Voorstellen instellingen Classic 13

Reactiescore
1.094
Ik moet eerlijk zeggen dat de meeste settings me wel erg goed bevielen (al zeg ik het zelf :D)

Maar ik zou nu kiezen voor een paar aanpassingen. Omdat we dus 2 langzame classics hebben gehad (CL11 No Haul met laagste gs productie tot nu toe voor een classic) en CL12 was ook niet best, zou ik de snelheid bij deze hoog houden, dus snelheid 5.
Dit ook omdat CL8,9,11 en 12 allemaal snelheid 4 of 4,5 hadden. Leuk om nu snelheid 5 te kiezen en de productie ook hoger.
Dus productie factor 50. Zou je rond een productie moeten komen van 80*50*5*1 (als ik het goed doe) = 20k grondstoffen per uur. Dat lijkt me prima.

Dan is het wel zo chil om daar een beperking of 2 op te zetten. Dus pakketjes wederom, met duur herbouwen edels, anders krijg je edelsspam.
Ook een limited haul van 10 mil, of no haul zou dan erbij moeten komen.

Ik zou boederijlimiet en overwinningsvoorwaarde zelfde houden als op CL12.
Seconden of miliseconden maakt me niet heel erg veel uit, maar als we ms kiezen, dan wel klein mogelijkste gap (50 ms).

Tribelock met ondersteuning buiten de stam uit was wel erg straf, zeker met die hoeveelheid barbarendorpen. Dus ik zou de hoeveelheid barbarendorpen nu behoorlijk wat lager doen tov cl12. De dubbele hoeveelheid van CL11 zou nice zijn. Heb je nog wel wat meer dan normaal, maar niet 1500% meer zoals op CL12 dus. Maar wel maar laten groeien tot 2.000 punten. En ik zou dus of Tribelock of ondersteuning buiten de stam uit, weghalen. Maar niet alle 2, want het zijn wel chille settings (los van elkaar).

Nachtbonus van half 1/ 1 uur tot half 8. Omdat je namelijk op de classic korte looptijden hebt moet je vaak tot laat wachten, als de nachtbonus tot 8 uur loopt. Dus tot half 8 om laat slapers en de korte looptijden allebei tegemoet te komen.
& wat kleine veranderingen.

Dus dan gaat het er als volgt uitzien:

Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500% (5)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200%
- Productiefactor: 50 (80*50*5*1= 20k p/u)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Prestaties: Geactiveerd
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 2.000 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes: Duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25 - 35
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 01:00 tot 07:30 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: Seconden of miliseconden (50ms)
- Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 30% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 30 dagen wint.
- Ledenlimiet Stam: 6 a 7
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Geactiveerd,1800 troepen per boerderij level.
- Limited haul: Basis 10.000, max 10.000.000 of Nohaul
- Barbarendorpen: dubbele hoeveelheid van CL11.

Extra:

- Tribelock: actief vanaf 22 % dominantie
OF
- Ondersteuning buiten de stam: Inactief

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief

+ geen tutorial natuurlijk
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77743

Guest
Ik sluit me aan bij de suggestie van hier boven me!
Kleine aanpassing: zelf graag wel milliseconden zien.
Om de 'of'-keuzes van jou door te hakken zou ik gaan voor:
Nohaul + geen ondersteuning buiten stam
 

DeletedUser69389

Guest
Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400% (4)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200%
- Productiefactor: 40 (80*40*4*1= 12800k p/u)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Prestaties: Geactiveerd
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 1500 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes: Duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25 - 35
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 01:00 tot 08:00 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: Miliseconden (50ms)
- Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 30% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 30 dagen wint.
- Ledenlimiet Stam:7
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Geactiveerd,1800 troepen per boerderij level.
- Limited haul: Basis 10.000, max 10.000.000 of Nohaul
- Barbarendorpen: 3 dorpen per speler.

Extra:

- Tribelock: actief vanaf 22 % dominantie
- Ondersteuning buiten de stam: Inactief

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Inactief
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 
Reactiescore
1.015
Typisch dat Martijn een CL wilt waar troepen niet vol kunnen draaien. Toont weer aan hoe noob hij wel is.
 
Reactiescore
1.094
Ik wil net zeggen, we hebben al 2 classics zo'n lage productie gehad, en dan zitten we juist te klagen over hogere productie. En dan stel je een lage productie voor met een limited haul van 10 mil. Ik vind dat ook behoorlijk kansloos.

De instellingen van Classic 12 vind ik prima!

Thanks, maar wel die barbarendorpen weg dan.

Sowieso milliseconden, moet wel kunnen snipen, vind ik veel leuker :"D

No Haul + milisec en geen os buiten de stam, daarmee werk je interners genoeg tegen. Akkoord.
Maar snipen met classic, tja ik heb liever seconden, omdat edels peperduur zijn op CL (pakketjes + duur herbouwen). Dus ik ben zeer huiverig met ms. Daarom wel de kleinste gap dan. Anders ben je zo je edels kwijt.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
- Productiefactor: 40 (80*40*4*1= 12800k p/u)
Deze ben ik het compleet mee oneens idd


Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500% (5)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200%
- Productiefactor: 50 (80*50*5*1= 20k p/u)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Prestaties: Geactiveerd
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 2.000 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes: Duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25 - 35
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 01:00 tot 07:30 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: Seconden of miliseconden (50ms)
- Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 30% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 30 dagen wint.
- Ledenlimiet Stam: 6 a 7
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Geactiveerd,1800 troepen per boerderij level.
- Limited haul: Basis 10.000, max 10.000.000 of Nohaul
- Barbarendorpen: dubbele hoeveelheid van CL11.

Extra:

- Tribelock: actief vanaf 22 % dominantie
OF
- Ondersteuning buiten de stam: Inactief

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief

+ geen tutorial natuurlijk

En deze perfect
 
Reactiescore
660
Sowieso milliseconden, moet wel kunnen snipen, vind ik veel leuker :"D
Je bedoelt gemakkelijker. Dan vind ik dat duur herbouwen uit moet.

En om eens iets apart te doen zoals bv random timing, stel ik voor, geen katapulten.
 

DeletedUser75892

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500% (5)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200%
- Productiefactor: 60 (80*60*5*1= 24k p/u)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Prestaties: Geactiveerd
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Geen
- Edelmanproductie: Pakketjes: Duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25 - 35
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 01:00 tot 09:00 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: Miliseconden (50ms) (Indien er veel animo voor de classic is eventueel voor volle kiezen)
- Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 20% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 30 dagen wint.
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Geactiveerd,1800 troepen per boerderij level.
- Farmlimiet: Nohaul
- Barbarendorpen: geen

Extra:

- Tribelock: actief vanaf 20 % dominantie
- Ondersteuning buiten de stam: Inactief

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 

DeletedUser74552

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500% (5)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200%
- Productiefactor: 50 (80*50*5*1= 20k p/u)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Prestaties: Geactiveerd
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 2.000 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes: Duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25 - 35
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 01:00 tot 07:30 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: Seconden of miliseconden (50ms)
- Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 30% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 30 dagen wint.
- Ledenlimiet Stam: 6 a 7
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Geactiveerd,1800 troepen per boerderij level.
- Limited haul: Basis 10.000, max 10.000.000 of Nohaul
- Barbarendorpen: dubbele hoeveelheid van CL11.

Extra:

- Tribelock: actief vanaf 22 % dominantie
OF
- Ondersteuning buiten de stam: Inactief

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief

+ geen tutorial natuurlijk

Klinkt heerlijk en om wat knopen door te hakken zou ik persoonlijk kiezen voor:
-Milisecondes 50 ms is prima
-Limited haul vooral met in gedachte de al dure edels. Dit zorgt er in ieder geval voor dat je er wat bij elkaar kunt farmen.
-Productiefactor heb ik niet helemaal gevolgd dus kan ik geen uitspraak over doen. Zolang het maar in evenwicht is met troepen opbouw.
-Nachtbonus 12:00 tot 08:00 Geen late slaper hier.
-Tribelock actief vanaf 22% dominantie.
 
Reactiescore
660
Limited haul en farmen?
 
Reactiescore
1.094
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500% (5)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200%
- Productiefactor: 60 (80*60*5*1= 24k p/u)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Prestaties: Geactiveerd
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Geen
- Edelmanproductie: Pakketjes: Duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25 - 35
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 01:00 tot 09:00 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: Miliseconden (50ms) (Indien er veel animo voor de classic is eventueel voor volle kiezen)
- Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 20% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 30 dagen wint.
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Geactiveerd,1800 troepen per boerderij level.
- Farmlimiet: Nohaul
- Barbarendorpen: geen

Extra:

- Tribelock: actief vanaf 20 % dominantie
- Ondersteuning buiten de stam: Inactief

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief

Ik zou niet tribelock actief vanaf 20% dominatie, en tegelijk dat ook als eindvoorwaarde houden. Dan ben je er al. Met Tribelock wil ik juist verhinderen dat constante gerecruit van (in het verleden) stammen als Soul enzo.
 
Reactiescore
660
true, maar geen edels he
 
Reactiescore
30
- No haul, en anders limited haul.
- Wereldsnelheid 5.
- Boerlimiet
- Pakketjes, duur herbouwen
- Nachtbonus: 01:00 - 09:00 vind ik wel eens een goeie
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-33
- Milliseconden (50) of volle seconden
- Ledenlimiet stam: 6

En zoals vanzelfsprekend alle zooi als vlaggen en bonusdorpen uit.
 

DeletedUser77743

Guest
Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500% (5)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200%
- Productiefactor: 50 (80*50*5*1= 20k p/u)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Prestaties: Geactiveerd
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 1500 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes: Duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25 - 35
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 00:00 tot 07:00 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: Miliseconden (50ms)
- Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 30% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 30 dagen wint.
- Ledenlimiet Stam:7
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Geactiveerd,1800 troepen per boerderij level.
- Nohaul
- Barbarendorpen: geen

Extra:

- Tribelock: actief vanaf 22 % dominantie
- Ondersteuning buiten de stam: Inactief

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Inactief
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 
Reactiescore
1.094
Die nachtbonus alleen :S
 
Bovenaan