Instellingen
Speelsnelheid 4
Eenhedensnelheid 0.5
Gebouw afbreken Actief
Moraal inactief
Boerderijlimietregel actief (1500 plaatsen / level)
Basisverdediging 20
Milliseconden Actief
Minimumtroepenregel 2% van de dorpspunten
Ontwikkelingssysteem klassiek 3-level-systeem
Kerk inactief
Prestaties Actief
automatisch uitbouwende barbarendorpen Actief (maximaal 2000 punten)
Bonusdorpen geen bonusdorpen
Tijd om de aanval af te breken 10 minuten
Tijd om de handelaren af te breken 5 minuten
Nachtbonus actief van 1:00 tot 8:00 uur
Bescherming van beginnelingen tegen vijandige aanvallen 1 Dagen
max. verhouding aanvallers : verdedigers 20 : 1 tijdens de eerste 0 dagen
Vlaggen Gedeactiveerd
Eenheden
Boogschutters inactief
Verkennerssysteem Als hij ontwikkeld is, kan de verkenner troepen,
gebouwen, grondstoffen en eenheden buiten het dorp verkennen
Ridder inactief
Burgerwacht Gedeactiveerd
Edelman
Stijgende prijzen edelmannen: Actief, kosten stijgen bij de tweede edelman
Edelmannen goedkoop herbouwen Actief
Maximale loopafstand edelmannen 25 Velden
Daling van de toestemming door de edelman 20-30
Stijging van de toestemming per uur 2
Configuratie
Ledenlimiet per stam 10
Ranglijst van verslagen tegenstanders Actief, volgens punten
Vakantievervanging Actief
Beperkte vakantievervanging voor permanente vakantievervangingen Actief, vanaf meer dan 20 dagen dagen vakantievervanging in de afgelopen 40 dagen dagen
vrije handel actief, tijdelijke beperking gebaseerd op de start van de individuele speler
Windrichting kiezen inactief
Overwinningsvoorwaarden Na 31 dagen moet een stam minimaal 25% van de dorpen bezitten.
Startdatum 2014-07-09 < klopt natuurlijk niet
Versie 22679 8.28