Vraagbaak.

DeletedUser

Guest
weet iemand of je zo een team kan maken op Pr.. zit er aan te denken aangezien sommige teams full zitten of inactief zijn..

teamsick.png

Had niks te doen dus ging dit maar ff maken :D:D:D:D
 

DeletedUser51694

Guest
weet iemand of je zo een team kan maken op Pr.. zit er aan te denken aangezien sommige teams full zitten of inactief zijn..

teamsick.png

Had niks te doen dus ging dit maar ff maken :D:D:D:D

Prachtig...
Antwoord op je vraag:
ik heb geen idee :D
 

DeletedUser

Guest
weet iemand of je zo een team kan maken op Pr.. zit er aan te denken aangezien sommige teams full zitten of inactief zijn..

teamsick.png

Had niks te doen dus ging dit maar ff maken :D:D:D:D

Dat logo ziet er SICK uit :D maar ik heb ook geen idee sorry (A)

Zou iemand misschien wat links voor goede render/c4d/fractal packs kunnen posten?
Want ik vind eigenlijk best wel veel slechte packs :/
 

DeletedUser

Guest
weet iemand een mooie render van een echte vrouw? geen anime?

en kan die iemand die posten? :)
het is voor een sig van te maken


alvast bedankt
 

DeletedUser

Guest
weet iemand of je zo een team kan maken op Pr.. zit er aan te denken aangezien sommige teams full zitten of inactief zijn..

teamsick.png

Had niks te doen dus ging dit maar ff maken :D:D:D:D

lolled dat gaat je toch niet lukken om een beetje een team te maken, 1 je bent nog niet lang genoeg op Planet renders 2 de mensen daar zijn meestal beter dan jou ( niet lullig bedoelt maar ze zijn daar nou eenmaal beter) 3 waarom zouden ze jou team joinen als jij novice bent en de andere ook, jullie kunnen van elkaar leren maar er is niet iemand die alles weet zegmaar of die expert is in 1 ding, dat hebben de andere teams wel.
logo-1264195694.jpg
 

DeletedUser

Guest
lolled dat gaat je toch niet lukken om een beetje een team te maken, 1 je bent nog niet lang genoeg op Planet renders 2 de mensen daar zijn meestal beter dan jou ( niet lullig bedoelt maar ze zijn daar nou eenmaal beter) 3 waarom zouden ze jou team joinen als jij novice bent en de andere ook, jullie kunnen van elkaar leren maar er is niet iemand die alles weet zegmaar of die expert is in 1 ding, dat hebben de andere teams wel.
logo-1264195694.jpg

En op msn zeg je anders :rolleyes:


LOL
 
Bovenaan