Vraagje over Premium

DeletedUser78745

Guest
Is het mogelijk dat een optie van 'Premium van 1 dag' wordt toegevoegd?
Ik vind het gezellig om zo nu en dan een speed mee te pakken, maar ik kan dit meestal niet 3 of meer dagen achter elkaar doen, vanwege mijn werkschema. 1 Dag premium is dan een mooie oplossing (1 dag voor 15 punten bijv). En anders betaal je 30 premium voor 1 avond. Dat is in dat geval natuurlijk duurder.
 

DeletedUser78745

Guest
Das minder omzet voor Inno
Zal dus wel niet gebeuren ben ik bang ;)

Geen idee, mensen kunnen ook denken; hmm ik speel maar 1x deze week, dus 30 vind ik te prijzig.
Natuurlijk levert het minder op als 3 dagen, maar stel dat ik toch nog 2 dagen speel die week, dan heb je al 30 pp voor 2 dagen ipv 3, dus dan verdienen ze er al aan.
 
Reactiescore
2.489
We zullen het even opgooien naar InnoGames. Echter zijn we redelijk beperkt in aanpassingen in het echte 'activatiescherm'. Je kan altijd Per maand activeren en dan meerdere speed in die maand spelen, neen?
 

DeletedUser78745

Guest
We zullen het even opgooien naar InnoGames. Echter zijn we redelijk beperkt in aanpassingen in het echte 'activatiescherm'. Je kan altijd Per maand activeren en dan meerdere speed in die maand spelen, neen?

Dat klopt, maar dat kost 200 pp per maand, stel dat ik 8x mee doe, kost me dat omgerekend 25 punten per avond. Terwijl een 10 of 15 punten per avond me 80 of 120 pp kost.

Ik werk ook in weekenden, dus ik zal ook niet elk weekend kunnen spelen. Dan is een maand abo wel duur vind ik. Ga je uit van 10 pp zou je 20 dagen moeten spelen, wil je je investering eruit halen. Vind ik een beetje zonde.

Maar voor 1 of 2x per week wil ik best wel 10 of 15 pp per keer betalen.

Natuurlijk snap ik dat jullie dat zelf niet kunnen regelen en als dit zou gebeuren zou dit op elke variant van Tribalwars ingesteld moeten worden, maar het is altijd een overweging waard :)
 
Reactiescore
93
Het zou fijn zijn als je een dag optie kon kiezen ja. Zelf heb ik op het moment gekozen voor een maand premiumpunten voor speedwerelden, maar gedeeltelijk om deze reden doe ik nu ook zo vaak mogelijk (soort van) mee met de speed werelden, zodat het premium account in elk geval niet voor niks is.

Hoe het zit met de kosten:
30 dagen = 200 pp = 6.66 PP per dag
14 dagen = 100 pp = 7.14 PP per dag
7 dagen = 60 pp = 8.57 PP per dag
3 dagen = 30 pp = 10 PP per dag

Om een vergelijkbare trend te volgen in hoeveel het zou kosten, zou het eerder op +- 12 a 13PP voor een dag uitkomen, maar dit wordt dan weer ten goede van Innogames afgerond naar 15 PP voor een dag volgens Raafjes suggestie
 
Reactiescore
2.489
DS-16452

Beslissing kan snel volgen, uiteindelijk invoering kan wat langer duren :)

Denk eraan dat Speed een minimum aantal spelers heeft voor deze functie.

Het nummer hierboven is voor toekomstige referentie, gebruik dit als je de status wil weten :)
 

DeletedUser78745

Guest
DS-16452

Beslissing kan snel volgen, uiteindelijk invoering kan wat langer duren :)

Denk eraan dat Speed een minimum aantal spelers heeft voor deze functie.

Het nummer hierboven is voor toekomstige referentie, gebruik dit als je de status wil weten :)

Hoe kan ik de referentie gebruiken? Ik kan het bij support nergens vinden om in te vullen ... :)
 
Reactiescore
746
Ah, okay :) Enig idee of er al iets is besloten?

Nee, dat kan even duren hoor ;)
InnoGames krijg meerdere ideeën per dag opgestuurd, dus het duurt even tegen dat een idee in behandeling wordt genomen :)

Kijk ter referentie bijv. even naar het ideeënforum "Doorgestuurde..." en kijk hoe oud sommigen daar zijn ;)
 
Bovenaan