DeletedUser59349
Guest
Rustin RobinMaak maar een lijstje xD
Ik ben rustig, ik heb alleen geen trek in zulke discussies
Lijstje heb ik al gemaakt, en jij?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Rustin RobinMaak maar een lijstje xD
Ik ben rustig, ik heb alleen geen trek in zulke discussies
Lijstje heb ik al gemaakt, en jij?![]()
Bekijk het maar, ik heb geprobeert er een nette discussie uit te slepen, maar deze noob weet niet wat die doet en waar het over gaat...
Ik heb ook al een lijstje gemaakt, wel een tijdje geleden
Niet meer op W30?
Peeta ze bedoelen dat als jij zegt dat The Rots depressief wordt van het constante deffen op Missions hij kennelijk de enige is die een def vv wil draaien daar.
Nee, account is op delete gezet door de e-mail eigenaar jemmer genoeg voor mij en mijn medespeler![]()
Ah das klote
Waarom heeft ie 'm op delete gezet?
Nee, dat bedoelde ik eigenlijk nietIk bedoel dat Peeta depresief wordt als die hetzelfde krijgt als wat missions/The Rots nu krijgt, dus dat beloof wat, ik vind het juist leuk om te deffen, depresief zal ik er nooit van worden
![]()
Nee, account is op delete gezet door de e-mail eigenaar jemmer genoeg voor mij en mijn medespeler
Nee, dat bedoelde ik eigenlijk nietIk bedoel dat Peeta depresief wordt als die hetzelfde krijgt als wat missions/The Rots nu krijgt, dus dat beloof wat, ik vind het juist leuk om te deffen, depresief zal ik er nooit van worden
![]()
23. Wie is de meest overschatte speler?
barry, hoop ik :S
Ah das klote
Waarom heeft ie 'm op delete gezet?
ik weet niet wat ze je vertellen maargoed, wat ik over jou hoor hoop ik ook dat ze je overschatten, maar ben bang van niet
Aldo kan er niks van, wees niet bang. Een vv'er knapt altijd het werk op!
even een kleine aanvulling op je bericht cruise.
The Rots heeft vaak mensen gehad die hem ondersteunde in het leiding geven.
Zoals je je misschien nog herinnert anne. heeft hem toen veel geholpen samen met Yun. Dan gaat dit richting planningen zoals preventieve os en aanvalsplannen, etc etc etc.
The Rots, was vaak de praatpaal (letterlijk) en nam soms belangrijke besluiten.
afschuiven, verkeerde beslissingen, late reactie, kijkt niet ver genoeg vooruit, stammencluster is f*ckd.
Ik ken The Rots. Heb een tijdje met hem samengewerkt qua stammen en ook met lazerstyi&^&$(^$#%& dinges aka beb handicap.
maar om het verhaal bij TNW te houden. TNW is opgestaan na de oorlog met "CAS!" 1 van de 3 stammen infinity is weg gegaan waardoor UWS + TNW het oosten helemaal voor zichzelf hadden.
TNW heeft zich alleen toen niet meer geëvolueerd zoals UWS dat heeft gedaan. Dit kwam omdat Anne. een van de spelers die TNW in leven hielt stopte, yun stopte en dan moet de rest de klappen maar opvangen aangezien rots het niet meer aankon.
Rots heeft sinds die tijd ook zijn moraal verloren om te spelen en heeft toen een tijd met tegen zin gespeelt. en dat keert nu terug.
met tegenzin kan je geen stam leiden of normaal spelen. als je met tegenzin speelt word je net zo'n arrogante zak als mij![]()
Peeta ze bedoelen dat als jij zegt dat The Rots depressief wordt van het constante deffen op Missions hij kennelijk de enige is die een def vv wil draaien daar.