Vragen over Casuals etc

DeletedUser73642

Guest
Ten eerste mijn verontschuldigingen als dit al eens is gevraagd, hang niet te veel rond op het forum, maar had een paar vragen,

ten eerste wanneer komt casual 7 ?

ten tweede, heb ik 2 vrienden die nieuw zijn op tribalwars, raadde ik ze dus aan om de casual te proberen, dus zij waren ge-edeld op w63 en gingen naar casual 6, prompt die dag zeggen ze in de whats-app wat moeten we hier nu doen, er is geen dorp beschikbaar, dus daar moet wat aan gedaan worden.

als derde, ben ik dus naar die casual gegaan om te kijken wat er loos is (staat al weer op verwijderen ), echt admins, hoe kan iemand iets leren op de casual als er gewoon geen dorpen zijn om te farmen en/of edelen ? ( farmen is de basis van TW )
Zodra er bbtjes verschijnen vallen de 200+ dorpen mannekes erop als wolven, dat is toch niet meer educatief maar een lafaards onderkomen zo ?

Verder was dat het wel eigenlijk, vond het wel waardig om even bekeken te worden.
 

DeletedUser70435

Guest
ten eerste wanneer komt casual 7 ?

Dit is niet bekend. Er is, net als voor normale werelden, geen datum bekend waarop de nieuwe Casual start.
Duckje zei:
Op regelmatige tijdstippen zal ook een nieuwe casualwereld gelanceerd worden.
----> https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/casual-overgang-van-casual-naar-normale-wereld.199428/

ten tweede, heb ik 2 vrienden die nieuw zijn op tribalwars, raadde ik ze dus aan om de casual te proberen, dus zij waren ge-edeld op w63 en gingen naar casual 6, prompt die dag zeggen ze in de whats-app wat moeten we hier nu doen, er is geen dorp beschikbaar, dus daar moet wat aan gedaan worden.

als derde, ben ik dus naar die casual gegaan om te kijken wat er loos is (staat al weer op verwijderen ), echt admins, hoe kan iemand iets leren op de casual als er gewoon geen dorpen zijn om te farmen en/of edelen ? ( farmen is de basis van TW )
Zodra er bbtjes verschijnen vallen de 200+ dorpen mannekes erop als wolven, dat is toch niet meer educatief maar een lafaards onderkomen zo ?

De huidige casual is vrij klein en voor het lage aantal spelers is het aantal bb-dorpen per speler in de instellingen te laag. Dit zullen ze echter niet veranderen, dus dat wordt helaas afwachten tot Casual 7. Er zijn momenteel nog meer problemen met de Casuals, maar we blijven feedback doorgeven en hopelijk veranderen ze het een en ander voor Casual 7. Denk bijvoorbeeld aan inventaris meenemen, bb-dorpen per speler, instellingen, etc.
 
Reactiescore
831
Volgende casual moeten ze het onmogelijk maken om barbs te edelen dan leert men nog eens wat!!!!

Dat zou een mooie oplossing zijn, alleen zouden er dan andere problemen ontstaan zoals het feit dat je begindorp niet edelbaar is en dat je dan veel vaker aangevallen zou kunnen worden en het blijft een casual wereld.
 

DeletedUser73642

Guest
De huidige casual is vrij klein en voor het lage aantal spelers is het aantal bb-dorpen per speler in de instellingen te laag. Dit zullen ze echter niet veranderen, dus dat wordt helaas afwachten tot Casual 7. Er zijn momenteel nog meer problemen met de Casuals, maar we blijven feedback doorgeven en hopelijk veranderen ze het een en ander voor Casual 7. Denk bijvoorbeeld aan inventaris meenemen, bb-dorpen per speler, instellingen, etc.

Ok helaas, en bedankt voor de feedback :)
 

DeletedUser70435

Guest
Het zou me niet verbazen als Casual 7 binnenkort de deuren opent. Tussen Casual 5 en 6 zaten 7 maanden, en momenteel is Casual 6 al 8 maanden open.
Wat ook zou kunnen, is dat Casual 7 bij de eerste verbreding op Casual 6 pas opent, dat zou in Januari zijn.
 

DeletedUser78932

Guest
waarschijnlijk zijn nu weeral veel spelers hun inventaris aan het volgooien met gs pakketjes

Ik zit aan 20 k Prestigieus Grondstoffenpakket maar heb nog 9 Flamboyante Spraak over. Zal ik mijn doelstelling van 20 k naar 30 k verleggen? Of is 20 k genoeg?

Morgen een nieuw evenement zouden er Flamboyante Spraak items te koop zijn?

Nakal.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik zit aan 20 k Prestigieus Grondstoffenpakket maar heb nog 9 Flamboyante Spraak over. Zal ik mijn doelstelling van 20 k naar 30 k verleggen? Of is 20 k genoeg?

Morgen een nieuw evenement zouden er Flamboyante Spraak items te koop zijn?

Nakal.
Wat heb je aan die prestigieuse grondstoffenpakketten ? Denk dat @sanderbond007 het had over gewone GS pakketten...
 

DeletedUser78932

Guest
prestigieuse grondstoffenpakketten is handig als je maar 1 dorp hebt. Muntjes slaan met een -24% muntkosten vlag.+ Vlaggenbooster, +
EdeldecreetBruikbaarBeloning -10% muntkosten.

Zo maak je voldoende munten voor 70 edels met ongeveer 1.500 prestigieuse grondstoffenpakketten dit op 1 dag als je wil. Er gaan wel wat grondstoffen verloren, of je ruilt tegen pp of betaald de handelaar om te ruilen.

Voor mijn gewone grondstof pakketjes heb ik gewacht tot de opslag plaatsen van 70 dorpjes uitgebouwd waren. Veel gewone pakjes had ik niet meer omdat ik er redelijk wat gebruikt had om zo veel mogelijk prestigieuse grondstoffenpakketten te maken op 24 uur. (5 x 24 uur)

OorlogsinspanningBruikbaarBeloning +30% grondstoffenproductie pas gebruiken als de productie uitgebouwd is. Had er ook gebruikt bij de productie van prestigieuse grondstoffen.
 

DeletedUser78932

Guest
Die gaan een mens nog leren plannen alvorens op een casual te starten. Dat kan toch ook de bedoeling van dat spel niet zijn.


nakal
 

DeletedUser25759

Guest
ik blijf erbij... gwn beginnen met het dorp dat je hebt en de inventaris mee laten nemen naarmate de wereld bezig is
 

Deleted User - 24028

Guest
prestigieuse grondstoffenpakketten is handig als je maar 1 dorp hebt. Muntjes slaan met een -24% muntkosten vlag.+ Vlaggenbooster, +
EdeldecreetBruikbaarBeloning -10% muntkosten.

Zo maak je voldoende munten voor 70 edels met ongeveer 1.500 prestigieuse grondstoffenpakketten dit op 1 dag als je wil. Er gaan wel wat grondstoffen verloren, of je ruilt tegen pp of betaald de handelaar om te ruilen.

Voor mijn gewone grondstof pakketjes heb ik gewacht tot de opslag plaatsen van 70 dorpjes uitgebouwd waren. Veel gewone pakjes had ik niet meer omdat ik er redelijk wat gebruikt had om zo veel mogelijk prestigieuse grondstoffenpakketten te maken op 24 uur. (5 x 24 uur)

OorlogsinspanningBruikbaarBeloning +30% grondstoffenproductie pas gebruiken als de productie uitgebouwd is. Had er ook gebruikt bij de productie van prestigieuse grondstoffen.
Ik heb het 1 keer gedaan voor goudmunten met 200 van die pakketjes. Achteraf heb ik besloten dat nooit van men leven nog te doen. Is mega veel klik werk, men hand doet er nog zeer van...
 
Bovenaan