W 26 - Wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51839

Guest
Brain delete dus enkel dv nog overeind als het al iets beteknd ivm Q nu.
Q kiest spelers volgens plan en spelers die niet mogen zijn er die gewoon target zijn. Bashen , 2dagen kapot.
Dan massale bb zee :eek: Zo win je idd,maar waar is de glans ervan? Zie w7 waar men zelf besliste te splitsen om niet op het einde van de w te komen. Gaat Q gewoon nu alles snel overnemen winnen en gedaan? Of komt er nog eens een legendarisch 1tegen 1 gevecht met gelijke wapens (punten,spelers, ...) wat beslist wie werkelijk verdient te winnen.
Zitten er vele tussen die geen enkel recht hebben te winnen. En mensen die met trots mogen zeggen winnaar te zijn.
 

DeletedUser14450

Guest
Brain delete dus enkel dv nog overeind als het al iets beteknd ivm Q nu.
Q kiest spelers volgens plan en spelers die niet mogen zijn er die gewoon target zijn. Bashen , 2dagen kapot.
Dan massale bb zee :eek: Zo win je idd,maar waar is de glans ervan? Zie w7 waar men zelf besliste te splitsen om niet op het einde van de w te komen. Gaat Q gewoon nu alles snel overnemen winnen en gedaan? Of komt er nog eens een legendarisch 1tegen 1 gevecht met gelijke wapens (punten,spelers, ...) wat beslist wie werkelijk verdient te winnen.
Zitten er vele tussen die geen enkel recht hebben te winnen. En mensen die met trots mogen zeggen winnaar te zijn.

please ga ergens anders je ideeën en suggesties bazuinen. Brain geeft op Q wint. Wij gaan edelen wat moet en de saaie wereld is voorbij.

Ciao
 

DeletedUser51839

Guest
Saaie wereld? Je weet het, je hebt ze zelf gecreeërd
 

DeletedUser33425

Guest
Wat nu? WAT NU? Het lijkt me duidelijk wat nu!!!

Nu gaat Anita Aardbei voor world domination!!!
 

DeletedUser33425

Guest
Nog wel Nicko... nog wel, maar ik hijg al in je nek wat punten betreft. Straks intern ik Bartje en dan zijn de rapen gaar voor w26...:D
 

DeletedUser

Guest
Ik ga moeten uitkijken, weetje laten we elkaar aanvallen ^^ beetje spanning nog dan xD
 

DeletedUser60542

Guest
brain denkt zo een statement te maken ze verspillen enkel maar 2 jaar van hun carriere door del te gaan, niet te beginnen over het pa.

Wat ze nu denken is dat ze deze wereld stoppen hiermee, helaas stel jullie gaan mass delete hebben we pas 44% van de wereld, hebben we nog 16% te gaan om te edelen en dan nog 180 wachten...
Jullie hebben jezelf gewoon ingedekt van Q heeft niet van ons gewonnen omdat ze laf speelde.

Je had gewoon geen motivatie meer en nu is het onder 0 gegaan en blame je ons..lekker boeieeee

Proud to be founder of Q
 

DeletedUser

Guest
Dit kan wel besproken worden in een stammen/praat/spelers-topic. Als de TS nu wat meer moeite had gedaan had ik hem wel open willen houden, ik ben de verkeerdste niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan