Vraagbaak.

DeletedUser63918

Guest
Ik heb nog wel contactgegevens van devign aka Devin liggen. Zal hem eens hier naartoe linken voor je.;)
 
Reactiescore
603
Iemand die weet hoe je die snij-effecten, of hoe men dat ook mag noemen, in photoshop maakt?
Is het echt met een filter of moet je het manueel stuk per stuk gaan knippen->plakken?
17903672_1343877635698125_218344632709752545_n.jpg

Alvast bedankt ;)
 

DeletedUser63918

Guest

DeletedUser75329

Guest
Middag guys ;)

Geen idee of dit het juiste topic is om deze vraag te stellen aangezien het niet TW gerelateerd is maar goed.

Wij hebben een (drag) raceteam met verschillende Amerikaanse auto's. Al deze auto's moeten nog gespoten worden in onze teamkleuren zodat alles als één geheel gezien gaat worden.
Allemaal leuke ideeën maar hoe kies je nu de juiste kleurencombinatie.

Als ik hier nu een aantal foto's plaats van onze auto's zijn er dan personen die voor een "x" PP bedrag de kleuren kunnen aanpassen? Geen idee of dit allemaal mogelijk is met photoshop (ben daar echt een leek in) zodat we kunnen zien of het wel het geen is wat we willen.
Voordat ik hier een uitgebreide post van ga maken vraag ik dus eerst even of dit überhaupt wel mogelijk is.

Hoor het graag (^.^)
 

DeletedUser76153

Guest
Middag guys ;)

Geen idee of dit het juiste topic is om deze vraag te stellen aangezien het niet TW gerelateerd is maar goed.

Wij hebben een (drag) raceteam met verschillende Amerikaanse auto's. Al deze auto's moeten nog gespoten worden in onze teamkleuren zodat alles als één geheel gezien gaat worden.
Allemaal leuke ideeën maar hoe kies je nu de juiste kleurencombinatie.

Als ik hier nu een aantal foto's plaats van onze auto's zijn er dan personen die voor een "x" PP bedrag de kleuren kunnen aanpassen? Geen idee of dit allemaal mogelijk is met photoshop (ben daar echt een leek in) zodat we kunnen zien of het wel het geen is wat we willen.
Voordat ik hier een uitgebreide post van ga maken vraag ik dus eerst even of dit überhaupt wel mogelijk is.

Hoor het graag (^.^)
Contacteer me op whatsapp Daveje, doe ik wel voor je ;)
 

DeletedUser69690

Guest
Is er een manier om mijn Gif van 1mb te verkleinen naar 200kb zodat het gebruikt kan worden als profiel plaatje. ik heb al verkleiningswebsites gebruikt maar het wordt niet kleiner als 1mb.
 
Bovenaan