vriendengroep nbcmaster

Reactiescore
8
Graag. Virtues of my Supremacy, RedNeX1, In ieder geval de top 5 zoals hij zegt. We zouden het graag weten, als het er zoveel zijn of hij zegt kunnen we evengoed stoppen.
 
Reactiescore
273
Hij is mijn beste vriend. En natuurlijk is dat al bewijs genoeg dat jullie beter kunnen stoppen, want wie wilt er nou oorlog met mij?
 
Reactiescore
20
Hij is mijn beste vriend. En natuurlijk is dat al bewijs genoeg dat jullie beter kunnen stoppen, want wie wilt er nou oorlog met mij?

Voordat het woord oorlog aan te pas komt ben jij al inactief :p
 
Reactiescore
273
Voordat het woord oorlog aan te pas komt ben jij al inactief :p

Zelfs inactief heb ik een betere OD(A) score dan jij, meer aanvaller van de dag, meer ondersteuner van de dag en mijn cluster zit 'so far up your ***' dat ik je ergste nachtmerrie ben zodra de range eenmaal weg valt.

Al ben ik het 100% met je eens dat tegen die tijd ik allang zo inactief ben geworden dat mijn hele account grijs is geworden van ouderdom :p
 
Reactiescore
20
Zelfs inactief heb ik een betere OD(A) score dan jij, meer aanvaller van de dag, meer ondersteuner van de dag en mijn cluster zit 'so far up your ***' dat ik je ergste nachtmerrie ben zodra de range eenmaal weg valt.

Al ben ik het 100% met je eens dat tegen die tijd ik allang zo inactief ben geworden dat mijn hele account grijs is geworden van ouderdom :p

Valt weinig aan te vallen in de buurt he :p En tja ben niet zo bb stacker ;)
 
Reactiescore
273
Moet je niet zo hard doorgroeien. Zelfde als Danoontje, die heeft dus niets te doen het komende jaar.
Onder aan de ranklijst is er tenminste nog een beetje actie te vinden. Misschien je puntenaantal met 2/3e verminderen?
 
Bovenaan