Vraagbaak.

DeletedUser

Guest
piraten in de baai hebben waar schijnlijk wel iets of je zoekt ff filmpie op op YT
 

DeletedUser76206

Guest
Nee hoor, waarom zou ik zelf;)
Alleen tegenwoordig loopt de jonge jeugd (rond 10-12jaar) al met een Iphone rond.
Maar dit soort dingen horen niet in dit topic thuis wat ik zeg, dus back on topic:rolleyes:
 

DeletedUser76206

Guest
Of voor mensen met meer geld dan jij :x

Loop een gemiddelde designstudio binnen en je ziet alleen macs staan.

Ik kan het gerust permitteren hoor, geen idee vanwaar je denkt dat ik dit niet kan betalen maar dat terzijde.
En kan best zijn dat je die tegenkomt daar.
 

DeletedUser76153

Guest
Dit duidt toch echt wel op jaloezie Olivier. Als je de producten of software nooit gebruikt hebt houd je beter je snavel.
 

DeletedUser76206

Guest
Diego, je kan beter zelf eens stil zijn hoor.;)
Ben absoluut nier jaloers, een eigen mening hebben mag niet of dit is jaloezie. En heb de producten maar al te goed gebruikt. Maar toch overgestapt.
 

DeletedUser76417

Guest
Of voor mensen met meer geld dan jij :x

Loop een gemiddelde designstudio binnen en je ziet alleen macs staan.

Dit is enkel omdat veel designprogramma's beter of enkel op Apple werken toch?
Misschien is het ook wel een beetje de looks ervan die meespelen.
Echter vind ik Apple over het algemeen overpriced. Maarja dat is mijn kijk erop ;)
 

DeletedUser

Guest
Photoshop werkt ook op mac, maar ik denk dat je status dan toch iets hoger is dan wanneer je komt aanlopen met een HP laptop
 

Deleted User - 487776907

Guest
Of voor mensen met meer geld dan jij :x

Loop een gemiddelde designstudio binnen en je ziet alleen macs staan.

Dus mensen met macs hebben gemiddeld meer geld. Je zegt nu zelf dat een gemiddeld designstudio dus boven de gemiddelde stand staat, want *phoe hé* het staat helemaal vol met Macs.
0uCR036.png

Deze grafiek vertelt mij iets anders over de inkomsten van de gemiddelde designer. Nagaand dat het (bruto) modaal inkomen voor 2015 op €35.500 wordt geschat en een gemiddeld designer dus bruto €30.000 verdiend per jaar, leven zij echter onder de gemiddelde stand... I'm sorry I've crushed your dreams buddy:rolleyes:

Doe mij maar een MSI laptop in plaats van zo'n rampenbak van een MacBook. Wat een ondingen. En ja, ik heb er één gehad. Niet voor lang tho..
 

DeletedUser63918

Guest
Jongens, zet de discussie voort in het praattopic. De vraag is er nu wel zo' n beetje af..

-> De berichten zijn verplaatst naar het praattopic, waar de discussie voortgezet kan worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
254
Is er nog iemand aanwezig die bovengemiddeld tot goed is in het maken van logo's?
 

DeletedUser70435

Guest
0wn1x, beste logo maker die hier is denk ik. Maar niet meer zo actief als hij eerst was :(

Laatste activiteit 29 februari 2016 21:27
 
Reactiescore
254
0wn1x, beste logo maker die hier is denk ik. Maar niet meer zo actief als hij eerst was :(

Laatste activiteit 29 februari 2016 21:27

Zonde :( 0wn1x ken ik wel ja. Vroeger was er ook ene 'devign' als ik me niet vergis, die kon ook wel aardig logo's maken.
 
Bovenaan