Voorstellen instellingen Classic 13

DeletedUser74552

Guest
Leuke instellingen Poo. Ga ik zeker van meegenieten.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Pieter toch?

En chapeau voor de instellingen. Ms hoeft niet per se van mij, maar logisch aangezien de vorige volle secondes was. Ziet er verder op het eerste oog heel mooi uit.

E: wel geen idee wat dat 10 level techs inhoudt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76090

Guest
Maar snipen met classic, tja ik heb liever seconden, omdat edels peperduur zijn op CL (pakketjes + duur herbouwen). Dus ik ben zeer huiverig met ms. Daarom wel de kleinste gap dan. Anders ben je zo je edels kwijt.

Hoe klein de gap ook is, vanuit meerdere dorpen is de kans bijna 100% om ertussen te komen.

- Nohaul
- Barbarendorpen: geen

Dit wordt leuk, duur herbouwen zonder farmen en met snipen. Zie dan maar eens 30% bijeen te krijgen.
 
Reactiescore
6
Misschien een domme vraag, maar waarom is farm assistant geactiveerd als er geen barbs en no haul is?
 
Reactiescore
1.094
Huh zijn er geen barbs dan?

Want dan vind ik de combinatie 5 leden, no haul, 30 %, met milliseconden en dure edels wel wat straf. Dan gaat het ook wel weer ff duren denk ik.
Verder wel mooie settings. Die 10 techs zijn ook leuke setting erbij. Want dit geldt toch?

bij het 10 lvl systeem kun je gewoon alles tot lvl 10 doen toch je bent zeg maar niet gelimiteerd in het aantal techs dat je kunt gebruiken? :)

Staat namelijk niets op de wiki :p
 

DeletedUser69389

Guest
Tuurlijk zijn er wel barbs :)
Weet niet waar dat plots vandaan komt :p

Wat is de verhouding dan ongeveer? Want het is inderdaad niet wenselijk als dezelfde verhouding als afgelopen classic zou worden aangehouden.
 
Reactiescore
5
Weet ik nog niet. Wie ben jij? Ik weet dat je op RG zat, maar welke naam? Want je bent niet Mats, Wouter of Joachim. Kom er steeds maar niet op.

Pieter toch?

En chapeau voor de instellingen. Ms hoeft niet per se van mij, maar logisch aangezien de vorige volle secondes was. Ziet er verder op het eerste oog heel mooi uit.

E: wel geen idee wat dat 10 level techs inhoudt

Uhm Joachim, ik geraak niet meer aan mijn oude forum acc :(
 

DeletedUser78022

Guest
Aangezien er voorstel bij staat. Zou NoHAUL er aub af mogen. Farmen is juist de helft van het spel aan het begin van de wereld. Het brengt een stuk diversiteit met zich mee wat resulteert in meer speelplezier:)

Mvg
 
Reactiescore
746
Aangezien er voorstel bij staat. Zou NoHAUL er aub af mogen. Farmen is juist de helft van het spel aan het begin van de wereld. Het brengt een stuk diversiteit met zich mee wat resulteert in meer speelplezier:)

Mvg

De instellingen @aankondigingentopic worden niet meer aangepast en staan vast :)
De voorstellen dienen voor voorstellen voor dat we de aankondiging plaatsen :)
 

Deleted User - 487694086

Guest
Aangezien er voorstel bij staat. Zou NoHAUL er aub af mogen. Farmen is juist de helft van het spel aan het begin van de wereld. Het brengt een stuk diversiteit met zich mee wat resulteert in meer speelplezier:)

Mvg

Ik pleit voor een 'ik vind niet leuk' knop
 
Bovenaan