Voorstel settings Classic #17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.489
Ga je ook nog wat doen met de beginnersbescherming iets langer maken? :)

Die ook ja, maar met 2 dorpen lijkt 4 dagen me erg lang, ik stel voor 3 dagen :)
 
Reactiescore
1.089
Reactiescore
2.489

DeletedUser31944

Guest
Ik vind alleen dat millisecondes wel geactiveerd mogen worden, zo komt er wat meer skill bij kijken.

Met hele secondes snap ik nooit hoe je kan snipen :(
 
Reactiescore
99
Ik vind alleen dat millisecondes wel geactiveerd mogen worden, zo komt er wat meer skill bij kijken.

Met hele secondes snap ik nooit hoe je kan snipen :(
Kijk dat is nu juist de “skill” van volle sec ;)
Komt meer bij kijken op tactisch vlak en treintje kan niet gesniped worden
 

DeletedUser75558

Guest
Helemaal niet waar, je kan in het begin sowieso maar 3 edels sturen, dus valt nog voldoende mee te werken. Als er dan een twee ( of zelfs 3) dorpen start zou zijn kan je in principe wel voor 2 ahs gaan, maar dan is het weer je eigen taak om al def te hebben staan, of de tegenstander voor te zijn.
Juh voor meerdere dorpen start heb je wel zeker veel mogelijkheden, maar niet met een klassieke 1 dorp start, dan ben je toch wel best afhankelijk van je omgeving (zeker met volle sec).
 
Reactiescore
2.489

Deleted User - 487920325

Guest

Staat niet in het "overzichtelijke" overzicht alleen in de uitgebreide.

<farm_limit>2000</farm_limit>

buiten dat, anything else? :)

Heb het uitgebreid doorgenomen en ik heb geen fouten gespot. Nog wel een vraag over de limited haul. Start deze nu ook op 60k ipv 30k door de 2 dorpen start? Als ik me het goed herrineer stijgt het limiet met het basisaantal voor elk dorp dat je normaal gesproken veroverd. Als 30k de bedoeling blijft misschien dat even nakijken.
 
Reactiescore
326
Staat niet in het "overzichtelijke" overzicht alleen in de uitgebreide.

<farm_limit>2000</farm_limit>



Heb het uitgebreid doorgenomen en ik heb geen fouten gespot. Nog wel een vraag over de limited haul. Start deze nu ook op 60k ipv 30k door de 2 dorpen start? Als ik me het goed herrineer stijgt het limiet met het basisaantal voor elk dorp dat je normaal gesproken veroverd. Als 30k de bedoeling blijft misschien dat even nakijken.

Start begint op 60k doordat je een 2e dorp hebt, daarna stijgt het met 30k per dag
 
Reactiescore
1.089
buiten dat, anything else? :)

Idd boerlimiet. 1800-2k is wel een redelijke hoeveelheid voor boerlimiet. Ik zou iig niet hoger gaan dan 2k en dan eerder kiezen voor 1800
 

Deleted User - 487920325

Guest
We wachten nog even op een wereldreset en verwachten de wereld woensdag aan te kondigen. Tot die tijd horen we graag je feedback over de instellingen. Instellingen kunnen dus nog veranderd worden op basis van jullie feedback!

@Duckje?
 

DeletedUser46239

Guest
Ik vind alleen dat millisecondes wel geactiveerd mogen worden, zo komt er wat meer skill bij kijken.

Met hele secondes snap ik nooit hoe je kan snipen :(

Wijzig idd naar milliesecondes, altijd die volle seconden..
Komt niks van skills bij kijken in de start, gewoon wie de meeste vriendjes dichtbij heeft liggen..

Dan nog is in combinatie met 'OS buiten de stam: Ondersteuning kan enkel binnen de stam verstuurd worden van leden die langer dan 5 dagen lid zijn.'
Gaat weer hetzelfde probleem geven als bij classic 14..

Aub geen millieseconden en geen OS buiten stam samen in combinatie met duur herbouwen..
 

Deleted User - 487694086

Guest
Volle sec is juist iets verder kijken dan je neus lang is, ipv alleen maar dom te snipen. Met de ontraceerbare timebots die in omloop zijn is het maar goed ook dat er meer volle sec werelden blijven komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan