Vragenlijst / awards

DeletedUser58239

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Complex
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Complex
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Complex
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Complex
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Complex
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Complex
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Complex
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Complex
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Complex
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Complex
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Complex
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Complex
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Complex
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Complex
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Complex
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Complex
 

DeletedUser21972

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Complex
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Complex
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Complex
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Complex
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Complex
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Complex
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Complex
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Complex
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Complex
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Complex
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Complex
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Complex
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Complex
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Complex
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Complex
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Complex

Liefde haat relatie?
 

DeletedUser59349

Guest
Waarom heb je bij vraag 5 complex niet zwart gedrukt? Is die soms minder waardig P.? :mad:
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Betty Blue
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Bep Handicap , PoppenMeester
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? PoppenMeester
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? PoppenMeester
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? dat was WhiteTribe, maar dat is al lang opgelost
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Jan.Jansen
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? kan niet echt iemand noemen, maar hij zal in UWS zitten
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? alvast niet B2B
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? nie dak weet
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? TNW
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler geen idee
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? tot nu toe Betty Blue
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) hier zou ik mezelf willen noemen ;) : maar tword Beb Handicap.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) sanderv11
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Hekel aan ppja4, zijn manier van spelen staat mij niet aan
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? niemand
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? motivatie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Betty Blue
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? PoppenMeester , PoppenMeester
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? PoppenMeester
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? PoppenMeester
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? dat was WhiteTribe, maar dat is al lang opgelost
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Jan.Jansen
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? kan niet echt iemand noemen, maar hij zal in UWS zitten
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? alvast niet B2B
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? nie dak weet
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? TNW
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler geen idee
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? tot nu toe Betty Blue
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) hier zou ik mezelf willen noemen ;) : maar tword Beb Handicap.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) sanderv11
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat ppja4
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? niemand
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? motivatie

Wat heeft ppja je misdaan? Zo te zien was je offensief niet echt een uitblinker want zolang er een speler opzat verloor je enkel dorpen
 
Reactiescore
2.478
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Kragtwijk

Ik hou ook van jou <3
Als het te maken heeft met die bb sloop xD
Je moest eens weten wat jullie lieve hans tegen mij heeft gezegd :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat is het verschil :confused: :p

aangpast :)

Wat heeft ppja je misdaan? Zo te zien was je offensief niet echt een uitblinker want zolang er een speler opzat verloor je enkel dorpen

niets, en ik was ind geen uitblinker.
Je weet toch ook wel dat we juist een massa op Whiskerz hadden gedaan , of ben je ook een offliner ? :D

Ik haat hem niet, ik heb een hekel aan zijn manier van spelen : actief, inactief , actief, inactief ...
Ik heb een hekel aan zo'n speler, ofwel speel je het spel ofwel speel je het niet !

Gr Onder
 

DeletedUser

Guest
aangpast :)



niets, en ik was ind geen uitblinker.
Je weet toch ook wel dat we juist een massa op Whiskerz hadden gedaan , of ben je ook een offliner ? :D

Ik haat hem niet, ik heb een hekel aan zijn manier van spelen : actief, inactief , actief, inactief ...
Ik heb een hekel aan zo'n speler, ofwel speel je het spel ofwel speel je het niet !

Gr Onder

Wat heeft de massa op Whis hiermee te maken? Ik concludeer enkel dat je tegenover ppja geen winst boekte als er een speler opzat en dus je lijstje niet klopt
 

DeletedUser64109

Guest
Meest Epische Persoonlijkheid: B. van marmil
Beste Ragequit: rimboevrouwtje (dit omdat haar dorpen de weg vrijmaakten voor een geheel hernieuwd front)
Grootste Stumpert (ingame): mathijssky
Meest Hersenloze ODA-geiler: ikzelf (vroeger, al veel verminderd)
Meest Frequente noobhater: ETA
Leukste Fusie: Carpe - TIP! (oja..wat een leuke momenten en discussies hebben we omtrent dit onderwerp beleeft :p)
Beste Moderator: /
Beste Ban(ingame/AF: / - /
Meest Capabele Accountverne*ker: ik laat geen oncapabele mensen op mijn account
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper: beske (meer een accounthopper geworden)
Triestigste Backstab: ETA (toegetreden tot Carpe vond ik persoonlijk redelijk triestig)
Grootste Judas: hier zou ik (met de ogen van Modus) ook ETA of henk de held zeggen.
Meest Intrigerende W22-Geheim: heb er geen gedacht van
Beste Oorlog: Team -TNW (door het momenteel nog gelijk opgaan, hopelijk zien we in de toekomst meer acties en meer resultaten.)
Beste Struisvogel*:..
Meest Bekwame Interner: aangezien ik enkel van deze afweet: King@marcel
Grootste Symbool van Onmacht: Corsar (op het AF)
Beste Farmslaaf: /
Grootste Hypocriet(ingame/af): /
Beste Troll Ingame: de belofte van Team! aan bepaalde ex-SEI spelers om ooit (als zij als enigen overblijven) tegen Fear oorlog te voeren (like that's gonna happen)
Amusantste Delete: ETA
Meest Ontroerende Gebeurtenis: Drius (hoe of wat hou ik voor mezelf)
Beste Complot: /
Beste account: ik denk dat GON nu wel weer in orde staat en hoor ook zoveel lof over Gup21 (kies zelf maar?)
Slechtste account: mathijssky (die nog altijd niet doorheeft dat je geen mengdorpen moet hebben)
Beste speler: GON
Meestbelovende speler voor de toekomst: Mikestr (ook voormalig Zim Zion)
Beste stam: momenteel Fear! (1ste plaats, beste samenwerking, maar vooral het stabielst op het moment)
Slechtste stam: WZDB (een stelletje omhooggevallen spelers die denken dat ze 'Da Bom' zijn ;D)
Meestbelovende stam voor de toekomst: UWS
Beste/Favoriete leider: The Guru (persoonlijk), maar zoals al gezegd hoor ik zeer veel lof over Gup21
Slechtste leider: need I say more?
Favoriete forumposter: Cruiseman56 (kan objectief zijn ook als het moet)
Minst favoriete forumposter: Afeda (zoals ik al zei 'Da Bom')
Meest overschatte stam: Team! (versta me niet verkeerd, vind het een goede stam, maar met het aantal leden dat jullie maar tellen komen jullie toch ooit tegen een overmacht te staan en dan zien we wel wat er gebeurt)
Meest onderschatte stam: het nieuwe Carpe (er wordt nog veel te veel de vergelijking met vroeger gemaakt, let's see)
Grootste blunder: Corsar AF
 

DeletedUser

Guest
Wat heeft de massa op Whis hiermee te maken? Ik concludeer enkel dat je tegenover ppja geen winst boekte als er een speler opzat en dus je lijstje niet klopt

Ik heb nogtans heel wat dorpen binnen gehaald toen er wel iemand op zat, ofwel ben jij verkeerd geinformeerd ofwel durven zij die vv hadden niets te zeggen.
Of jij had vv en probeer je de schade naar jouw kant te beperken.

Ik zou persoonlijk ook niet durven zeggen dat ik os time na de edels :tongue:

En de massa heeft er heel veel mee te maken, heb met 40% van min clears meten werken.

Ps: en wat maakt het dat iemand niet op het acount zit, al de dorpen die ppja van mij heeft gepakt was ik er ook niet, als je het zo wil bekijken :rolleyes:
Niet iedereen zit met 3 op een account he
 

DeletedUser64561

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
pfff, eerder was het sowieso wel betty, toen in de tijd van CAS, maar als ik nu ga selecteren dan word het (sorry betty) toch Reignite, doordat ze achter hun eigen mening blijven en hun speel niveau ook constant houden.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Antoe, sws, No-life farmen :cool:
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
De vijand van mijn vijand :rolleyes:
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
WildeKiller of Reignite, liefst geen VV
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Lijkt me algemeen wel bekend onderhand :rolleyes:
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Dan denk ik toch wel CruiseMan56 :cool: spam skills uit de maat, en hij weet wat hij doet.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Cruiseman
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Ik richt gewoon mijn eigen solo stam op FTW!
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
op W30 was dat is hier niet van toepassing.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Reignite
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
Waar ik nu inzit
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Betty sws
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
NVT
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
UWS, ze hebben hun stamcluster zo fucked up gemaakt dat je er niks mee kan als aanvaller.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
:rolleyes:
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Mijn stam
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Motivatie, Skills en Vriendschap
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nogtans heel wat dorpen binnen gehaald toen er wel iemand op zat, ofwel ben jij verkeerd geinformeerd ofwel durven zij die vv hadden niets te zeggen.
Of jij had vv en probeer je de schade naar jouw kant te beperken.

Ik zou persoonlijk ook niet durven zeggen dat ik os time na de edels :tongue:

En de massa heeft er heel veel mee te maken, heb met 40% van min clears meten werken.

Ps: en wat maakt het dat iemand niet op het acount zit, al de dorpen die ppja van mij heeft gepakt was ik er ook niet, als je het zo wil bekijken :rolleyes:
Niet iedereen zit met 3 op een account he

Toen er een speler opzat edelde je zelden een dorp. Enkel verloor je er aventoe 1. En op de manier bekijken van 'ik was er enkele uren niet' is heel anders dan een account dat enkele weken zonder speler zit.

Bedoel je die edels die getimed werden op 5sec? Nee daar kwam zelden OS achter hoorde ik, had ook nutteloos geweest
 
Bovenaan