Vragenlijst / awards

DeletedUser69459

Guest
Bekijk het maar, ik heb geprobeert er een nette discussie uit te slepen, maar deze noob weet niet wat die doet en waar het over gaat...

Er valt niet te praten met jullie als jullie hier met 3man tegelijk zijn. Dus ben ik maar weggegaan .

En dit noobje zal je nog wel verbazen ^^
 

DeletedUser23778

Guest
Peeta ze bedoelen dat als jij zegt dat The Rots depressief wordt van het constante deffen op Missions hij kennelijk de enige is die een def vv wil draaien daar.
 

DeletedUser69459

Guest
Dan mogen ze toch eens iets duidelijker zijn. Het is vakantie voor elke stam en iedereen zal wel vv's doen. The Rots is niet de enige die defend op Missions mr hij doet het gwn het beste dus is het logisch dat hij het het vaakst doet.
 

DeletedUser59349

Guest
Ik heb ook al een lijstje gemaakt, wel een tijdje geleden :D

Niet meer op W30?

Nee, account is op delete gezet door de e-mail eigenaar jemmer genoeg voor mij en mijn medespeler :(

Peeta ze bedoelen dat als jij zegt dat The Rots depressief wordt van het constante deffen op Missions hij kennelijk de enige is die een def vv wil draaien daar.

Nee, dat bedoelde ik eigenlijk niet :p Ik bedoel dat Peeta depresief wordt als die hetzelfde krijgt als wat missions/The Rots nu krijgt, dus dat beloof wat, ik vind het juist leuk om te deffen, depresief zal ik er nooit van worden ;)
 

DeletedUser23778

Guest
Nee, dat bedoelde ik eigenlijk niet :p Ik bedoel dat Peeta depresief wordt als die hetzelfde krijgt als wat missions/The Rots nu krijgt, dus dat beloof wat, ik vind het juist leuk om te deffen, depresief zal ik er nooit van worden ;)

Ah, dat kan ook ja. xD
 

DeletedUser69459

Guest
Nee, account is op delete gezet door de e-mail eigenaar jemmer genoeg voor mij en mijn medespeler :(



Nee, dat bedoelde ik eigenlijk niet :p Ik bedoel dat Peeta depresief wordt als die hetzelfde krijgt als wat missions/The Rots nu krijgt, dus dat beloof wat, ik vind het juist leuk om te deffen, depresief zal ik er nooit van worden ;)

Nah, ik geef nooit op ^^
 

DeletedUser

Guest
even een kleine aanvulling op je bericht cruise.

The Rots heeft vaak mensen gehad die hem ondersteunde in het leiding geven.
Zoals je je misschien nog herinnert anne. heeft hem toen veel geholpen samen met Yun. Dan gaat dit richting planningen zoals preventieve os en aanvalsplannen, etc etc etc.
The Rots, was vaak de praatpaal (letterlijk) en nam soms belangrijke besluiten.

Yun was een kei in maken van aanvalsplan.

afschuiven, verkeerde beslissingen, late reactie, kijkt niet ver genoeg vooruit, stammencluster is f*ckd.

Wat een dom gelul weer......jij kreeg er gewoon geen poot tussen.
Jij was de gene die Anne en Yun kon bewerken en ik moest maar luisteren naar jou ?
Je weet zelf wat er met jou account gebeurt is.

Wie neemt hier nou verkeerde besluiten .......dan wel dan niet ....hahaha schei toch uit als je er geen verstand van hebt.
 

DeletedUser

Guest
Ik ken The Rots. Heb een tijdje met hem samengewerkt qua stammen en ook met lazerstyi&^&$(^$#%& dinges aka beb handicap.
maar om het verhaal bij TNW te houden. TNW is opgestaan na de oorlog met "CAS!" 1 van de 3 stammen infinity is weg gegaan waardoor UWS + TNW het oosten helemaal voor zichzelf hadden.
TNW heeft zich alleen toen niet meer geëvolueerd zoals UWS dat heeft gedaan. Dit kwam omdat Anne. een van de spelers die TNW in leven hielt stopte, yun stopte en dan moet de rest de klappen maar opvangen aangezien rots het niet meer aankon.
Rots heeft sinds die tijd ook zijn moraal verloren om te spelen en heeft toen een tijd met tegen zin gespeelt. en dat keert nu terug.

met tegenzin kan je geen stam leiden of normaal spelen. als je met tegenzin speelt word je net zo'n arrogante zak als mij :eek:

Ik kan de hele wereld aan.....maar vooral het negatieve gelul hier op AF en dan ook zeker 1 persoon constant zwart lopen maken , dan kan het zijn dat je er de brui aan geeft.
Maar ik ben nooit een opgever geweest.
Kan je over Jezelf en Anne niet zeggen.

Ben benieuwd hoe snel je dit account ook weer naar de klote helpt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Peeta ze bedoelen dat als jij zegt dat The Rots depressief wordt van het constante deffen op Missions hij kennelijk de enige is die een def vv wil draaien daar.

Ikke depressief van deffen op missions :D
Het moet niet gekker worden....

Wat een dom gelul.Deffen is het leukste wat er is.

Ik denk eerder dat Fear depressief wordt want ze zijn gestopt met aanvallen op missions.
Ze zijn nu met Andel bezig, maar gezien hij niet kan deffen is het een hele makkelijke prooi geworden.

Maar fijn om te weten hoe jullie toch echt van alles in je hoofd halen ....hoe ik denk en voel en ben.
 

DeletedUser

Guest
Trouwens toch wel vreemd dat ineens niets meer hoort van .ichigo kurosaki.

Maar nu dat hij in modus zit heeft hij weer babbels voor 10.

Maar ik kom nog even terug op leiderschap, volgens mij maakte jij iedereen stapelgek en ging als een dicator tekeer.
Waarschijnlijk is dit ook jou ondergang geworden.

Het is ook de normaalste zaak van de wereld dat je taken geeft aan div leden maar in jou ogen is dat afschuiven dus.
Juist door iedereen erbij betrekt zorg je ook dat iedereen zin in het spel blijft houden.
Er wordt ook vaak overlegt met alle leden voordat er dingen gebeuren..... en het is niet zo omdat ik dat dan perse zo wilt.

Iedereen heeft een mening en je probeert als leider daar een heldere draad doorheen te trekken.
Heb ook regelmatig gevraagd aan de leden hoe of wat en of ze ermee eens zijn.
Zo hoort dat ook.
Je doet het met elkaar en niet een leider die als een gek alle zijn ideeen doorheen drukt.
En zelfs het geen wat er als info naar jou kwam kon je het nog niet redden.(via anne)
En zelfs nog naar CAS.
Vindt het ook niet gek dat INF weinig actieve leden had, en zelfs gevallen is.
Goeie leiding hoor.....


Dan kom ik nog even terug op corsar/ just verhaal want het blijft maar lastig bij jullie.

Deze hebben op eigen kracht de strijd aangegaan op Boendal.
Alleen is er niet goed over nagedacht , dit bedoel ik op de toekomst en gevolgen.
Dan zit uql ze zeuren dat ik niet naar de toekomst kijk.
Juist doordat er overal wel wat os staat was dit zeker niet de bedoeling geweest van leiding om hem op dat moment te gaan aanvallen.

Maar moet je dan meteen als leider die personen eruit zetten ?
Vaak lost een goed gesprek heel veel op ....
Volgens mij zegt gup ook dat de leden ook hun eigen plannen maken buiten de leiding om....en dat is in dit geval ook hier gebeurt.....maar dat maakt mij dan een slechte leider.
Prima trek je eigen conclusie.

Dan is er ook nog vaak de clusters aan de orde geweest....
Iedereen is altijd maar zijn eigen cluster bezig.
Nu is het zo dat bij ons wat cluster door elkaar en naast elkaar liggen....
Het voordeel is hiervan dat niet 1 speler de grote klappen krijgen en een ander speler veilig ligt.
Op die manier moet je ook samen steeds een nieuw front maken en blijven opschuiven.
Zo ben je ook sterker dan dat er 1 speler aan het front ligt.
Dan erbij hou je iedereen ook betrokken bij het spel.....
Stel jij ligt veilig met je cluster ver in het stamcluster dan kan het zijn dat jou zin in het spel kan verdwijnen want hij kan geen kant meer op.Die persoon is dan alleen nog maar goed om als def speler te gaan spelen om os te blijven leveren aan het front.
Daarom is het ook belangrijk dat je iedereen een veilig stuk geeft en zeker een stukje front geeft.
Zo blijft ook iedereen mee doen aan de groei van de stam.

Er is ook geen 1 cluster die belangrijk is dan de ander.....er bestaat ten slotte maar 1 cluster en dat is een stamcluster.
 
Bovenaan