W1 topic van de topics

DeletedUser

Guest
BLIJKBAAR BEN IK VERRADEN DOOR MEN OUDE W14 CO DIE MEN PA KWAM PIKKEN :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je hebt je niet wederom ingelaten met verboden praktijken?
Vervelend zeg, je verleden spreekt niet in je voordeel..
 

DeletedUser

Guest
Je hebt je niet wederom ingelaten met verboden praktijken?
Vervelend zeg, je verleden spreekt niet in je voordeel..
Fam had me wel geteld 2 uur geband vanaf dat we onze skype gesprekken hadden getoond werd al snel duidelijk dat ik onschuldig was ;)

dus houw op me zeveren
 

Deleted User - 44652

Guest
lol, dus martijn hier gebruikt overal hetzelfde wachtwoord, verteld zijn co het wachtwoord van werelden waar die co niet speelt, en dan verkoopt die co het wachtwoord van Senne voor 600 PA aan een andere speler, om het dan te jatten? :confused:
 
Reactiescore
660
Proficiat aan Elnie. Nog niet, maar wel bijna. Na jaren toch een serieuze verandering op w1.
 

DeletedUser

Guest
Omdat je me niet ziet, betekent niet dat ik er niet ben.

Je zou beter moeten weten:speer:( bij gebrek aan een passende smiley)
 
Reactiescore
660
Ik heb liever dat we je zien dan niet te weten dat je ergens illegaal op een account speelt!
 

DeletedUser20001

Guest
Zo zullen we hier weer eens wat leven in blazen.

Dat zouden ze in OVI misschien ook eens moeten doen!
 
Reactiescore
76
W1 de wereld waar het voor mij begon! ergens eind 2006 in het koude december man wat heb ik hier goede herinneringen aan! Waat is de tijd dat Neyven nog op 1 stond en ik nog lid was van MoW :p Stammen zoals , Opus,°nls°,Saints,CTH,Magna vergeet er vast nog een paar maar kan ze me ff nietmeer herinneren waren gouden stammen heb hier topmomenten beleefd en was de leukste wereld die ik ooit gespeeld heb :)
 

DeletedUser

Guest
Jij bent een nobody godlight, geef het op. ga runescape spelen, meer jouw niveau;) na al die jaren nog steeds... hmz.
 
Bovenaan