Voorsteltopic - Wereld 85

Reactiescore
2.489
Beste spelers,

We zijn op zoek naar de instellingen van wereld 85!

Graag horen we jullie favoriete wereldinstellingen voor onze volgende spelwereld.

Gebruik de volgende lijst als een reactie op de post.

Ergens later in februari zullen de instellingen besproken worden met InnoGames en zal er één lijst definitieve instellingen gekozen worden.

Succes!

Code:
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij:
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren:
- Aanvalstiming:

Spel Systeem
- Ridder/Standbeeld:
- Boogschutters/bereden Boogschutters:
- Technologieën:
- Kerk en geloof:
- Uitkijktoren:
- Bolwerken:
- Minimum troepen per aanval:
- Farmen:
- Rooftochten:
- Burgerwacht:
- Moraal:  Actief, punten en tijdgebaseerd
- Prestaties: Actief
- Vlaggen: actief
- Vakantievervangingen:

Beschermingen
- Beginnersbescherming:
- Ratiobescherming:  1:20 - 60 dagen
- Nachtmodus:

Kaart & Dorpen
- Barbarendorpen Ratio:
- Richting Kiezen: Niet Actief, je zal dus ook geen verplaats item krijgen.
- Vrienden uitnodigen: Actief

Edelen:
- Edelmanproductie: Goudmunten
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35 per edel
- Edelmannen looplimiet:

Stam
- Ledenlimiet Stam:
- Bijzonderheid 1:
- Bijzonderheid 2:
- Bijzonderheid 3:
- Bijzonderheid 4:
- Bijzonderheid 5:

Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie , (laag: 55%) of ander systeem

Premium-Functies
- Premium Account:  Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdreducties: Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
- Premium Beurs: Geactiveerd

Jullie
Tribal Wars Team
 
Reactiescore
2.489
Even kleine herinnering dat we al heel wat werelden 'zonder kerk' gehad hebben :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Even kleine herinnering dat we al heel wat werelden 'zonder kerk' gehad hebben :)

Duckje, even voor mezelf: is er iets mogelijk als een tribelock op normale werelden, of zie je dat liever niet terug? Ik heb wel een idee voor een wereld, om de midgame weer soort van te "verplichten" in dit spel. De laatste tijd wordt deze regelmatig overgeslagen vanwege het grote aantal allianties, en de vrijblijvendheid om nog te wisselen van stam last-minute.
 
Reactiescore
2.489
Duckje, even voor mezelf: is er iets mogelijk als een tribelock op normale werelden, of zie je dat liever niet terug? Ik heb wel een idee voor een wereld, om de midgame weer soort van te "verplichten" in dit spel. De laatste tijd wordt deze regelmatig overgeslagen vanwege het grote aantal allianties, en de vrijblijvendheid om nog te wisselen van stam last-minute.

Je kan een tribelock voorstellen maar weet niet of ik zoiets goedgekeurd krijg bij InnoGames. Er zijn namelijk meer stammen die spelen dan enkel de top 3 :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Je kan een tribelock voorstellen maar weet niet of ik zoiets goedgekeurd krijg bij InnoGames. Er zijn namelijk meer stammen die spelen dan enkel de top 3 :p

Daar ben ik me zeer zeker bewust van hoor. :) Wat bedoel je met jouw opmerking? Volgens mij snap ik je niet goed namelijk, want waarom zou dit alleen voor de top 3 zo zijn?
 
Reactiescore
2.489
Daar ben ik me zeer zeker bewust van hoor. :) Wat bedoel je met jouw opmerking? Volgens mij snap ik je niet goed namelijk, want waarom zou dit alleen voor de top 3 zo zijn?

Dat er op een normale wereld altijd wel heel wat stammen zijn en een tribe lock bekend/relevant is voor die top 3 maar alles daarbuiten meestal niet zo georganiseerd is en dus in de problemen komt door een tribe lock.

Denk dan aan:
- Stamleiding die verdwijnt
- Stam die inactief geraakt
- Stammen met 1 lid

etc.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dat er op een normale wereld altijd wel heel wat stammen zijn en een tribe lock bekend/relevant is voor die top 3 maar alles daarbuiten meestal niet zo georganiseerd is en dus in de problemen komt door een tribe lock.

Dat ligt natuurlijk aan de timing van een tribelock. Als ik even snelheid 1/1 als baseline pak: dit soort werelden laten tegenwoordig zien dat #1 accounts na een maand of 3 groot genoeg zijn om de midgame in te gaan. Wat nu echter consequent gebeurt op werelden is dat accounts zo lang mogelijk met een rits mensen in één stam gaan en zo lang mogelijk samenwerken, om dan vervolgens wanneer het echt moet in één stam te gaan.
Verder kan nog steeds de OS regel echt zwaar genegeerd worden door iemand heel snel in een stam te zetten. Het feit dat OS buiten de stam volgens de regel officieel niet mag is een farce: het is heel makkelijk te dodgen, en dat geldt basically voor elk account. Hoe langer de wereld duurt, hoe minder vaak het voor zal komen: maar er zijn altijd situaties waar het wel kan en wel mogelijk is, zeker als de phalanxen heel klein gehouden worden (wat in de realiteit vaak gebeurd).

Denk dan aan:
- Stamleiding die verdwijnt
- Stam die inactief geraakt
- Stammen met 1 lid

etc.

Dit zijn wel situaties waar de stam sowieso al geen levensvatbaarheid had. Dus wat dat betreft, ik zie het probleem niet echt. Desondanks, ik snap dat je het spel zo casual mogelijk voor iedereen wilt houden en ik zie al dat een tribelock eigenlijk niet mogelijk is. Ik laat het hier dus bij, maar ik denk dat het een interessant iets zou kunnen zijn, zelfs voor normale werelden.
 
Reactiescore
5.600
Ik heb gekozen voor instellingen die edelspam niet bevorderen, hierom ook de 100ms timing. 100ms timing zorgt ervoor dat je lastiger kunt edelspammen en het timen lastiger is en goed moet zijn. Daarbij een snelle wereld, omdat het beter bij de huidige meta en staat van het spelletje past. Geen ridder, want ridder bevorderd edelspam met de edelboekjes. No haul omdat niemand meer tijd en zin heeft hele dag door te farmen. Limited haul zou nog mogen van mij, maar absoluut geen haul, die tijd is gewoon voorbij. 3% fake limiet, mag hoger, zo kan je niet eindeloos faken en edelspammen aangezien er meer troepen per edel mee gaan moeten, dit mag van mij zo hoog mogelijk zijn (@Duckje , ik weet niet hoe hoog maximaal geaccepteerd kan worden door Inno?). De diepe edelrange biedt veel nieuwe aanvals tactieken en maakt stam tactische beslissingen makkelijker. 6 leden per stam omdat 5 net te weinig was in mijn opinie en daardoor heel veel stammen samen gingen werken. Ik heb gekozen om ondersteuning buiten de stam uit te schakelen en de tijd om ondersteuning te krijgen en te sturen flink hoog te maken, dit zorgt ervoor dat de toppers niet kunnen vluchten om bij kennissen even snel OS te scharrelen.

Ik denk dat deze instellingen het best aansluit bij de huidige staat van het spelletje en diens spelers die Inno van de centjes voorzien.

EDIT: 8% fake limiet om edelspam verder te vermoeilijken.

Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 2 (200%)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,5 (100%)
- Aanvalstiming: 100ms

Spel Systeem
- Ridder/Standbeeld: Niet actief
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief
- Technologieën: Simpel systeem
- Kerk en geloof: Niet actief
- Uitkijktoren: Actief
- Bolwerken: Actief
- Minimum troepen per aanval: 8%
- Farmen: No Haul
- Rooftochten: Niet actief
- Burgerwacht: Actief
- Moraal: Actief, punten en tijdgebaseerd
- Prestaties: Actief
- Vlaggen: actief
- Vakantievervangingen: Mogelijk voor maximaal 30 dagen over een periode van 60 dagen. Nadien treden beperkingen op


Beschermingen
- Beginnersbescherming: 4 dagen
- Ratiobescherming: 1:20 - 60 dagen
- Nachtmodus: 01:00 - 09:00, tijdens de nachtbonus vechten troepen 2 keer zo sterk

Kaart & Dorpen
- Barbarendorpen Ratio: 50/25
- Richting Kiezen: Niet Actief, je zal dus ook geen verplaats item krijgen.
- Vrienden uitnodigen: Actief

Edelen:
- Edelmanproductie: Goudmunten
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35 per edel
- Edelmannen looplimiet: 50 velden

Stam
- Ledenlimiet Stam: 6 leden
- Bijzonderheid 1: Aanvallen op stamleden worden omgezet in bezoekjes
- Bijzonderheid 2: Ondersteuning kan enkel naar stamleden verstuurd worden. Een speler moet 5 dagen lid van de stam zijn voordat hij ondersteuning kan sturen. Ondersteuning krijgen is mogelijk na 3 dagen.
- Bijzonderheid 3: Ondersteuning kan altijd verstuurd worden; de controle vindt plaats op moment vertrek.
- Bijzonderheid 4: Als een speler de stam verlaat wordt zijn ondersteuning bij stamgenoten teruggetrokken alsook de ondersteuning bij hem wordt teruggestuurd.
- Bijzonderheid 5: Grondstoffen sturen is niet mogelijk. Je kan enkel ruilen met een ratio van 1

Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie , 55% behalen en behouden voor 14 dagen.

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdreducties: Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
- Premium Beurs: Geactiveerd
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.489
Dit zijn wel situaties waar de stam sowieso al geen levensvatbaarheid had. Dus wat dat betreft, ik zie het probleem niet echt. Desondanks, ik snap dat je het spel zo casual mogelijk voor iedereen wilt houden en ik zie al dat een tribelock eigenlijk niet mogelijk is. Ik laat het hier dus bij, maar ik denk dat het een interessant iets zou kunnen zijn, zelfs voor normale werelden.
Tribe lock is niet onmogelijk maar we moeten realistisch zijn dat er ook spelers zijn op normale werelden die bewust het spel spelen omdat het leuk is, niet om mee te dingen naar een top rank. Het is in ieders best interest dat we deze spelers zo lang mogelijk op een wereld / bij ons houden.

Een tribe lock is dan dus eerder handig meer late game dan early game. Andere technische ideeën kunnen we gerust eens bespreken op de chat, laten we hier even terug naar voorstelsettings gaan.
 
Reactiescore
1.139
Ik denk dat tribelock wel zou kunnen als je het dus enkel op leaven locked en het op speed 1 na 2 maanden laat in gaan en speed 2 na 1 maand.
In de start is het dan gewoon nog goed mogelijk voor iedereen maar zodra alle mindere stammen toch al weg gespeeld zijn gaat die in.
Dit lijkt me ook het moment waarop de eindstrijd tussen 4/5 stammen meestal wel begint waarna dan met deze tribelock niet nog telkens gefuseerd kan worden.
 
Reactiescore
2.433
Ik heb gekozen voor instellingen die edelspam niet bevorderen, hierom ook de 100ms timing. 100ms timing zorgt ervoor dat je lastiger kunt edelspammen en het timen lastiger is en goed moet zijn. Daarbij een snelle wereld, omdat het beter bij de huidige meta en staat van het spelletje past. Geen ridder, want ridder bevorderd edelspam met de edelboekjes. No haul omdat niemand meer tijd en zin heeft hele dag door te farmen. Limited haul zou nog mogen van mij, maar absoluut geen haul, die tijd is gewoon voorbij. 3% fake limiet, mag hoger, zo kan je niet eindeloos faken en edelspammen aangezien er meer troepen per edel mee gaan moeten, dit mag van mij zo hoog mogelijk zijn (@Duckje , ik weet niet hoe hoog maximaal geaccepteerd kan worden door Inno?). De diepe edelrange biedt veel nieuwe aanvals tactieken en maakt stam tactische beslissingen makkelijker. 6 leden per stam omdat 5 net te weinig was in mijn opinie en daardoor heel veel stammen samen gingen werken. Ik heb gekozen om ondersteuning buiten de stam uit te schakelen en de tijd om ondersteuning te krijgen en te sturen flink hoog te maken, dit zorgt ervoor dat de toppers niet kunnen vluchten om bij kennissen even snel OS te scharrelen.

Ik denk dat deze instellingen het best aansluit bij de huidige staat van het spelletje en diens spelers die Inno van de centjes voorzien.


Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 2 (200%)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,5 (100%)
- Aanvalstiming: 100ms

Spel Systeem
- Ridder/Standbeeld: Niet actief
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief
- Technologieën: Simpel systeem
- Kerk en geloof: Niet actief
- Uitkijktoren: Actief
- Bolwerken: Actief
- Minimum troepen per aanval: 3%
- Farmen: No Haul
- Rooftochten: Niet actief
- Burgerwacht: Actief
- Moraal: Actief, punten en tijdgebaseerd
- Prestaties: Actief
- Vlaggen: actief
- Vakantievervangingen: Mogelijk voor maximaal 30 dagen over een periode van 60 dagen. Nadien treden beperkingen op


Beschermingen
- Beginnersbescherming: 4 dagen
- Ratiobescherming: 1:20 - 60 dagen
- Nachtmodus: 01:00 - 09:00, tijdens de nachtbonus vechten troepen 2 keer zo sterk

Kaart & Dorpen
- Barbarendorpen Ratio: 50/25
- Richting Kiezen: Niet Actief, je zal dus ook geen verplaats item krijgen.
- Vrienden uitnodigen: Actief

Edelen:
- Edelmanproductie: Goudmunten
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35 per edel
- Edelmannen looplimiet: 50 velden

Stam
- Ledenlimiet Stam: 6 leden
- Bijzonderheid 1: Aanvallen op stamleden worden omgezet in bezoekjes
- Bijzonderheid 2: Ondersteuning kan enkel naar stamleden verstuurd worden. Een speler moet 5 dagen lid van de stam zijn voordat hij ondersteuning kan sturen. Ondersteuning krijgen is mogelijk na 3 dagen.
- Bijzonderheid 3: Ondersteuning kan altijd verstuurd worden; de controle vindt plaats op moment van vertrek.
- Bijzonderheid 4: Als een speler de stam verlaat wordt zijn ondersteuning bij stamgenoten teruggetrokken alsook de ondersteuning bij hem wordt teruggestuurd.
- Bijzonderheid 5: Grondstoffen sturen is niet mogelijk. Je kan enkel ruilen met een ratio van 1

Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie , 55% behalen en behouden voor 14 dagen.

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdreducties: Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
- Premium Beurs: Geactiveerd
Goeie instellingen, zou persoonlijk eerder voor 5 kiezen. Als je een wereld met meerdere partijen wilt spelen is 6 iets te veel imo. 5 gaje een betere midgame mee afdwingen denk ik
 
Reactiescore
5.600
Goeie instellingen, zou persoonlijk eerder voor 5 kiezen. Als je een wereld met meerdere partijen wilt spelen is 6 iets te veel imo. 5 gaje een betere midgame mee afdwingen denk ik
5 is prima idd
 
Reactiescore
1.363
Moraalloze wereld svp.
 
Reactiescore
2.444
Ik heb gekozen voor instellingen die edelspam niet bevorderen, hierom ook de 100ms timing. 100ms timing zorgt ervoor dat je lastiger kunt edelspammen en het timen lastiger is en goed moet zijn. Daarbij een snelle wereld, omdat het beter bij de huidige meta en staat van het spelletje past. Geen ridder, want ridder bevorderd edelspam met de edelboekjes. No haul omdat niemand meer tijd en zin heeft hele dag door te farmen. Limited haul zou nog mogen van mij, maar absoluut geen haul, die tijd is gewoon voorbij. 3% fake limiet, mag hoger, zo kan je niet eindeloos faken en edelspammen aangezien er meer troepen per edel mee gaan moeten, dit mag van mij zo hoog mogelijk zijn (@Duckje , ik weet niet hoe hoog maximaal geaccepteerd kan worden door Inno?). De diepe edelrange biedt veel nieuwe aanvals tactieken en maakt stam tactische beslissingen makkelijker. 6 leden per stam omdat 5 net te weinig was in mijn opinie en daardoor heel veel stammen samen gingen werken. Ik heb gekozen om ondersteuning buiten de stam uit te schakelen en de tijd om ondersteuning te krijgen en te sturen flink hoog te maken, dit zorgt ervoor dat de toppers niet kunnen vluchten om bij kennissen even snel OS te scharrelen.

Ik denk dat deze instellingen het best aansluit bij de huidige staat van het spelletje en diens spelers die Inno van de centjes voorzien.


Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 2 (200%)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,5 (100%)
- Aanvalstiming: 100ms

Spel Systeem
- Ridder/Standbeeld: Niet actief
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief
- Technologieën: Simpel systeem
- Kerk en geloof: Niet actief
- Uitkijktoren: Actief
- Bolwerken: Actief
- Minimum troepen per aanval: 3%
- Farmen: No Haul
- Rooftochten: Niet actief
- Burgerwacht: Actief
- Moraal: Actief, punten en tijdgebaseerd
- Prestaties: Actief
- Vlaggen: actief
- Vakantievervangingen: Mogelijk voor maximaal 30 dagen over een periode van 60 dagen. Nadien treden beperkingen op


Beschermingen
- Beginnersbescherming: 4 dagen
- Ratiobescherming: 1:20 - 60 dagen
- Nachtmodus: 01:00 - 09:00, tijdens de nachtbonus vechten troepen 2 keer zo sterk

Kaart & Dorpen
- Barbarendorpen Ratio: 50/25
- Richting Kiezen: Niet Actief, je zal dus ook geen verplaats item krijgen.
- Vrienden uitnodigen: Actief

Edelen:
- Edelmanproductie: Goudmunten
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35 per edel
- Edelmannen looplimiet: 50 velden

Stam
- Ledenlimiet Stam: 6 leden
- Bijzonderheid 1: Aanvallen op stamleden worden omgezet in bezoekjes
- Bijzonderheid 2: Ondersteuning kan enkel naar stamleden verstuurd worden. Een speler moet 5 dagen lid van de stam zijn voordat hij ondersteuning kan sturen. Ondersteuning krijgen is mogelijk na 3 dagen.
- Bijzonderheid 3: Ondersteuning kan altijd verstuurd worden; de controle vindt plaats op moment van vertrek.
- Bijzonderheid 4: Als een speler de stam verlaat wordt zijn ondersteuning bij stamgenoten teruggetrokken alsook de ondersteuning bij hem wordt teruggestuurd.
- Bijzonderheid 5: Grondstoffen sturen is niet mogelijk. Je kan enkel ruilen met een ratio van 1

Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie , 55% behalen en behouden voor 14 dagen.

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdreducties: Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
- Premium Beurs: Geactiveerd

Krijg je met zo'n grote edelrange niet simpelweg dat stammen de edelcounts gigantisch gaan verhogen door MB's mee te laten gooien vanuit een veilige positie?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Krijg je met zo'n grote edelrange niet simpelweg dat stammen de edelcounts gigantisch gaan verhogen door MB's mee te laten gooien vanuit een veilige positie?

Valid punt wel, de range vergroot juist de kans op edelspam massa's. Weliswaar is nog de vraag in hoeverre er MB's gaan zijn met de nieuwe boostregels: gezien dorpen inleveren om moraal te winnen toch schijnbaar als boosten gezien wordt, ondanks het feit dat er niet echt op gereageerd wordt met een duidelijk antwoord in het discussietopic zelf.

Weliswaar maakt het wel mogelijk dat main's tot dieper edelspam kunnen gooien, en in dat opzicht maakt het edelspam massa's groter.

Goeie instellingen, zou persoonlijk eerder voor 5 kiezen. Als je een wereld met meerdere partijen wilt spelen is 6 iets te veel imo. 5 gaje een betere midgame mee afdwingen denk ik

Dat ligt eraan. Ik vind de verandering in aantal bb's (wat we zagen bij de instellingen w83/w84) goed. De werelden zijn van enigszins noemenswaardige grootte, zeker gezien het aantal spelers weer aan het afnemen is naar vooraf de lockdowns zoals Duckje eerder gesteld had. Hoe meer bb's, hoe groter de wereld en dan weet ik niet of 5 goed is, dan zou 6 wellicht ook een optie zijn. Voor w81 vind ik 5 leden in elk geval, net kantje boord. 6 had naar mijn inziens prima gekund op w81, maar dan was er wel sneller een 1v1 gekomen en in dat opzicht was in the end 5 misschien beter. Achteraf gezien de situatie van w81 had dat niet uitgemaakt vanwege het collectief "de alliantie", maar toch.
 
Reactiescore
33
Snelheid: 2.0
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij:
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren:
- Aanvalstiming: 1.0

Spel Systeem
- Ridder/Standbeeld: actief, met technologieën
- Boogschutters/bereden Boogschutters: actief
- Technologieën: level systeem
- Kerk en geloof: actief
- Uitkijktoren: niet actief
- Bolwerken: niet actief
- Minimum troepen per aanval: 3% van dorpspunten
- Farmen: actief
- Rooftochten: actief
- Burgerwacht: actief
- Moraal: Actief, tijdsgerelateerd
- Prestaties: Actief
- Vlaggen: actief
- Vakantievervangingen: 30 dagen van de 60

Beschermingen
- Beginnersbescherming: 4 dagen
- Ratiobescherming: 1:20 - 30 dagen
- Nachtmodus: actief, zelf bepalen, duur van 8 uur. Elke twee weken kan je dit aanpassen.

Kaart & Dorpen
- Barbarendorpen Ratio: 50/25
- Richting Kiezen: Niet Actief, je zal dus ook geen verplaats item krijgen.
- Vrienden uitnodigen: alleen actief in pre registratie

Edelen:
- Edelmanproductie: pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-35 per edel
- Edelmannen looplimiet: 40 velden

Stam
- Ledenlimiet Stam: 5
- Bijzonderheid 1: aanvallen op stamleden worden bezoekjes
- Bijzonderheid 2: een speler moet 3 dagen lid van een stam zijn om os te mogen ontvangen en 1 dag om te versturen.
- Bijzonderheid 3: alle os wordt terug getrokken als een speler de stam verlaat.
- Bijzonderheid 4: grondstoffen vrij versturen mogelijk vanaf 60 dagen (alleen eigen stam)
- Bijzonderheid 5: maximale ratio van 2/1 op marktplaats

Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie 70% 2 weken behouden

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdreducties: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
- Premium Beurs: Geactiveerd
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Snelheid: 2.0
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij:
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren:
- Aanvalstiming: 1.0

Spel Systeem
- Ridder/Standbeeld: actief, met technologieën
- Boogschutters/bereden Boogschutters: actief
- Technologieën: level systeem
- Kerk en geloof: actief
- Uitkijktoren: niet actief
- Bolwerken: niet actief
- Minimum troepen per aanval: 3% van dorpspunten
- Farmen: actief
- Rooftochten: actief
- Burgerwacht: actief
- Moraal: Actief, tijdsgerelateerd
- Prestaties: Actief
- Vlaggen: actief
- Vakantievervangingen: 30 dagen van de 60

Beschermingen
- Beginnersbescherming: 4 dagen
- Ratiobescherming: 1:20 - 30 dagen
- Nachtmodus: actief, zelf bepalen, duur van 8 uur. Elke twee weken kan je dit aanpassen.

Kaart & Dorpen
- Barbarendorpen Ratio: 50/25
- Richting Kiezen: Niet Actief, je zal dus ook geen verplaats item krijgen.
- Vrienden uitnodigen: alleen actief in pre registratie

Edelen:
- Edelmanproductie: pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-35 per edel
- Edelmannen looplimiet: 40 velden

Stam
- Ledenlimiet Stam: 5
- Bijzonderheid 1: aanvallen op stamleden worden bezoekjes
- Bijzonderheid 2: een speler moet 3 dagen lid van een stam zijn om os te mogen ontvangen en 1 dag om te versturen.
- Bijzonderheid 3: alle os wordt terug getrokken als een speler de stam verlaat.
- Bijzonderheid 4: grondstoffen vrij versturen mogelijk vanaf 60 dagen (alleen eigen stam)

Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie 70% 2 weken behouden

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdreducties: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd, max ratio 2/1
- Premium Beurs: Geactiveerd

70% is echt veels te hoog op de werelden van tegenwoordig. Pakketjes wereld gaat niet met het vlaggensysteem, is door Duckje al vaker gezegd. Ik zou het ook nog eens graag zien op een normale wereld (samen met boerregel), maar helaas.
 
Reactiescore
33
70% is echt veels te hoog op de werelden van tegenwoordig. Pakketjes wereld gaat niet met het vlaggensysteem, is door Duckje al vaker gezegd. Ik zou het ook nog eens graag zien op een normale wereld (samen met boerregel), maar helaas.

Dan zonder vlaggen. Dure pakketjes voorkomt namelijk heel erg edelspam wat wel een voordeel is. Maar snap niet helemaal waarom vlaggen dan niet zouden werken samen met pakketjes? Dan heb je ipv de vlag muntkosten toch pakketjes kosten?

En 70% had ik gekozen omdat er dan bijna geen moraal is. Dus als je het slim speelt als stam dan kom je daar wel
 
Bovenaan