Vraag over kerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51987

Guest
Ondertussen al jaren tribal-wars aan het spelen maar nog steeds blijven die kerken me verbazen:

Kan iemand me uitleggen wat er gebeurt in de volgende situaties:

1. Je stuurt een aanval vanuit de gelooftradius op pad, terwijl je troepen onderweg zijn wordt je kerk gesloopt, zijn je troepen bij aankomst gelovig of niet?
2. Je stuurt ondersteuning vanuit een dorp wat buiten de radius licht ter ondersteuning naar een dorp wat binnen de radius ligt, zijn deze troepen nu gelovig of niet?
3. Je maakt nergens een kerk en breekt ook je eerste kerk af, deze eerste kerk zet je alleen neer indien nodig. (is in 10 minuten gemaakt, of sneller met bouwtijd-halvering)

4. Wat is er nu eigenlijk zo essentieel aan het bouwen van kerken? Ik begin het langzaam maar zeker minder te snappen in plaats van meer.
 

DeletedUser

Guest
Ondertussen al jaren tribal-wars aan het spelen maar nog steeds blijven die kerken me verbazen:

Kan iemand me uitleggen wat er gebeurt in de volgende situaties:

1. Je stuurt een aanval vanuit de gelooftradius op pad, terwijl je troepen onderweg zijn wordt je kerk gesloopt, zijn je troepen bij aankomst gelovig of niet?
2. Je stuurt ondersteuning vanuit een dorp wat buiten de radius licht ter ondersteuning naar een dorp wat binnen de radius ligt, zijn deze troepen nu gelovig of niet?
3. Je maakt nergens een kerk en breekt ook je eerste kerk af, deze eerste kerk zet je alleen neer indien nodig. (is in 10 minuten gemaakt, of sneller met bouwtijd-halvering)

4. Wat is er nu eigenlijk zo essentieel aan het bouwen van kerken? Ik begin het langzaam maar zeker minder te snappen in plaats van meer.

1. lijkt me van niet.
2. ja
3. geen vraag. maar wat als je aanvallen krijg op 2 dorpen? 1e kerk kan je maar bij 1 opbouwen : p
4. belangrijkste is dat ze op goede plekken staan, alle dorpen overschermen met zo min mogelijk kerken. Zorg dat alle dorpen gelovig zijn, is erg essentieel!
 

DeletedUser51987

Guest
Dat is waar, maar zo hoef ik hem zelf niet te lezen...
 

DeletedUser

Guest
Ondertussen al jaren tribal-wars aan het spelen maar nog steeds blijven die kerken me verbazen:

Kan iemand me uitleggen wat er gebeurt in de volgende situaties:

1. Je stuurt een aanval vanuit de gelooftradius op pad, terwijl je troepen onderweg zijn wordt je kerk gesloopt, zijn je troepen bij aankomst gelovig of niet?
2. Je stuurt ondersteuning vanuit een dorp wat buiten de radius licht ter ondersteuning naar een dorp wat binnen de radius ligt, zijn deze troepen nu gelovig of niet?
3. Je maakt nergens een kerk en breekt ook je eerste kerk af, deze eerste kerk zet je alleen neer indien nodig. (is in 10 minuten gemaakt, of sneller met bouwtijd-halvering)

4. Wat is er nu eigenlijk zo essentieel aan het bouwen van kerken? Ik begin het langzaam maar zeker minder te snappen in plaats van meer.

1. Nop
2. Gelovig, is zelfde bij stamos
3. Je eerste kerk kun je niet afbreken?
4. Als je een kerk bouwt en alle dorpen liggen binnen je radius vechten je eenheden 100%, ligt er 1 dorp erbuiten dan vecht dat dorp 50%
 

DeletedUser

Guest
1. Nop
2. Gelovig, is zelfde bij stamos
3. Je eerste kerk kun je niet afbreken?
4. Als je een kerk bouwt en alle dorpen liggen binnen je radius vechten je eenheden 100%, ligt er 1 dorp erbuiten dan vecht dat dorp 50%

3/ Wel zelf slopen, of laten slopen met katas
 

DeletedUser51987

Guest
ik dacht dus ook dat de eerste kerk niet af te breken is, maar dat is hij dus wel..
 

DeletedUser

Guest
3/ Wel zelf slopen, of laten slopen met katas

Kan je niet zelf slopen, alleen laten slopen door iemand anders.
En nee is ook niet af te breken in de zin van bij het hoofdgebouw of iets wat je zelf kan doen, enige wat mogelijk is is dat iemand anders hem voor je sloopt. Maar dit kost 400 kata's dus daarom is het niet gebruikelijk dat dat gebeurt.
 

DeletedUser51987

Guest
maargoed, tot een dorp of 20/30 moet het toch makkelijk te doen zijn met alleen die eerste kerk? beetje verplaatswerk doet dan toch wonderen?

het scheelt dan toch zeker de nodige troepen?

zeker als je het vergelijkt met een normale kerk niveau 1,2,3...
 

DeletedUser

Guest
maargoed, tot een dorp of 20/30 moet het toch makkelijk te doen zijn met alleen die eerste kerk? beetje verplaatswerk doet dan toch wonderen?

het scheelt dan toch zeker de nodige troepen?

Veel succes als al je aanvalstroepen op 50% van hun kracht vechten!
 

DeletedUser

Guest
maargoed, tot een dorp of 20/30 moet het toch makkelijk te doen zijn met alleen die eerste kerk? beetje verplaatswerk doet dan toch wonderen?

het scheelt dan toch zeker de nodige troepen?

zeker als je het vergelijkt met een normale kerk niveau 1,2,3...

Beter zet je al je dorpen binnen je radius, wat als je aangevallen wordt ;) ? Dan moet je keilang wachten eer je voldoende kerkjes gebouwd hebt. En je krijgt moeilijk 25degelijke dorpjes binnen je eerste kerk hoor ^^
 

DeletedUser51987

Guest
@Gikkels het is inderdaad misschien goed opletten en kost regelmatig verplaats werk, maar als ik toch 5 aanvallen kan lanceren is me dat in het beginstadium toch afdoende?

Mijn overweging is eigenlijk:

2 level 3 kerken volledig afbreken
1 level 2 kerk volledig afbreken

en daarvoor 32.000 boerderijplaatsen (defence troepen) terugkrijgen met als nadeel dat je goed moet opletten met versturen of als er aanvallen komen.

===========

Ik snap natuurlijk dat als ik straks 70 dorpen heb, het een lastig verhaal gaat worden.

======

@Robskeexp

het is niet mijn bedoeling om 25 dorpen binnen deze radius te krijgen, zeker als je geen barbaren edel hahaha (wat ik eigenlijk ook niet van plan ben)

ik kies er dus voor om er steeds 4 of 5 binnen te krijgen en vanuit daar aan te vallen. (verplaatsen kost minder dan 10 minuten tijd en nagenoeg geen boerderijplekken)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@Gikkels het is inderdaad misschien goed opletten en kost regelmatig verplaats werk, maar als ik toch 5 aanvallen kan lanceren is me dat in het beginstadium toch afdoende?

Mijn overweging is eigenlijk:

2 level 3 kerken volledig afbreken
1 level 2 kerk volledig afbreken

en daarvoor 32.000 boerderijplaatsen (defence troepen) terugkrijgen met als nadeel dat je goed moet opletten met versturen of als er aanvallen komen.

===========

Ik snap natuurlijk dat als ik straks 70 dorpen heb, het een lastig verhaal gaat worden.

======

@Robskeexp

het is niet mijn bedoeling om 25 dorpen binnen deze radius te krijgen, zeker als je geen barbaren edel hahaha (wat ik eigenlijk ook niet van plan ben)

ik kies er dus voor om er steeds 4 of 5 binnen te krijgen en vanuit daar aan te vallen. (verplaatsen kost minder dan 10 minuten tijd en nagenoeg geen boerderijplekken)

Je plan gaat niet werken aangezien je niet zelf je eerste kerk kan katapulteren, je hebt iemand anders nodig en die moet ook 400 kata's hebben, dus bij elke verplaatsing zal je je vriend moeten roepen en die moet ook in 1 dorp altijd 400 kata's paraat hebben staan.
 

DeletedUser51987

Guest
bedankt @Gikkels

Je hebt gelijk, heb het net op een vv geprobeerd, je kan hem niet afbreken. Alleen overedelen werkt of laten slopen door een stamgenoot, wat nu ook weer niet bepaald de handigste methode.
 

DeletedUser

Guest
Nu faal je even :p

1ste kerk kan je afbreken, indien er geen enkele andere kerk meer staat
maar, dit is slechts van toepassing indien je meer als 2 dorpen hebt.

m.a.w.

3 of meer dorpen
+geen kerk

=

kerk verplaatsbaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan