[Ingevoerd] Vrienden op kaart

DeletedUser66036

Guest
Ik ontdek het pas net of ik heb er alweer last van: tegenwoordig staan je vrienden ook gemarkeerd op de kaart. Hardstikke leuk en aardig, maar ik wil mijn vrienden helemaal niet op de kaart markeren. Ik heb al zoveel markeringen, het wordt er alleen maar onoverzichtelijk van. Wat was er mis met de simpele functie om handmatig spelers op de kaart te markeren?
Als er mensen zijn die zo lui zijn dat ze niet eens zelf spelers willen moeten markeren, maar dat TW het automatisch doet, oké, maar dat de functie niet uit te zetten is, dat slaat nergens op.

Idee: De mogelijkheid om vrienden niet te markeren op de kaart.
 
Reactiescore
133
8.19 en vrienden @ map

Heeft iemand al ontdekt hoe je de weergave van vrienden op de kaart kan uitschakelen?
Sinds update 8.19 staan die er automatisch op en er is ongeveer de enige nog onderscheidende kleur voor gebruikt. Die wil ik voor m'n directe vijanden houden :(
 

DeletedUser

Guest
Re: 8.19 en vrienden @ map

Zou je misschien een Screen kunnen plaatsen?
 
Reactiescore
25
Re: 8.19 en vrienden @ map

Ik ga dit doorgeven richting Innogames, dat ze of de mogelijkheid maken het aan/uit te zetten (zoals politieke kaart) of dat het mogelijk wordt om zelf een kleur te kiezen -> topic wordt morgen verplaatst naar ideeënforum
 
Reactiescore
25
Dit is enkele dagen na 8.19 al doorgegeven richting Innogames. Bedankt voor je idee!
 
Bovenaan