Guest
Ja he, die Donatello kan er wat van.
Sukke, geef hem gewoon een berisping, desnoods een IP ban. Kijk maar ff naar de vorige keren dat ie kwam opdagen


Objectie, dit is het ophitsing/ aanzetting tot haat. Voor de goede orde de vorige keren dat ik hier was, was het reuze gezellig. Dus laat je niet van de wijs brengen door deze man.

Verder ja donatello is jochie met een nare houding, daar moet echt wat aangedaan worden;) sukke, kijk maar naar de vorige keren dat hij hier was.

Ik weet nog goed dat donetello is een keer over tribalwars begon te praten alsof het een helder licht was aan het eind van een donkere grot. Heel irritant als mensen metaforen gaan gebruiken voor tribalwars, verdient eigenlijk per direct een ban.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20001

Guest
Ik snap niet dat iemand reageert op die godlight. Ban hem gewoon en klaar.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat deze 2 zinnen, van 1 de meeste waardeloze tw spelers in de geschiedenis, een grote impact zullen hebben op de denkwijze van vele.

Hulde voor deze man
 

DeletedUser

Guest
Psst sukke, ze hebben niet eens door dat wij eigenlijk dezelfde persoon zijn, en ik mezelf dus onbanbaar heb gemaakt. Dit snode plan werd 3 jaar geleden door mij in werking gezet ( 27 augustus om precies te zijn) en is tot in perfectie uitgevoerd. 3 jaar, maar dan heb je ook wat, het gaat allemaal om discipline en doorzettingsvermogen. Kan deze wereld nog wat van leren.

Dus mensen wat een mooie e3 he, heb ik gelijk of heb ik gelijk;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan