Vragenlijst / awards

DeletedUser64109

Guest
smijt het op het AF, lijkt me nog eens leuk om opnieuw het Carpe-onderwerp aan te halen :p
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Betty
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Beb Handicap.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Antoe
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Beb Handicap.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? -
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Betty
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Beb Handicap.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Ik zou het niet weten, UWS is en blijft mijn stam. Met veel van deze jongens al een lange periode achter de rug. Ze zijn allemaal geweldig :)
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Beb Handicap.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? TNW
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Het is goed zoals het nu is in UWS.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Toch wel Betty denk ik
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Beb Handicap.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Sanderv11
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Waarom zou ik iemand haten als het immers een spel is?
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Beb Handicap. Die man kan je goed motiveren, zeer sterk punt van hem.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Communicatie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69434

Guest
Een beetje eenzijdig Ronnie LOL.

Of probeer je nu te slijmen bij Beb.:D
 

DeletedUser62038

Guest
no hard feelings, zou wel willen weten hoe jullie nu over Carpe denken na de 'hervormingen'. we hebben sinds dan nog niet echt iets groots gepresteerd, maar er is altijd wel iets te zeggen toch?

Zelfde als voorheen duuuuuuuuuuuuh
 

DeletedUser64109

Guest
We kunnen ook subjectief zijn.

Je eigen mening hebben over iets is één ding, maar voor zover ik weet heb ik nog geen enkele objectieve uitspraak van Afeda gezien op dit forum. Als je bepaalde dingen in het leven niet objectief kunt beoordelen dan wens ik je veel geluk. En ja, dit is een spel, maar hoe je hier situaties aanpakt zegt veel over je houding.
 

DeletedUser62038

Guest
Je eigen mening hebben over iets is één ding, maar voor zover ik weet heb ik nog geen enkele objectieve uitspraak van Afeda gezien op dit forum. Als je bepaalde dingen in het leven niet objectief kunt beoordelen dan wens ik je veel geluk. En ja, dit is een spel, maar hoe je hier situaties aanpakt zegt veel over je houding.

Amen.
 

DeletedUser23778

Guest
Ik heb een link op het stammenforum geplaatst - zoals ik wel vaker doe -, maar tot op heden bleef het vaak bij lezen. Ik vind het alleen maar leuk voor de forumactiviteit hiero. :)
 

DeletedUser

Guest
Het zou misschien ook wel eens tijd worden dat wij als UWS leden beetje meer betrokken raken bij de rest van de wereld als rim stam ;)
 
Bovenaan