Vraag aan de mods

DeletedUser76234

Guest
Kan dit probleem met avatars die in .gif moeten zij niet opgelost worden?
Telkens moet ik het in .gif opslaan waardoor de kwaliteit aanzienelijk vermindert.

Ik weet niet of het mogelijk is om dit op te lossen , daarom vraag ik het even ;) .
 

DeletedUser63918

Guest
Als het goed is neemt de kwaliteit toe nadat de avatar ingesteld wordt, toch?
Verder is dit iets dat te maken heeft met vBulletin en niet zomaar door ons kan worden aangepast. Ga dit nogmaals voor je navragen in ieder geval. ;)
 

DeletedUser76234

Guest
Als het goed is neemt de kwaliteit toe nadat de avatar ingesteld wordt, toch?
Verder is dit iets dat te maken heeft met vBulletin en niet zomaar door ons kan worden aangepast. Ga dit nogmaals voor je navragen in ieder geval. ;)

De kwaliteit van het gif plaatje gaat niet toenemen als je hem instelt hoor , de kwaliteit kan niet zomaar omhoog gaan.
vind het gewoon vervelend dat .png er zo slecht uitziet.
 

DeletedUser32240

Guest
Het hangt ook af hoe je hem bewaard.
Je kan een gif op 2 manieren bewaren:
1) Save as -> en dan gewoon als .gif zetten.
2) Save for web -> kan je voor bewegende beelden gebruiken maar ik stilstaande beelden werken daar ook mee.

Ik zou beiden eens proberen.
Bij save for web kan je nog zelf aanpassingen maken voor de kwaliteit.
 

DeletedUser75791

Guest
Volgens mij is dat gif vooral omdat het plaatje dan kleiner is zodat het laden van de pagina's minder lang duurt, zelfde reden als waarom wij geen afbeeldingen in onze handtekeningen mogen.
 

DeletedUser32240

Guest
Dat vind ik spijtig, dat er geen sigs in de handtekening mogen.. :(
 

DeletedUser76153

Guest
Waarom niet introduceren ( moest dit mogelijk zijn ) sigs in de handtekening maar enkel in het grafisch forum? Dan is de lagg volgens mij ook beperkt toch?
 

DeletedUser32240

Guest
Omdat het zo gaat zijn dat anderen dat ook gaan willen.
En dat gaat niet zijn om signatures te plaatsen zoals wij doen maar meer om domme dingen in te zetten of zelfs mensen mee te gaan beledigen oid.
 

DeletedUser75791

Guest
Je kan nu ook beledigende teksten in je handtekening zetten. Dit forum is trouwens ook niet ontwikkeld door TW maar door vBulletin, dus ik denk dat dit niet echt de juiste plaats is voor deze vragen.

Je zou het hier kunnen proberen. :p
 
Reactiescore
1.367
Je kan nu ook beledigende teksten in je handtekening zetten. Dit forum is trouwens ook niet ontwikkeld door TW maar door vBulletin, dus ik denk dat dit niet echt de juiste plaats is voor deze vragen.

Je zou het hier kunnen proberen. :p


Nee hoor, het AF van .net enzo is ook gewoon vbulletin en die hebben dat ook gewoon
 
Reactiescore
1.075
oké danny is noob
 

DeletedUser53131

Guest
indien je transparante pic maakt is png normaal gezien wel HQ weet niet waarom dat is maar het is wel zo :D
 

DeletedUser65921

Guest
Had als ik het me goed herinner met laadtijden te maken (sla me niet dood als dat niet klopt)
 

DeletedUser75791

Guest
indien je transparante pic maakt is png normaal gezien wel HQ weet niet waarom dat is maar het is wel zo :D

Dit is het enige jammere aan het feit dat je niet .png kan gebruiken. Echter wel makkelijk op te lossen door even de kleur van de zijkant van het TW forum onder je render te plakken en dan alsnog als .gif op te slaan.

Had als ik het me goed herinner met laadtijden te maken (sla me niet dood als dat niet klopt)

Je hebt gelijk. :p
 

DeletedUser75798

Guest
Wat langer laden kan toch geen kwaad? Heb dan liever een toffe sig staan...
 

DeletedUser75791

Guest
Niet iedereen is het daarmee eens hè. Kan wel opgelost worden door een instelling, dat je het aan en uit kan zetten of je de afbeeldingen in handtekeningen wil zien ja of nee.
 

DeletedUser75798

Guest
Hmm, zou wel nice zijn. Grafische instellingen bewerken denk je dan?
 

DeletedUser76234

Guest
dit moet mogelijk zijn , sigs toelaten met de optie om ze aan of uit te zetten.
(ik was ook aan het denken aan een instelling voor een dark theme van het tw forum. beter contrast voor de plaatjes xD)
 
Bovenaan