Voorstellen voor een nieuwe wereld!

DeletedUser

Guest
Is het misschien een idee om oude werelden voor de 2e keer te openen? Like wereld 1,2 etc, de gesloten werelden.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Voorstel vooral tot algemene overeenkomst van geen katagebruik, zelfs niet op de verzamelplaats. Ik besef dat de instellingen niet kunnen aangepast worden. Maar laat ons de community eens testen en afspreken om geen kata's te gebruiken op de nieuwe classic.

1. levels "moeilijk" systeem
2. edels goedkoop nabouwen
3. snelheid 3
4. ondersteunen buiten de stam
5. 8-10 accounts per stam
6. nachtbonus 1-8
7. 25-26 per edel er af
8. ms
9. vrienden kunnen uitnodigen op de kaart

Spelen zonder kata's ben ik het ook wel mee eens, irritante dingen zijn t:p
Verder wil je echt geen goedkoop herbouwen aan hebben!


Speed: 3
Troepenspeed: 1 (In vergelijking met normale snelheid 1, .4 wordt dat dus geloof ik ofzo)
Edelsysteem: Pakketjes zonder goedkoop nabouwen
Techsysteem: simpel systeem
Nachtbonus: 1-8
Ledenlimiet: 5-7
Voorwaarden: 20-25% dominantie, 31 dagen behouden.
OS buiten de stam: Uitgeschakeld
Boerlimiet: ja 80k
tribelock: geactiveerd na 40-60 dagen lijkt me wel wat.
Toesteming per edelman: 25-26, 34-35 lijkt me ook wel grappig.

Limited haul, we moeten iets te doen hebben in de start, maar nolifers die extreem uitlopen zitten we ook niet op te wachten.
Ik hoop dit keer op een iets langere classic vandaar deze voorwaarden en snelheid.
 
Reactiescore
660
Is het misschien een idee om oude werelden voor de 2e keer te openen? Like wereld 1,2 etc, de gesloten werelden.

Als jij je wil inzetten op mijn accountje en wat farmen dan ben je welkom. Kan ik misschien echt nummer 1 worden.

:cool:
 

DeletedUser73696

Guest
Aanvallen op Lokboy vergeten nagenoeg direct nadat je zijn stam verliet?
Dat notabene Aus moest komen vertellen dat dat not done is...

Laat hem maar, vorige week op W37 is die midden in de oorlog over gestabt naar de vijand. Sommige leren het gewoon nooit en zien alleen maar een overwinning.
 

DeletedUser

Guest
laat hem maar, vorige week op w37 is die midden in de oorlog over gestabt naar de vijand. Sommige leren het gewoon nooit en zien alleen maar een overwinning.

w37? Heb nog nooit gelogd op die wereld, nu wordt het wel erg komisch.

Waarom streep je backstabber door? WW misbruiken is ook een vorm van backstabben.

Mijn definitie van backstabber is als je de intentie hebt om iemand anders een mes in de rug te steken. Dat was mijn intentie nooit geweest.

Aanvallen op Lokboy vergeten nagenoeg direct nadat je zijn stam verliet?
Dat notabene Aus moest komen vertellen dat dat not done is...

Klopt dat was fout. Heb ik ook toegegeven en het goedgemaakt met lokboy later.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Laat hem maar, vorige week op W37 is die midden in de oorlog over gestabt naar de vijand. Sommige leren het gewoon nooit en zien alleen maar een overwinning.

op w37 kon je er al geen deftig antwoord op geven en nu begin je er hier weer over? Nogmaals, zwak ventje. Je weet dondersgoed dat MIJN account niet in Mental mocht, wat verwacht je, dat ik rustig solo blijf? Ik kreeg een aanbieding en daar ging ik op in.

Niks stabben aangezien zelfs op w37 forum staat dat Hokuz dat wou, dat jullie dat dan persé doorvoeren is jullie keuze. Janker.:eek:

Overigens, stop met erover te zeuren mbt die 'stab' op de classic. Zo erg op jullie teentjes getrapt omdat jullie overklast werden? Get over it, jeez.
 
Reactiescore
86
Mijn definitie van backstabber is als je de intentie hebt om iemand anders een mes in de rug te steken. Dat was mijn intentie nooit geweest.

Dus omdat je iemand per ongeluk hebt neergeschoten (met dood als gevolg), heb jij niet iemand gedood.? Dat is wat je zegt.

Zo kan je elke backstab goedpraten; door achteraf te zeggen 'nee ik deed die actie niet met de gedachte 'ik ga eens lekker backstabben'', of het nu waar is of het is en blijft een backstab :rolleyes:.

Ik weet niet wat ik liever heb, iemand die gewoon zegt ja ik heb het gedaan, of iemand die er excuusjes voor probeert te verzinnen.
 

DeletedUser

Guest
Dus omdat je iemand per ongeluk hebt neergeschoten (met dood als gevolg), heb jij niet iemand gedood.? Dat is wat je zegt.

Zo kan je elke backstab goedpraten; door achteraf te zeggen 'nee ik deed die actie niet met de gedachte 'ik ga eens lekker backstabben'', of het nu waar is of het is en blijft een backstab :rolleyes:.

Ik weet niet wat ik liever heb, iemand die gewoon zegt ja ik heb het gedaan, of iemand die er excuusjes voor probeert te verzinnen.

Naja dan verschillen we over de definitie van 'backstabben'. Ik heb het toen destijds uitgelegd hoe het zat en dat ga ik niet nog een keer doen. Als je me dan niet geloofd het zij zo. Ik ben goudeerlijk over hoe ik toen dacht.
 
Reactiescore
86
Naja dan verschillen we over de definitie van 'backstabben'. Ik heb het toen destijds uitgelegd hoe het zat en dat ga ik niet nog een keer doen. Als je me dan niet geloofd het zij zo. Ik ben goudeerlijk over hoe ik toen dacht.

Tis een beetje lastig iemand te geloven als die persoon 5 dagen daarvoor (bwv) een andere backstab heeft gepleegd.

Redelijk off topic noh

Sorry baas, ben al stil:p
 

DeletedUser71523

Guest
Is het niet mogelijk voor innogames om de kosten per katapult extreem duur te maken? Of dat ze heel veel boerderijplekken in beslag nemen
 
Bovenaan