Vraag accountmanager

DeletedUser78708

Guest
Gister alles ingesteld met account manager voor de eerste keer ooit, ging prima, wel heb ik nog wat vraagjes:
In 2 van mijn 6 dorpen worden geen troepen gemaakt, dit komt omdat de boerderij denk ik bijna vol of helemaal vol zat. Echter vind ik het raar dat mijn AM niet uit zich zelf dan boerderij gaat upgraden zodat er meer plekken komen, hoe voorzien jullie dit probleem?
 

DeletedUser78708

Guest
Als dat geval zou zijn is het eigenlijk je AM die het spel speelt en niet jij...

True, maar wat zou jij dan voorstellen? Want hij stopt nu dus elke keer omdat de boerderij bijna vol zit of zelfs vol. Wat kan ik hier aan veranderen?

Of moet ik dan echt alles zelf in gaan stellen bij gebouwenmanager bij accountmanager?
 

DeletedUser78708

Guest
Mwahh we kunnen je alles voorkauwen :D
Om een beetje te weten moet k eerst weten tot hoever de dorpen zijn uitgebouwd lijkt me

Haha ik vind het gewoon nog al lastig,

Jaa is bij alle 6 dorpen anders namelijk snap je? Ik bouw alle dorpen uit tot dit:

Hoofdgebouw 20
Kazerne 25
Stal 20
Werkplaats 5
Geen uitkijktoren
Adelshoeve 1
Smederij 20
Verzamelplaats 1
Standbeeld 1
Marktplaats 20
Houthakkers 30
Leemgroeve 30
Ijzermijn 30
Boerderij 30
Opslagplaats 30
Schuilplaats 10
Muur 20
 

DeletedUser78708

Guest
Dus de sjabloon offensief, die vooruit is ingesteld sluit hier perfect bij aan, alleen de volgorde bepalen heb ik moeite meee
 

DeletedUser78708

Guest
En onderaan helemaal slaat opslagplaats plus 24, dus als laatste gaat de AM Dan de opslagplaats met 24 levels uppen..

Ergens las ik dat als de opslagplaats vol zit dat ie dan automatisch geupgrade wordt, is dit zo? Anders is het natuurlijk onzin dat op het laatst pas de opslagplaats met 24 omhoog gaat
 
Reactiescore
1.049
En onderaan helemaal slaat opslagplaats plus 24, dus als laatste gaat de AM Dan de opslagplaats met 24 levels uppen..

Ergens las ik dat als de opslagplaats vol zit dat ie dan automatisch geupgrade wordt, is dit zo? Anders is het natuurlijk onzin dat op het laatst pas de opslagplaats met 24 omhoog gaat
Lijkt me BS dat die met 24 lvls omhoog gaat
 

DeletedUser63648

Guest
Als de opslag vol zit wordt hij niet automatisch geupgrade, als hij het echter nodig heeft om (bijvoorbeeld & aannemelijk) je boer te uppen (Wat vrij logisch is aangezien opslagplaats 6 echt niet zoveel kan bevatten) dan upt hij eerst je opslag. oftewel, tegen die tijd is je opslag zo uit mn hoofd level 26 of 27 ofzo. Ik weet niet of ik m eerder zou uppen, met AM lijkt het me niet heel nodig. Maar inderdaad, je moet gewoon eerder je boer uppen, en dan moet je dus een paar dingen aanpassen:p
 

DeletedUser78708

Guest
Als de opslag vol zit wordt hij niet automatisch geupgrade, als hij het echter nodig heeft om (bijvoorbeeld & aannemelijk) je boer te uppen (Wat vrij logisch is aangezien opslagplaats 6 echt niet zoveel kan bevatten) dan upt hij eerst je opslag. oftewel, tegen die tijd is je opslag zo uit mn hoofd level 26 of 27 ofzo. Ik weet niet of ik m eerder zou uppen, met AM lijkt het me niet heel nodig. Maar inderdaad, je moet gewoon eerder je boer uppen, en dan moet je dus een paar dingen aanpassen:p

Thanks!! Heb je een voorbeeldje hoe jij het hebt?
Hier uppen ze bijvoorbeeld ook altijd in een keer 5 levels muur of hoofdgebouw, vind ik ook te veel van het goede.. Misschien moet ik m maar een keer helemaal handmatig instellen ja
 
Bovenaan