Vragenlijst / awards

DeletedUser62038

Guest
Hey,

Kwam dit tegen op het forum van W23, leek me ook wel leuk om dat hier te doen :D
Deze vragen invullen;

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Antoe en Gup21
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? GON, wat een veerkracht om weer op te staan.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Iamfamous en wanderkezanderke, beide beesten :)
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Vorteks en sharbelsz
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? hansgaaltje, een enorme blaaskaak die niks gepresteerd heeft.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Lost Cause en antoe, lijken me beide erg goed :p
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Toch wel de spelers van de stam UWS (en natuurlijk Fear)
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? TNW
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Niet echt, wel hebben verbeterd.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? niet echt boeiend als je zo weinig bg's hebt.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler antoe en lost cause
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? vorteks
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? TMO en Sharbelsz
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? onze gup natuurlijk
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? geurtgeurt en hansgaaltje
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Heel mn stam
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? inzet
 

DeletedUser62038

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? R. van Mulgrut
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? AnToe
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? TIP!
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Mulgrut, Juul18 en Dikke Donskop
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? D. van Drius
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Mikestr / Zim Zion
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Shaggerino
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? TIP!
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Mulgrut (Toen ik op Mathijssky speelde)
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Doking en Mulgrut
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Jan.jansen, Reunited en Shaggerino
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Vorteks en Mulgrut
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Lost cause
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Zim Zion / Mikestr
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? D. van Drius
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Jan.jansen
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Goeie communicatie met BG's en stamgenoten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67612

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? het actieve deel van SEI
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? GON
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Het oude SEI
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Barry
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? deze laat ik open omdat ik van iedereen hou <3
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? lost cause en GON
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? GON
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? TNW of Carpe
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? HaveYouEverBeenMellow en Barry
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Carpe en TNW
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Wederom: de oude spelers van SEI
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Vorteks?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) meni en IamFamous, speciaal voor de eindeloze dagen van deffen :)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) HaveYouEverBeenMellow
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat opnieuw laat ik deze open :D
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Barry en andelvanripke
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Actief zijn
 

DeletedUser59349

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?The Group
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?gup21
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?Met heel Team! :)
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?Heel Team!
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?corsar
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?extralucifer
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?Beb handicap
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?Fear!
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?Ja, alleen niet van w22 ;)
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?Fear!
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/spelervorteks/sharbelsz
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?vorteks/Reunited.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)UWS kan er wat van, ik zie bij Modus wel goede offensieve spelers, en in Fear! scoren ze ook graag ODA, maar ik heb geen echte uitblinker gezien onder die stammen.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haatIk haat niemand, zelfde geld voor hekel hebben aan. Het blijft immers een spel
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? De spelers die niet weglopen van een account als het in moeilijkheden is, voor zulke spelers heb ik echt respect.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Actieve, gezellige maar ook serieuze spelers tegelijk :)
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Betty Blue
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Antoe
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Antoe
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Heel B2b
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Kimobear (net bb geworden)
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Kimobear
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Beb Handicap
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Modus
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? .Rejoin
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Fear!
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Beb Handicap
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Shaggerino
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) .lost cause.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Niet echt zicht op
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Kimobear
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Betty Blue
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Activiteit, drive
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? HayeYouEverBeenMellow?
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? HayeYouEverBeenMellow?, bimbambuweeh
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? lara barbara, HayeYouEverBeenMellow?, andelvanripke
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? lara, HayeYouEverBeenMellow?
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Hansgaaltje
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? hansgaaltje
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? bimbambuweeh
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Team!
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? HayeYouEverBeenMellow? en vossie
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler oud sei
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? vortrex, lara
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) meni, i am flamous, haveyoueverbeenmellow?
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)HayeYouEverBeenMellow?
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Hansgaaltje
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? HayeYouEverBeenMellow?, larabarbara, bimbambuweeh, boendal
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? activiteit, inzicht
 

DeletedUser69205

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? cruiseman, niet kapot te krijgen ;)
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Gup, n goeie stamleider
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? heel team
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? cruiseman
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? n clusterfucker, k blijf t een zwaktebod vinden om zo te spelen
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? GON, te veel edels en ook de kwaliteiten om er gebruik van te maken
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? GON
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Fear
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? niet op deze wereld
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Fear
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Lost Cause, maakt n goeie indruk
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? ReU, heeft zich recent aardig bewezen
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) meerdere spelers van Fear en Modus komen hiervoor in aanmerking
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) cruiseman, behalve zn laatste plan :p
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat t is maar n spelletje
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? cruiseman
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? loyaliteit en activiteit
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Iamfamous
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Vorteks
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Tgoh geen voorkeur
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Vroeger Hans / Vossie
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Lancel22
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Iamfamous
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Iamfamous
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? een stam met actieve mensen
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? men co's
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Fear
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Iamfamous
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Vorteks
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Wander en Iamfamous
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Sharbelsz
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Nu nog met wie ik eens gezellig kan praten.

Het enigste waar ik mezelf op prijs nog is voor de os die ik destijds heb gegeven aan anderen. vooral dan barry en lara zonder mijn os destijds waren hun clusters al lang weg geveegd door iamfamous (het aanvallend beest xd)
 
Reactiescore
2.479
En nu ook deze lijst :p

Meest Epische Persoonlijkheid:
Beste Ragequit:
Grootste Stumpert (ingame):
Meest Hersenloze ODA-geiler:
Meest Frequente noobhater:
Leukste Fusie:
Beste Moderator:
Beste Ban(ingame/AF: -
Meest Capabele Accountverne*ker:
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper:
Triestigste Backstab:
Grootste Judas:
Meest Intrigerende W22-Geheim
Beste Oorlog:
Beste Struisvogel*:..
Meest Bekwame Interner:
Grootste Symbool van Onmacht
Beste Farmslaaf:
Grootste Hypocriet(ingame/af):
Beste Troll Ingame
Amusantste Delete:
Meest Ontroerende Gebeurtenis:
Beste Complot:
Beste account:
Slechtste account:
Beste speler:
Meestbelovende speler voor de toekomst:
Beste stam: .
Slechtste stam:
Meestbelovende stam voor de toekomst:
Beste/Favoriete leider:
Slechtste leider:
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Grootste blunder:

Ik maak mijn normale lijst morgen ;)
 

DeletedUser23778

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Betty Blue en The Rots, laten nooit hun stam vallen.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? De spelers van GON vanwege de comeback.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Robert96
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Sanderv11
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Antoe
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Kid-Killi van Lost Cause denk ik..
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Poppenmeester
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Fear, zelfde visie als UWS
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Niet op deze wereld.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? TNW wat ons betreft, we hebben altijd op ze kunnen rekenen.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Betty Blue
12. Welke speler(s) is(/zijn) defensief een echte uitblinker(s)? Ik blijf bij Vorteks.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Cruiseman/GON
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? -
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Er zijn wat mensen waar ik heb wat minder op heb, maar haten doe ik niemand.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Actieve stamleden!
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je? Wilskracht/inzet/doorzettingsvermogen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59349

Guest
En nu ook deze lijst :p

Meest Epische Persoonlijkheid:
Beste Ragequit:
Grootste Stumpert (ingame):
Meest Hersenloze ODA-geiler:
Meest Frequente noobhater:
Leukste Fusie:
Beste Moderator:
Beste Ban(ingame/AF: -
Meest Capabele Accountverne*ker:
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper:
Triestigste Backstab:
Grootste Judas:
Meest Intrigerende W22-Geheim
Beste Oorlog:
Beste Struisvogel*:..
Meest Bekwame Interner:
Grootste Symbool van Onmacht
Beste Farmslaaf:
Grootste Hypocriet(ingame/af):
Beste Troll Ingame
Amusantste Delete:
Meest Ontroerende Gebeurtenis:
Beste Complot:
Beste account:
Slechtste account:
Beste speler:
Meestbelovende speler voor de toekomst:
Beste stam: .
Slechtste stam:
Meestbelovende stam voor de toekomst:
Beste/Favoriete leider:
Slechtste leider:
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Grootste blunder:

Ik maak mijn normale lijst morgen ;)

Het lijkt me wel duidelijk wat voor lijstje ik ga leveren niet? :p
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Betty Blue en The Rots, laten nooit hun stam vallen.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? De spelers van GON vanwege de comeback.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Robert96
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Sanderv11
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Antoe
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Kid-Killi van Lost Cause denk ik..
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Poppenmeester
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Fear, zelfde visie als UWS
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Niet op deze wereld.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? TNW wat ons betreft, we hebben altijd op ze kunnen rekenen.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Betty Blue
12. Welke speler(s) is(/zijn) defensief een echte uitblinker(s)? Ik blijf bij Vorteks.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Cruiseman/GON
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? -
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Er zijn wat mensen waar ik heb wat minder op heb, maar haten doe ik niemand.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Actieve stamleden!
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je? Wilskracht/inzet/doorzettingsvermogen

blush.gif
 

DeletedUser

Guest
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Sanderv11
Ook een keer leuk om genoemd te worden :)
En inderdaad alle eer aan Betty, waardige speler en tegenstander.
Meer heb ik er nog niet meegemaakt, alleen van horen zeggen, zoals Antoe en Vorteks.
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?lostrapier corsar
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?rots
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?corsar
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?reunited
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?rejoin
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?vele
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?hmmmm
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?nuevo
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?uws
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?kingmarcelleke
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)corsar
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)ikzelf cruiseman
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat de teamers :p
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?teamwork
 

DeletedUser49913

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Quintkiller
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Quintkiller, Team en GON
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Quintkiller :eek:
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Team + Quint
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Iedereen mag naast mij liggen :D
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Team
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Meerdere stammen
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Team :confused:
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Quint
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Team
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Cruiseman :D
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Vorteks
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Quint, Cruiseje
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Cruiseman
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Niemand.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Quint
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? (Solo )

Ik ken niet zoveel mensen :(
 

DeletedUser62248

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? GON
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? Cruise, GON
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Team!
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Missions
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Kragtwijk
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Kimobear
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? GON
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Team!
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? 1 van mijn co's
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Fear!
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler GON, MickD (ex-TMO) en Cruise
12. Welke speler(s) is(/zijn) defensief een echte uitblinker(s)? GON
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) GON
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) -
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat -
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? GeurtGeurt
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je? Activiteit, inzet en inzicht
 

DeletedUser55201

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? The Rots
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? Antoe
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Yun - Anne. - Reignite - Rots
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? iedereen welkom, behalve Mlicka ;)
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Ulq-Michael groeit veel te rap :p
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Mr Hindsight
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Nog liever solo dan tot mijn laatste dorp
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Rots & Yun
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? ?
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Alle ex TNW-ers: Ulq - Yun - Jonasie - Anne - Lily - Originele Corsar -...
12. Welke speler(s) is(/zijn) defensief een echte uitblinker(s)? King@Marcel
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Cruiseman
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Cruiseman & HaveYouEverBeenMellow
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel. Mensen waarmee je de ene week samenvecht en die de andere week van kant wisselen
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Mijn buren (Team!)
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je? Activiteit - vriendelijkheid - respect
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69434

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Betty
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Onderbroekzak
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Antoe
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? xboogyx
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Voka, maar dat is al opgelost LOL.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Antoe
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Beb Handicap, zonder enige twijfel.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Geen, een betere stam dan UWS is er gewoon niet
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Nee niet echt.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Beb Handicap
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Niemand, ons team is goed zoals het nou is.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Robert96, Def-noob
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Poppenmeester
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Betty
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Chris12x, Manneke wordt iedere keer weer onderschat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Voka
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Trust, UWS is een stam wat elkaar nooit zal laten vallen.
 
Bovenaan