Voorstel settings Classic #17

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser75558

Guest
Volle sec is juist iets verder kijken dan je neus lang is, ipv alleen maar dom te snipen. Met de ontraceerbare timebots die in omloop zijn is het maar goed ook dat er meer volle sec werelden blijven komen.
Nee het is gewoon voor sommige amper haalbaar om binnen de 10ms te timen, waardoor het voor een klein groepje spelers een enorm voordeel geeft ivm aanvallen of verdedigen. Ik weet wel zeker dat er op een enkele 0,01% van de game ooit een timebotter bij zit, die overigens snel te achterhalen is. Ben het er mee eens dat door volle sec in te stellen het voor iedereen eerlijk is en er geen internet voordeel aan te pas komt.
 
Reactiescore
1.094
0,01 % van de game timebot, ja maar die 0,01% van de game zijn, pak hem beet 10-20% van de top 25/50 accounts van alle werelden.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Er is iig een timebot in omloop die niet traceerbaar is, en aangezien ik er vrij weinig nog van weet zullen er wel een stuk meer nog zijn.
 

DeletedUser74404

Guest
Nee het is gewoon voor sommige amper haalbaar om binnen de 10ms te timen, waardoor het voor een klein groepje spelers een enorm voordeel geeft ivm aanvallen of verdedigen. Ik weet wel zeker dat er op een enkele 0,01% van de game ooit een timebotter bij zit, die overigens snel te achterhalen is. Ben het er mee eens dat door volle sec in te stellen het voor iedereen eerlijk is en er geen internet voordeel aan te pas komt.

Nog altijd onzin dat je beweerd dat een mens kan reageren op 1 tot 10 ms lmao
 

DeletedUser75558

Guest
Nog altijd onzin dat je beweerd dat een mens kan reageren op 1 tot 10 ms lmao
Opzich zou een mens zijn reactievermogen nooit binnen 10 ms kunnen zitten, daar heb je inderdaad gelijk in (is ook zo vaak al bewezen door onderzoek). Tribalwars gaat echter totaal niet over reactievermogens, ik snap echt niet hoe je dat nu nog steeds niet kan snappen. Bij tribal wars kan je letterlijk (met stabiel internet) ongeveer inschatten wanneer 300 ms is en dan proberen daarop te timen, waarbij goede timers (met ook stabiel internet dus) extreme ms cijfers neer kunnen zetten. Dit heeft dus helemaal niks met reactievermogen te maken.

Er is iig een timebot in omloop die niet traceerbaar is, en aangezien ik er vrij weinig nog van weet zullen er wel een stuk meer nog zijn.
Juh, voor voorzorgsmaatregelen is het misschien inderdaad handig om het dan toch maar eerlijk te houden en dus volle seconde aan te houden (wetende dat dan niemand echt vals speelt).
 
Reactiescore
1.094
Opzich zou een mens zijn reactievermogen nooit binnen 10 ms kunnen zitten, daar heb je inderdaad gelijk in (is ook zo vaak al bewezen door onderzoek). Tribalwars gaat echter totaal niet over reactievermogens, ik snap echt niet hoe je dat nu nog steeds niet kan snappen. Bij tribal wars kan je letterlijk (met stabiel internet) ongeveer inschatten wanneer 300 ms is en dan proberen daarop te timen, waarbij goede timers (met ook stabiel internet dus) extreme ms cijfers neer kunnen zetten. Dit heeft dus helemaal niks met reactievermogen te maken.

Ik weet niet of jij ooit eens een pingplotter hebt gedaan, maar binnen een seconde kan de reactietijd van je (stabiele) internet ook gewoon nog pak hem beet 20 ms verschillen per moment.
Dat je niet volledig afhankelijk bent van de 200 ms reactietijd van een mens ben ik mee eens omdat je ervoor kan preppen, maar ook daar zal er altijd een verschil in zitten, en dat zal zeker wel 10-50 ms zijn.

Het heeft zeker wel met reactievermogen te maken, al is die speling wel veel minder dan 200 ms ja, daar ben ik mee eens. Maar je kan nooit steevast 10ms timen. Daarvoor zijn er echt te veel factoren actief
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75558

Guest
Ik weet niet of jij ooit eens een pingplotter hebt gedaan, maar binnen een seconde kan de reactietijd van je (stabiele) internet ook gewoon nog pak hem beet 20 ms verschillen per moment.
Dat je niet volledig afhankelijk bent van de 200 ms reactietijd van een mens ben ik mee eens omdat je ervoor kan preppen, maar ook daar zal er altijd een verschil in zitten, en dat zal zeker wel 10-50 ms zijn.

Het heeft zeker wel met reactievermogen te maken, al is die speling wel veel minder dan 200 ms ja, daar ben ik mee eens. Maar je kan nooit steevast 10ms timen. Daarvoor zijn er echt te veel factoren actief
Klopt, maar het lijkt net of je denkt dat er mensen hier zijn die zonder enige fout te maken altijd binnen de 10ms een aanval kunnen timen. Dat is namelijk echt onmogelijk. Iedereen in dit spel maakt timefouten en inderdaad, wanneer iemand zonder enige fout binnen de 10ms kan timen, dan is dat inderdaad hoogstwaarschijnlijk een dikke timebot of een time hulpmiddel, anders kan het gewoon niet.

Je moet eens een timer erbij pakken en dan voor jezelf op een bepaald aantal ms proberen te timen, zul je zien dat als je volledig focust op een bepaald aantal ms en je je lag tijd een klein beetje kent, je er echt vaak dichtbij zal zitten. Hoeft natuurlijk geen binnen de 10ms te zijn (dat is altijd namelijk best extreem).
 
Reactiescore
24
Misschien wordt het weer eens tijd om voor deze wereld eens terug te komen. Ik zie toch leuke instellingen voorbij komen, dus misschien maar weer eens de moeite nemen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Lijkt me niet, kan je niet echt doen zonder aankondiging
 
Reactiescore
660
Er is iig een timebot in omloop die niet traceerbaar is, en aangezien ik er vrij weinig nog van weet zullen er wel een stuk meer nog zijn.
Erger nog, ik heb me er ondertussen in verdiept, eigenlijk is er nog nooit een timebot geweest die echt traceerbaar is met de normale tools die ze hebben.
Het komt doordat de handeling maar eens gebeurt en niet zoals bij een autoklik te controleren valt. Ik heb het er een tijdje geleden lang over gehad met twee jongens die echt veeeeeel van programmeren kennen. Voor alle duidelijkheid. Het is dus niet ontraceerbaar, maar niet op de manier hoe ze dat gewoon controleren. Ten eerste moeten ze dan het script te pakken krijgen en daar op kunnen controleren, maar klaarblijkelijk is het veranderen van een paar lijnen voldoende om de tools weer te ontwijken. Dus als je een beetje je gezond verstand gebruikt met zo’n timescript dan kan er eigenlijk niks gebeuren.

Het is trouwens dus ook niet zo dat de laatste tijd zo’n timescript circuleert, die is er al zeker een langere tijd, maar door een vrij select groepje voor zich gehouden. Eveneens dat Russische script waar je je lag etc kon invullen heeft een metamorfose doorgemaakt en is gewoon niet onmiddellijk te traceren.
 
Reactiescore
2.490
Hij is even met vertraging,we kondigen hem morgen aan en dan starten we later deze week.

Sorry voor het ongemak.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Okay thanks voor de update. Donderdag/vrijdag dan neem ik aan?
 
Reactiescore
2.303
sta ik zo vroeg op voor niks xs
 
Reactiescore
2.490
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/classic-17-meer-dorpen-start.201065/

Specifiek tijdstip is een beetje afhankelijk van mijn donderdagochtend. Op basis van andere feedback is er ook nog besloten het uitnodigingsysteem van spelers in je buurt te deactiveren.

Het is dus niet mogelijk om spelers uit te nodigen om in je buurt te starten.

Edit: Qua farm limiet: Die zal dus effectief starten op 30K gegeven de 2 dorpen start is de setting eigenlijk nu ingesteld op 15K.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan