Voorstellen Classic 30

Reactiescore
1.089
We hebben toen eens een keer zo'n randomizer op aanvallen op seconden werelden gehad vgm. Waarbij ze willekeurig in 1 seconde werden geplaatst. Ook was er een tijdje een bug die dat deed. Dat eerste was oprecht nog wel grappig.

Maar dit lijkt me verschrikkelijk.

Ook bolwerken, 8% min. troepen, 3,5 bb per account. Pffff wauw dit lijkt me echt heel vervelend
 
Reactiescore
0
Alle aanvalstijden random? Dus het word gewoon aanvallen gooien tot de andere niks meer heeft? xD
 

Deleted User - 487694086

Guest
Leuk verrassingselement, misschien ook randomizen welke troepen je meestuurt, is nog vrij ouderwets zo.
 
Reactiescore
338
Ik vind het net goed dat er eens iets anders is. Anders was het altijd hetzelfde stramien en dezelfde manier van spelen, dit zal nu wel anders zijn. Dus ben wel benieuwd!
 
Reactiescore
1
Fact ! Ben inderdaad benieuwd hoe dit zal verlopen.
Je kan natuurlijk wel een x aantal keren een trein proberen te gooien in de hoop dat je eens een deftige timing hebt.
Is dit enkel van toepassing op de aanvallende partij ?
 
Reactiescore
33
Ik vind het net goed dat er eens iets anders is. Anders was het altijd hetzelfde stramien en dezelfde manier van spelen, dit zal nu wel anders zijn. Dus ben wel benieuwd!
Maar wat is de hele bedoeling van classic? Dacht altijd om zonder al die poespas een beetje een oude wereld te krijgen die wat sneller was. Dit lijkt nu gewoon een verlepte wereld alleen dan sneller en met nog meer dingen dan een normale wereld
 
Reactiescore
338
Maar wat is de hele bedoeling van classic? Dacht altijd om zonder al die poespas een beetje een oude wereld te krijgen die wat sneller was. Dit lijkt nu gewoon een verlepte wereld alleen dan sneller en met nog meer dingen dan een normale wereld

Soms worden er ook andere/nieuwe dingen in getest hoor.
 
Reactiescore
1.089
Soms worden er ook andere/nieuwe dingen in getest hoor.

'Getest' is nou niet per sé een woord dat ik zou kiezen als alle alternatieve settings die er ooit op de classic zijn geweest, nooit naar normale werelden zijn uitgebracht en/of niet eens (meer) mogelijk zijn om daar te spelen. Ondanks goede kritieken en feedback

Maar ja, er zijn behoorlijk wat nieuwe/alternatieve instellingen geweest op de classic. Alleen verschil is dat er nooit 5 frankenstein instellingen tegelijk werden ingevoerd, zoals het er nu wel naar neigt.
 
Reactiescore
338
'Getest' is nou niet per sé een woord dat ik zou kiezen als alle alternatieve settings die er ooit op de classic zijn geweest, nooit naar normale werelden zijn uitgebracht en/of niet eens (meer) mogelijk zijn om daar te spelen. Ondanks goede kritieken en feedback

Maar ja, er zijn behoorlijk wat nieuwe/alternatieve instellingen geweest op de classic. Alleen verschil is dat er nooit 5 frankenstein instellingen tegelijk werden ingevoerd, zoals het er nu wel naar neigt.

Getest was misschien ook idd niet het juiste woord.

1 instelling aanpassen geeft misschien ook niet genoeg doorslag om het anders te doen. Kijk maar naar 2 classics terug. Waar er een tribe lock was na dag 5 fzo. Daar draaide alles om de bg's/nap's.
Ik verwacht dat meer wijzigen meer invloed gaat hebben op een andere manier van spelen. En dat lijkt me net interessant
 
Reactiescore
1.089
Maar dan is er eigenlijk vrij weinig classics aan, afgezien de snelheid. En dan is de wereld meer een testkonijn voor iets wat in de praktijk toch niet (meer) gebruikt gaat worden.
 
Reactiescore
338
Maar dan is er eigenlijk vrij weinig classics aan, afgezien de snelheid. En dan is de wereld meer een testkonijn voor iets wat in de praktijk toch niet (meer) gebruikt gaat worden.

Af en toe mag dat toch? Mainstream is ook maar gewoon?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Fact ! Ben inderdaad benieuwd hoe dit zal verlopen.
Je kan natuurlijk wel een x aantal keren een trein proberen te gooien in de hoop dat je eens een deftige timing hebt.
Is dit enkel van toepassing op de aanvallende partij ?

Je kan niet annuleren :)
 
Reactiescore
470
wie heeft deze instellingen in godsnaam bedacht?
 
Reactiescore
1.089
Af en toe mag dat toch? Mainstream is ook maar gewoon?

Jullie kunnen doen wat jullie willen, of het gespeeld gaat worden (door een fatsoenlijk aantal spelers) is een tweede. En mainstream... van mij hoeft het niet eenheidsworst wereld te zijn, maar dit is naar mijn mening onherkenbaar voor een cl.

Lijkt beetje op de discussie zoals gevoerd op .net en elders waar ze onderscheid hebben tussen High Performance en Classic.
 
Reactiescore
338
Jullie kunnen doen wat jullie willen, of het gespeeld gaat worden (door een fatsoenlijk aantal spelers) is een tweede. En mainstream... van mij hoeft het niet eenheidsworst wereld te zijn, maar dit is naar mijn mening onherkenbaar voor een cl.

Lijkt beetje op de discussie zoals gevoerd op .net en elders waar ze onderscheid hebben tussen High Performance en Classic.

Ik spreek hier als speler he, mij lijkt het wel interessant om te spelen.
 
Reactiescore
298
Hahahaha deze instellingen, wie heeft dit verzonnen . Randomizer, 8% troepen, bb overload en boerlimiet 30k. Dan nog zo'n bolwerk wat dus volkomen overbodig is. Ik mis enkel nog de uitkijktoren, dan is t feestje wel compleet.
 
Reactiescore
9
Is wel eens fijn om een andere manier van spelen aan te moeten nemen ipv te snipen en timen. Volledig afhankelijk van je stam en je stack keuzes. Gaat aanpassen worden eens iedereen het onder de knie gaat krijgen gaat het wel nog fijn worden.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Is wel eens fijn om een andere manier van spelen aan te moeten nemen ipv te snipen en timen. Volledig afhankelijk van je stam en je stack keuzes. Gaat aanpassen worden eens iedereen het onder de knie gaat krijgen gaat het wel nog fijn worden.
Stacken? :redface:
 
Bovenaan