Vuil Spel/ Stab (?) Alimaatje

Reactiescore
4
Geachte lezers,

Ik speel op het account De Kampioen. Een klein accountje in de RIM van Crows.
Het zal waarschijnlijk niemand boeien maar Ik ben gisteren uit mijn vorige stam Pack. gegaan omdat ik vond dat de stam zonder inzicht wordt geleid en er nauwelijks iemand reageert op berichten die worden geplaatst op het forum.

Nu is de situatie het volgende:
Ik heb ze geen explicitie NAP aangeboden na het verlaten van de stam ( dat had ik misschien wel moeten doen). Maar er is toch altijd een stilzwijgen dat zegt dat je stamgenoten die je verlaten hebben niet meteen gaat aanvallen.

Welnu. Gisteren stuurde Alimaatje ( https://nl84.tribalwars.nl/game.php?village=11934&screen=info_player&id=487914225#532;399)
een paar uur nadat ik de stam verliet al 2 scouts. Hij heeft daarvoor om toestemming gevraagd omdat hij " die wou dumpen" maar ik heb die toestemming niet gegeven én hij verstuurde ze voordat hij de PM verstuurde waarin hij om toestemming vroeg.

PM vraag om toestemming-


Nu is de situatie zo dat hij Schrimpy eerder wou uitnodigen in de stam ipv hem gewoon te edelen omdat hem dat anders "te veel zou kosten". Hij heeft die gisteren out of the blue toch uitgenodigd, wat voor mij dan ook de druppel was om de stam te verlaten.

Nu krijg ik vanochtend twee aanvallen van diezelfde Schrimpy ( Gelukkig wel een split vanuit één dorp en enkel bijl dus niets verontrustend)
[command]attack[/command] Bijl, S001 (534|391) , C35 [coord]534|391[/coord] --> Aankomsttijd: 03.04.22 15:14:36:663 [player]schimpy[/player]
[command]attack[/command] Bijl, S001 (534|391) , C35 [coord]534|391[/coord] --> Aankomsttijd: 03.04.22 15:51:14:786 [player]schimpy[/player]

En krijg ik deze PM doorgestuurd van de speler Frostice waaruit blijkt dat hij actief opzoek is naar spelers die mij willen aanvallen. Frostice is gelukkig zo netjes om hieraan niet mee te doen.

alimaatje vandaag om 09:12 uur
Zijn 006 Transfer (527|399) C35 en 004 Het Record (527|398) C35 geen mooie dorpjes voor jou?

De Kampioen heeft onze stam een paar dagen geleden verlaten zonder aankondiging. Hij ligt nu tussen mij en een stamgenoot in, maar heeft ook een aantal dorpen vlak naast jou.

Gezien de al beperkte edelruimte hier, wat vind je ervan om hier wat dorpen van over te nemen?

Hij gaat wellicht niet de enige zijn die hij GePM'd heeft.
Het is niet echt een stab, gezien hij mij niet zelf aanvalt, maar toch wel erg vuil spel. Ik wou het niet nalaten het mee te geven met de rest van de wereld.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
677
Meh dit is toch ook een groot deel eigen verantwoordelijkheid. Je verwijt je oude stam het gebrekkige communiceren, maar krijgt het zelf ook niet voor elkaar om op een juiste manier je leave door te communiceren. Als er niets van een NAP is afgesproken na een leave van jou op eigen initiatief dan staat je oude stam er volledig vrij in om je aan te vallen. Was je nou gekickt en gelijk aangevallen was het wel vies spel geweest. Ga gewoon lekker het spelletje spelen.
 
Reactiescore
140
Je oude stam staat helemaal vrij om je aan te vallen. Anders kon je net zo goed in je oude stam blijven.
 
Reactiescore
864
wel echt vies stabke of niet @Vleesje ?
 
Reactiescore
1.918
Walgelijk dit idd

Kan er nog steeds niet van slapen
 
Bovenaan