W1 opgeslagen grondstoffen.

DeletedUser880

Guest
Ik had in drie dorpen grondstoffen opgeslagen..
(ik had 7 nodig voor de volgende)
5 pakketjes in het ene,
6 in een ander,
en ook nog eens 6 in een ander, In een village waar ik 6 pakketjes had had ik op een moment genoeg grondstoffen om een adel te maken, maar wanneer deze klaar was, waren mijn pakketjes overal verdwenen:eek:??

bug?
 

DeletedUser659

Guest
bug van een vriend, hij heeft adelshoeve lv 2 en heeft 2 adel paketjes nodig voor volgende edelman en heeft er 2 maar kan er geen bouwe, ik ga zo als vakantie vervanging op zijn acc kijken of hij niet iets verkeerd heeft gedaan ofzo:rolleyes:
 
Reactiescore
276
Ik had in drie dorpen grondstoffen opgeslagen..
(ik had 7 nodig voor de volgende)
5 pakketjes in het ene,
6 in een ander,
en ook nog eens 6 in een ander, In een village waar ik 6 pakketjes had had ik op een moment genoeg grondstoffen om een adel te maken, maar wanneer deze klaar was, waren mijn pakketjes overal verdwenen:eek:??

bug?

Jij snapt het nieuwe systeem niet.

Als je een pakketje in je Adelshoeve opslaat, komt dat pakketje erbij in AL je adelshoeves. Dus als je een Edelman traint, wordt dat pakketje ook overal eraf getrokken.
 

DeletedUser659

Guest
wtf? dus je adel heeft bijv 6 paketjes nodig en die heb je in die dorp, dus je bouwd een adelman en dan verdwijne die andere 5 zomaar? wat een k*t systeem
 

DeletedUser

Guest
bug van een vriend, hij heeft adelshoeve lv 2 en heeft 2 adel paketjes nodig voor volgende edelman en heeft er 2 maar kan er geen bouwe, ik ga zo als vakantie vervanging op zijn acc kijken of hij niet iets verkeerd heeft gedaan ofzo:rolleyes:

te weinig farm space?:p
 
Bovenaan