Nee het is gewoon voor sommige amper haalbaar om binnen de 10ms te timen, waardoor het voor een klein groepje spelers een enorm voordeel geeft ivm aanvallen of verdedigen. Ik weet wel zeker dat er op een enkele 0,01% van de game ooit een timebotter bij zit, die overigens snel te achterhalen is. Ben het er mee eens dat door volle sec in te stellen het voor iedereen eerlijk is en er geen internet voordeel aan te pas komt.Volle sec is juist iets verder kijken dan je neus lang is, ipv alleen maar dom te snipen. Met de ontraceerbare timebots die in omloop zijn is het maar goed ook dat er meer volle sec werelden blijven komen.
Nee het is gewoon voor sommige amper haalbaar om binnen de 10ms te timen, waardoor het voor een klein groepje spelers een enorm voordeel geeft ivm aanvallen of verdedigen. Ik weet wel zeker dat er op een enkele 0,01% van de game ooit een timebotter bij zit, die overigens snel te achterhalen is. Ben het er mee eens dat door volle sec in te stellen het voor iedereen eerlijk is en er geen internet voordeel aan te pas komt.
Opzich zou een mens zijn reactievermogen nooit binnen 10 ms kunnen zitten, daar heb je inderdaad gelijk in (is ook zo vaak al bewezen door onderzoek). Tribalwars gaat echter totaal niet over reactievermogens, ik snap echt niet hoe je dat nu nog steeds niet kan snappen. Bij tribal wars kan je letterlijk (met stabiel internet) ongeveer inschatten wanneer 300 ms is en dan proberen daarop te timen, waarbij goede timers (met ook stabiel internet dus) extreme ms cijfers neer kunnen zetten. Dit heeft dus helemaal niks met reactievermogen te maken.Nog altijd onzin dat je beweerd dat een mens kan reageren op 1 tot 10 ms lmao
Juh, voor voorzorgsmaatregelen is het misschien inderdaad handig om het dan toch maar eerlijk te houden en dus volle seconde aan te houden (wetende dat dan niemand echt vals speelt).Er is iig een timebot in omloop die niet traceerbaar is, en aangezien ik er vrij weinig nog van weet zullen er wel een stuk meer nog zijn.
Opzich zou een mens zijn reactievermogen nooit binnen 10 ms kunnen zitten, daar heb je inderdaad gelijk in (is ook zo vaak al bewezen door onderzoek). Tribalwars gaat echter totaal niet over reactievermogens, ik snap echt niet hoe je dat nu nog steeds niet kan snappen. Bij tribal wars kan je letterlijk (met stabiel internet) ongeveer inschatten wanneer 300 ms is en dan proberen daarop te timen, waarbij goede timers (met ook stabiel internet dus) extreme ms cijfers neer kunnen zetten. Dit heeft dus helemaal niks met reactievermogen te maken.
Klopt, maar het lijkt net of je denkt dat er mensen hier zijn die zonder enige fout te maken altijd binnen de 10ms een aanval kunnen timen. Dat is namelijk echt onmogelijk. Iedereen in dit spel maakt timefouten en inderdaad, wanneer iemand zonder enige fout binnen de 10ms kan timen, dan is dat inderdaad hoogstwaarschijnlijk een dikke timebot of een time hulpmiddel, anders kan het gewoon niet.Ik weet niet of jij ooit eens een pingplotter hebt gedaan, maar binnen een seconde kan de reactietijd van je (stabiele) internet ook gewoon nog pak hem beet 20 ms verschillen per moment.
Dat je niet volledig afhankelijk bent van de 200 ms reactietijd van een mens ben ik mee eens omdat je ervoor kan preppen, maar ook daar zal er altijd een verschil in zitten, en dat zal zeker wel 10-50 ms zijn.
Het heeft zeker wel met reactievermogen te maken, al is die speling wel veel minder dan 200 ms ja, daar ben ik mee eens. Maar je kan nooit steevast 10ms timen. Daarvoor zijn er echt te veel factoren actief
Erger nog, ik heb me er ondertussen in verdiept, eigenlijk is er nog nooit een timebot geweest die echt traceerbaar is met de normale tools die ze hebben.Er is iig een timebot in omloop die niet traceerbaar is, en aangezien ik er vrij weinig nog van weet zullen er wel een stuk meer nog zijn.
Het is dus niet mogelijk om spelers uit te nodigen om in je buurt te starten.