Voorstellen instellingen Classic 13

DeletedUser10875

Guest
Huh zijn er geen barbs dan?

Want dan vind ik de combinatie 5 leden, no haul, 30 %, met milliseconden en dure edels wel wat straf. Dan gaat het ook wel weer ff duren denk ik.
Verder wel mooie settings. Die 10 techs zijn ook leuke setting erbij. Want dit geldt toch?



Staat namelijk niets op de wiki :p

Intern for the win!
 
Reactiescore
1.094
Intern for the win!

Mwah gaat opzich wel mee vallen denk ik. Omdat 5 man 1/3e van de wereld moet verkrijgen. En er ook een productie van 19.2k per uur is. Os buiten de stam ook inactief, en slechts boer limiet van 54k. Dus dat scheelt daarvoor wel.
Althans er lijkt me genoeg ruimte om interners aan te pakken.
 
Reactiescore
276
Wat een mooie instellingen zeg. Ik zou toch bijna weer gaan spelen.
By the by, 10-tech heeft inderdaad geen limiet op het totaal per dorp. Een level 10 unit is 150% zo sterk als een level 1 unit. En scout heeft maar 1 level geloof ik.
 
Reactiescore
298
Fijne instellingen so far. Enige nadeel vind ik de combi dure edels (en nog snipebaar ook) en geen def kunnen timen. Maakt het de verdediger iets te gemakkelijk naar mijn idee. Doel van geen OS buiten de stam lijkt mij het voorkomen van externe slaafjes, niet het onmogelijk maken van nieuw veroverde dorpen behouden.

Is het misschien technisch mogelijk om een optie te creëren waarbij je wel OS naar buiten je stam kunt sturen, maar die terugbounced wanneer het aankomt? (Al zit daar dan wel weer het nadeel aan vast dat je als verdediger geen OS kunt bashen, maar wel de def ez kunt b-timen).
 
Reactiescore
1.094
Ja ik was er ook al huiverig in, de combinatie no haul, ms, os buiten de stam inactief en duur herbouwen is toch miss iets te veel van het goede. Gelukkig is het redelijk gecompenseerd met de hoge productie maar toch
 
Reactiescore
510
Ach, dan is een groot front goed te deffen :D
 

DeletedUser59375

Guest
herbouwen van edels is echt te duur
moest alleen dat al veranderen scheelt het al veel
 
Reactiescore
660
herbouwen van edels is echt te duur
moest alleen dat al veranderen scheelt het al veel
Neuh, dat is eerder een normale instelling. Daarom speel je ook classic. Maar, geen def timen achter je edels, of ms erbij, of in dit geval beide, dan wordt het inderdaad wel wat lastiger.
 
Reactiescore
276
Worden er eigenlijk nog wel eens werelden geopend met hele seconden ipv ms?

Verder geen fan van de supportlock, voor de rest zijn de settings erg gaaf.
 

DeletedUser72857

Guest
Worden er eigenlijk nog wel eens werelden geopend met hele seconden ipv ms?

Verder geen fan van de supportlock, voor de rest zijn de settings erg gaaf.

Moet jij nu net niet blij zijn om de 'supportlock', dan je weer verder kansloos kata'en zonder externe OS. En ja seconde classics komen geregeld voor.
 
Reactiescore
1.094
Worden er eigenlijk nog wel eens werelden geopend met hele seconden ipv ms?

Verder geen fan van de supportlock, voor de rest zijn de settings erg gaaf.

Letterlijk de vorige cl had seconden
 

DeletedUser77549

Guest
ik ook. Maakt recaps veel te makkelijk ook al is het moker duur.
 
Reactiescore
276
Moet jij nu net niet blij zijn om de 'supportlock', dan je weer verder kansloos kata'en zonder externe OS. En ja seconde classics komen geregeld voor.
Alweer zo'n forumridder ^^

Thanks voor het antwoord op de vraag in ieder geval.

Misschien moeten jullie eens vragen om een classic zonder katapulten? Dat is technisch wel haalbaar denk ik?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Is al 10 miljard keer gevraagd maar niet haalbaar idd.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik vraag me af waarom niet. Als je wereld met of zonder boog kunt doen waarom dit dan niet lol :p
 
Reactiescore
276
Ik vraag me af waarom niet. Als je wereld met of zonder boog kunt doen waarom dit dan niet lol :p
Nou ja, boog was natuurlijk een addon op het originele spel terwijl katapulten er al vanaf het begin bij waren. De reden zal wel in die richting liggen.

Het is wel jammer. Zo komen we nooit van het gemekker van de forumridders af...
 
Bovenaan