Vragenlijst / awards

DeletedUser65185

Guest
Trouwens toch wel vreemd dat ineens niets meer hoort van .ichigo kurosaki.

Maar nu dat hij in modus zit heeft hij weer babbels voor 10.

Maar ik kom nog even terug op leiderschap, volgens mij maakte jij iedereen stapelgek en ging als een dicator tekeer.
Waarschijnlijk is dit ook jou ondergang geworden.

Het is ook de normaalste zaak van de wereld dat je taken geeft aan div leden maar in jou ogen is dat afschuiven dus.
Juist door iedereen erbij betrekt zorg je ook dat iedereen zin in het spel blijft houden.
Er wordt ook vaak overlegt met alle leden voordat er dingen gebeuren..... en het is niet zo omdat ik dat dan perse zo wilt.

Iedereen heeft een mening en je probeert als leider daar een heldere draad doorheen te trekken.
Heb ook regelmatig gevraagd aan de leden hoe of wat en of ze ermee eens zijn.
Zo hoort dat ook.
Je doet het met elkaar en niet een leider die als een gek alle zijn ideeen doorheen drukt.
En zelfs het geen wat er als info naar jou kwam kon je het nog niet redden.(via anne)
En zelfs nog naar CAS.
Vindt het ook niet gek dat INF weinig actieve leden had, en zelfs gevallen is.
Goeie leiding hoor.....


Dan kom ik nog even terug op corsar/ just verhaal want het blijft maar lastig bij jullie.

Deze hebben op eigen kracht de strijd aangegaan op Boendal.
Alleen is er niet goed over nagedacht , dit bedoel ik op de toekomst en gevolgen.
Dan zit uql ze zeuren dat ik niet naar de toekomst kijk.
Juist doordat er overal wel wat os staat was dit zeker niet de bedoeling geweest van leiding om hem op dat moment te gaan aanvallen.

Maar moet je dan meteen als leider die personen eruit zetten ?
Vaak lost een goed gesprek heel veel op ....
Volgens mij zegt gup ook dat de leden ook hun eigen plannen maken buiten de leiding om....en dat is in dit geval ook hier gebeurt.....maar dat maakt mij dan een slechte leider.
Prima trek je eigen conclusie.


Dan is er ook nog vaak de clusters aan de orde geweest....
Iedereen is altijd maar zijn eigen cluster bezig.
Nu is het zo dat bij ons wat cluster door elkaar en naast elkaar liggen....
Het voordeel is hiervan dat niet 1 speler de grote klappen krijgen en een ander speler veilig ligt.
Op die manier moet je ook samen steeds een nieuw front maken en blijven opschuiven.
Zo ben je ook sterker dan dat er 1 speler aan het front ligt.
Dan erbij hou je iedereen ook betrokken bij het spel.....
Stel jij ligt veilig met je cluster ver in het stamcluster dan kan het zijn dat jou zin in het spel kan verdwijnen want hij kan geen kant meer op.Die persoon is dan alleen nog maar goed om als def speler te gaan spelen om os te blijven leveren aan het front.
Daarom is het ook belangrijk dat je iedereen een veilig stuk geeft en zeker een stukje front geeft.
Zo blijft ook iedereen mee doen aan de groei van de stam.

Er is ook geen 1 cluster die belangrijk is dan de ander.....er bestaat ten slotte maar 1 cluster en dat is een stamcluster.

Maar moet je dan meteen als leider die personen eruit zetten ? Jah dat spreekt toch voor zich een bg aanvallen + edelen + tegen je eigen leiding in gaan bij mij waren het al lang intern accounts :D
Iedereen mag gerust eigen acties ondernemen maar als je je met eigen actie gaat verlagen tot backstabbing krijg je een dikke duim van me hoor :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Maar moet je dan meteen als leider die personen eruit zetten ? Jah dat spreekt toch voor zich een bg aanvallen + edelen + tegen je eigen leiding in gaan bij mij waren het al lang intern accounts :D
Iedereen mag gerust eigen acties ondernemen maar als je je met eigen actie gaat verlagen tot backstabbing krijg je een dikke duim van me hoor :rolleyes:

Hoezo heeft iedereen steeds over een BG ? er is nooit een BG geweest dus hoezo backstab dit is al 100 keer vertelt hier ....

Zitten ze tegen ons te zeggen dat wij eens moeten lezen ?
 

DeletedUser65185

Guest
Ah er was zeker geen bg tussen de 2 stammen en de spelers tuurlijk hahaha.
 

DeletedUser

Guest
Ah er was zeker geen bg tussen de 2 stammen en de spelers tuurlijk hahaha.

Als jij bewijs kan vinden dat wij een BG hebben gehad met boendal of hyebm mag jij dat melden.
Dit is al vaker vertelt.....dus.

Ik vond het al zo lang stil hier hahahaha
 

DeletedUser

Guest
boeid dit allemaal -,- Toen er met kilerboy op kaasboer werd aangevallen was er ook al dat gezeur van backstabben... ze hadden ook geen NAP en zaten op dat moment niet in dezelfde stam... dan heeft het account het recht om aan te vallen wie ze willen... als jullie dat als backstabben zien is dat gewoon jullie manier om het dorpenverlies goedd te praten...

Toon jullie aub ingame ipv hier elke dag te liggen zeuren over iets wat 20 jaar geleden gebeurd is... echt niemand die dat nog boeid hoor -,-

Onze massa op carpe loopt de komende dagen binnnen :D Heel mijn plan viel in duigen dankzij het barbaar worden van risamara :( ff moeten improviseren :p hopelijk met succes xD
 

DeletedUser

Guest
boeid dit allemaal -,- Toen er met kilerboy op kaasboer werd aangevallen was er ook al dat gezeur van backstabben... ze hadden ook geen NAP en zaten op dat moment niet in dezelfde stam... dan heeft het account het recht om aan te vallen wie ze willen... als jullie dat als backstabben zien is dat gewoon jullie manier om het dorpenverlies goedd te praten...

Toon jullie aub ingame ipv hier elke dag te liggen zeuren over iets wat 20 jaar geleden gebeurd is... echt niemand die dat nog boeid hoor -,-

Onze massa op carpe loopt de komende dagen binnnen :D Heel mijn plan viel in duigen dankzij het barbaar worden van risamara :( ff moeten improviseren :p hopelijk met succes xD

ja en .....:confused:
Er gaan wel meer plannen van jullie in de duigen hahahaha.;)
 

DeletedUser65185

Guest
boeid dit allemaal -,- Toen er met kilerboy op kaasboer werd aangevallen was er ook al dat gezeur van backstabben... ze hadden ook geen NAP en zaten op dat moment niet in dezelfde stam... dan heeft het account het recht om aan te vallen wie ze willen... als jullie dat als backstabben zien is dat gewoon jullie manier om het dorpenverlies goedd te praten...

Toon jullie aub ingame ipv hier elke dag te liggen zeuren over iets wat 20 jaar geleden gebeurd is... echt niemand die dat nog boeid hoor -,-

Onze massa op carpe loopt de komende dagen binnnen :D Heel mijn plan viel in duigen dankzij het barbaar worden van risamara :( ff moeten improviseren :p hopelijk met succes xD

Juh want jij kent de situatie wel :eek:.
Bewijzen ga ik sowieso doen lol zou nogal moeilijk zijn. Verliezen goedpraten doe ik niet lol beetje logisch dat je dorpen verliest als je plots aanvallen krijgt terwijl het Bg's zijn/waren en niets staat gestacked en je hebt examens veel succes wens ik jou hoor :eek:

En the rots ik ga zeker nog pm's bijhouden van half jaar terug om het op te zoeken :rolleyes:. De accounts hebben altijd een bg gehad met TNW toen ze nog in de stam zaten (naam al kwijt :D ) en erna ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
boeid dit allemaal -,- Toen er met kilerboy op kaasboer werd aangevallen was er ook al dat gezeur van backstabben... ze hadden ook geen NAP en zaten op dat moment niet in dezelfde stam... dan heeft het account het recht om aan te vallen wie ze willen... als jullie dat als backstabben zien is dat gewoon jullie manier om het dorpenverlies goedd te praten...

Toon jullie aub ingame ipv hier elke dag te liggen zeuren over iets wat 20 jaar geleden gebeurd is... echt niemand die dat nog boeid hoor -,-

Onze massa op carpe loopt de komende dagen binnnen :D Heel mijn plan viel in duigen dankzij het barbaar worden van risamara :( ff moeten improviseren :p hopelijk met succes xD

wacht even, ik heb niks gezecht over backstab.

het zou sportiver zijn geweest als jullie het gemeld hadden.

succes met de massa bijde
 

DeletedUser19123

Guest
ja en .....:confused:
Er gaan wel meer plannen van jullie in de duigen hahahaha.;)

Ik kan me geen actie bedenken die mislukt is binnen fear.
Dus ik weet niet hoeveel flessen fanta je op heb maar je gaat dingen zien die niet bestaan ;)
 

DeletedUser

Guest
idd :) er wordt vlotjes geedeld :) veel deff op verkeerde spoor etc etc...

dus ik weet nu al dat de dorpen die we wilde pakken binnen gaan zijn ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Juh want jij kent de situatie wel :eek:.
Bewijzen ga ik sowieso doen lol zou nogal moeilijk zijn. Verliezen goedpraten doe ik niet lol beetje logisch dat je dorpen verliest als je plots aanvallen krijgt terwijl het Bg's zijn/waren en niets staat gestacked en je hebt examens veel succes wens ik jou hoor :eek:

En the rots ik ga zeker nog pm's bijhouden van half jaar terug om het op te zoeken :rolleyes:. De accounts hebben altijd een bg gehad met TNW toen ze nog in de stam zaten (naam al kwijt :D ) en erna ook.

En op welke account speel jij?
 

DeletedUser69459

Guest
Nee, dat bedoelde ik eigenlijk niet :p Ik bedoel dat Peeta depresief wordt als die hetzelfde krijgt als wat missions/The Rots nu krijgt, dus dat beloof wat, ik vind het juist leuk om te deffen, depresief zal ik er nooit van worden ;)

Hier had je het toch wel even mis Robin :p
 

DeletedUser69459

Guest
Dat is waar. Tegenwoordig moet je gewoon op de man spelen met 5tegen 1 en je hebt zogezegd gelijk...
 
Bovenaan