Vraag

DeletedUser25412

Guest
Mag ik weten waarom het oorlogstopic van =TFF= vs Order is weggehaald? Hoort toch wel een beetje bij dit forum, aangezien het het laatste topic was van deze wereld.

Ook zou ik willen vragen of er nog actieve spelers zijn die het einde van w4 hebben meegemaakt en zich vervelen en graag weer zouden tw'en :p
 
Reactiescore
534
Hoi,

Het topic is niet verwijderd. Er is een tijd niet geantwoord dus dan verdwijnt het topic automatisch.
Dit betekent niet dat hij verwijderd is, maar niet te zien.

Als je ''zoek forum'' gebruikt en daar de titel intypt van het topic, zie je hem weer.

Groetjes,
De Sukke
 

DeletedUser25412

Guest
Hoi,

Bedankt voor je antwoord De Sukke:)
Ik dacht even dat het weg was, want dat zou doodzonde zijn geweest:D
Wel vreemd dat die instelling er is, ik snap dat het overzichtelijker wordt, maar in de lege fora staat het heel raar, maar dat is mijn mening:p

Groetjes,
Slayer16
 

DeletedUser

Guest
Is om de inactieve topics weg te filteren bij fora's waar het wat drukker is.
Maar hier wordt eigenlijk nooit meer wat gepost, omdat de meeste leden weg zijn. Dus vandaar dat je hier dan een leeg subforum krijgt ja :)

Je kan de topics wel behouden door er gewoon elke week een berichtje in te posten, blijven ze staan :p
 

DeletedUser25412

Guest
Ik denk dat ik de regels overtreed als ik elke week een berichtje post, omdat ik dan achter elkaar post:p

Hoe gaat het met jou Justus?
 

DeletedUser

Guest
Help ik wel mee met posten, ik krijg toch een mailtje als er berichtje wordt gepost :p

En met mij gaat prima hoor, daar ook? :)
 
Bovenaan