voorstel mooiere oorlog

DeletedUser66941

Guest
X-Mas moet toch ergens hun stats mee op peil houden,
En Knight moet zijn grove mond maar houden, die onzin die hij uitkraamt slaat nergens op. Glenn spreekt immers altijd de waarheid ;)
Glenn en ik 'fucken' elkaar soms, laten we dit gezellig houden en bemoei je er niet mee (@knight).

En nee, zulke acties doe ik niet meer aan. Als ik dat echt wou zou het ook nog wel lukken hoor, wees niet bang. Ik sta gewoon voor de stam klaar. En elke stam waar ik in zit ownt, ook Divine ownde EQUI. Dat kan niemand ontkennen. Elke speler in die stam had een 10x hoger niveau dan jij hebt knight.
 

DeletedUser81928

Guest
Allereerst heren kan ik ook niet ontkennen dat Erwin er altijd is voor de stam. Soms gaat ie er een beetje ver in maar alla, dat is geweest. Jessey je zou juist blij moeten zijn want daardoor zit ik nu in je stam:p. Erwin, als je met jessey in een stam hebt gezeten, en ik bedoel een stam een geen Xmas. Dan is jessey ook iemand die er altijd voor de stam is al gaat ie er iets minder ver is. En nee jessey is een topspeler minschien niet op amor, maar ik weet wat ie wel in huis heeft en ik zou hem graag als co hebben dat weet ik wel net als ik weet dat ik erwin ook prima op mn account kan laten. Nou zo heb ik xmas weer een steekje onder water gegeven en heb ik er voor gezorgd dat jullie nu niet meer op elkaar gaan haten want jesesey speelt niet meer in xmas en wel in break en daar doet ie het goed. Slimme keus om niet meer in xmas te spelen
 

DeletedUser56633

Guest
X-Mas moet toch ergens hun stats mee op peil houden,
En Knight moet zijn grove mond maar houden, die onzin die hij uitkraamt slaat nergens op. Glenn spreekt immers altijd de waarheid ;)
Glenn en ik 'fucken' elkaar soms, laten we dit gezellig houden en bemoei je er niet mee (@knight).

En nee, zulke acties doe ik niet meer aan. Als ik dat echt wou zou het ook nog wel lukken hoor, wees niet bang. Ik sta gewoon voor de stam klaar. En elke stam waar ik in zit ownt, ook Divine ownde EQUI. Dat kan niemand ontkennen. Elke speler in die stam had een 10x hoger niveau dan jij hebt knight.

xD dus je wilt zeggen dat je 10x beter bent dan mij?
lachen is dat,iemand die zich achter stacks verschuilt,tsja daar kom je niet door he..

en ach,w17 was ik misschien niet helemaal top de laatste tijd,maar op w18 ga ik best wel hard nu,en dat tegen een stam die zo,n 2/3x beter is als NEOH;)

Allereerst heren kan ik ook niet ontkennen dat Erwin er altijd is voor de stam. Soms gaat ie er een beetje ver in maar alla, dat is geweest. Jessey je zou juist blij moeten zijn want daardoor zit ik nu in je stam:p. Erwin, als je met jessey in een stam hebt gezeten, en ik bedoel een stam een geen Xmas. Dan is jessey ook iemand die er altijd voor de stam is al gaat ie er iets minder ver is. En nee jessey is een topspeler minschien niet op amor, maar ik weet wat ie wel in huis heeft en ik zou hem graag als co hebben dat weet ik wel net als ik weet dat ik erwin ook prima op mn account kan laten. Nou zo heb ik xmas weer een steekje onder water gegeven en heb ik er voor gezorgd dat jullie nu niet meer op elkaar gaan haten want jesesey speelt niet meer in xmas en wel in break en daar doet ie het goed. Slimme keus om niet meer in xmas te spelen

Je kan mij niet vertellen dat jij E. op je acc zou willen laten,na die actie op w18,nogmaals,iemand die zich achter torenhoge stacks verschuilt kan iedereen wel deffen
Niet moeilijk doen ... jullie zijn allemaal noobs :D

ok baas:(
 

DeletedUser81928

Guest
lammert is zelf noob, terwijl ik niet eens op dimmy speel zijn we hem al voorbij in de ranking :p
 

DeletedUser

Guest
Hmm, commanderen is wat anders he :p
Ik maak een statement zonder argumenten.

Commanderen is iets als, je gaat nu bier voor me halen! :D
 

DeletedUser65185

Guest
en ach,w17 was ik misschien niet helemaal top de laatste tijd,maar op w18 ga ik best wel hard nu,en dat tegen een stam die zo,n 2/3x beter is als NEOH;)

Nooit stammen vergelijken op andere wereldinstellingen. Je weet nooit hoe wij het zouden doen op w18 dat is een totaal andere situatie.

Dus ga niet zeggen dat die stam 2/3x beter is als de situatie anders ligt is gewoon helemaal niet aan de orde. Maarja ownen tegen een stam die 3x beter is maar falen tegen een stam die dan volgens jou 3x slechter is dan op w18.

hehe beetje dom he stammen uit 2 werelden gaan vergelijken lol :rolleyes:
 

DeletedUser56633

Guest
Hmm, commanderen is wat anders he :p
Ik maak een statement zonder argumenten.

Commanderen is iets als, je gaat nu bier voor me halen! :D

ah,naja dat ga ik niet doen:)

Nooit stammen vergelijken op andere wereldinstellingen. Je weet nooit hoe wij het zouden doen op w18 dat is een totaal andere situatie.

Dus ga niet zeggen dat die stam 2/3x beter is als de situatie anders ligt is gewoon helemaal niet aan de orde. Maarja ownen tegen een stam die 3x beter is maar falen tegen een stam die dan volgens jou 3x slechter is dan op w18.

hehe beetje dom he stammen uit 2 werelden gaan vergelijken lol :rolleyes:

Ga er niet eens meer op reageren,heb nu al tig keer hetzelfde gezegt,maar je wil het niet begrijpen he..

maja,doet er ook niet meer toe:D
 

DeletedUser

Guest
dan ken je toch best wel bier halen!!
hele dag niks doen, en de hard werkende man niet eens een biertje brengen???

Pffff, jeugd van tegenwoordig ...
 

DeletedUser

Guest
nee maar cf'en tot de top en dan alles stacken met minimaal 20 dorpen, net zoals kings of pain nu met 20 dorpen + worden gestacked. als je 30 clears gooit en je hebt maar 27.500 verslagen tegenstanders zegt dat voldoende. Dus als nog 1 iemand van jullie zaagt dat wij te hard gestacked staan...

Dus als wij zoiets zouden doen (acc op delete zetten) dan komen we inderdaad onder het niveau waar x-mas nu aan zit :p


dat zegt de gene waar 100+ vegen doodliepen op 1 dorp ?
 
Bovenaan