[Speeltopic] Vroegevogel of een Nachtwaker?

DeletedUser74880

Guest
Mij lijkt het wel leuk om een "oldschool" topic op het vuur te gooien!

Ik ga het niet lang houden ;)
Je hebt 2 competieties

  • Vroege vogel
  • Nachtwaker
Vroege vogel:
Wie als laatst voor 7:00 (s'ochtends) een bericht stuurt krijgt een punt in de competietie Vroege vogel.

Nachtwaker:
Wie het laatst voor 2:00 (s'nachts) een bericht stuurt krijg een punt in de de competietie Nachtwaker.

Volgen mij is het wel duidelijk de eerste punt wordt uitgedeeld op Zaterdag 16 December 12:00


Puntentabel Vroege vogel:

--- Speler ------------------------------ Punten -----


Puntentabel Nachtwaker:

--- Speler ------------------------------ Punten -----


Spelen maar!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74880

Guest
Er mag in deze topic "gespamt worden", als alles maar duidelijk te volgen is.. dus geen a of b of c (etc) alleen
 

DeletedUser74880

Guest
Rip deze topic.. ik had er de positieve kant van verwacht :O dan kan die net zo goed weer gesloten worden :p
 

DeletedUser74880

Guest
^^.. dat kan best.. heb het is voor mij ook even geleden dat ik het heb gespeeld (4jaar ofzo) ik kon mij er alleen van herrineren dat is heel enthusiast erover was xD
 

DeletedUser66129

Guest
Dit soort topics zijn enkel voor kinderen van 13 jaar, sluiten graag :eek:

Zegt degene die net die leeftijd gepasseerd is..

Overigens, 12u vroeg en 0:00 laat? Doe dan eerder 7u en 2u ofzo. Nu is het alles behalve vroege of late vogel..
 

DeletedUser78666

Guest
Of 5 uur pakken als in-between. Dat is zowel vroeg als laat.
 

DeletedUser70854

Guest
Zegt degene die net die leeftijd gepasseerd is..

Overigens, 12u vroeg en 0:00 laat? Doe dan eerder 7u en 2u ofzo. Nu is het alles behalve vroege of late vogel..
Men noemt dit ook wel een grapje :rolleyes:
 

DeletedUser74880

Guest
Lol groot gelijk.. bij die vroege vogel heb ik niet over nagedacht.. die nachtwaker zat ik even te twijfelen.. Maar ik wil het best aanpassen, maar volgens mij wou niemand "meedoen", maar ik wil het wel aanpassen als sommige toch meedoen..
 

DeletedUser66129

Guest
Nou 12u nacht is ook echt vroeg. Ik slaap nooit voor half 2/2u. En denk over algemeen men hier wel om 12u nog wel wakker is. Maar nee geen animo hiervoor.
 

DeletedUser78666

Guest
Meeste zijn hier ook ouder dan 14 jaar en dus zijn dit soort spelletjes niet meer leuk voor hen
 

DeletedUser74880

Guest
Ik zit ook boven de 14 .. (15 lol)...

Vrije forum? oh dat kan sorry wist het niet :)
 

DeletedUser78666

Guest
Ik zit ook boven de 14 .. (15 lol)...

Vrije forum? oh dat kan sorry wist het niet :)

Tjaa 15, er zijn natuurlijk uitzonderingen die later nog in de jonger dan 14 jaar fase zitten en ook mensen die al eerder uit deze fase stappen. Nee, maar ik maar een grapje. Initiatief is tof Thom, alleen animo is er denk ik niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74880

Guest
Tjaa 15, er zijn natuurlijk uitzonderingen die later nog in de jonger dan 14 jaar fase zitten en ook mensen die al eerder uit deze fase stappen. Nee, maar ik maar een grapje. Initiatief is tof Thom, alleen animo is er denk ik niet.

Ik snap het hoor ;) Ik vind het ook geen probleem hoor. Achteraf is het zelfs bijzonder dat er nog zoveel mensen gereageerd heeft :p
 
Bovenaan