voorstel mooiere oorlog

DeletedUser56633

Guest
Hierbij wil ik jullie iets voorstellen ivm de oorlogen die op w 17 bezig zijn.

OEPS vs THR en NEOH vs X-MAS

Wat me opvalt is dat er niet meer veel moeite word gedaan om dorpen aan het front te edelen (bij OEPS en THR dan).
Maar dat er wel heel erg in het cluster word afgebroken wat helemaal niet mooi is (ben momenteel zelf ook zo bezig na 3 keer zelf in mijn cluster aangevallen te worden).

Bij deze wil ik vragen aan alle spelers en leiders van de stammen: is het niet mogelijk om het netjes te houden, en het te ouden bij muren afbreken als je ook middenin aanvalt? Waarom boerderijen afbreken?

We spelen hier allemaal nu al zolang, en wees blij dat we nog met 4 topstammen hier zitten. Probeer dit niet te verpesten om spelers naar barbaar te gaan zetten dat verpest alles op deze wereld.

Dus waar ik nu heen wil is: laat de katas alleen op de muur lopen en stop met dat irritant afbreken van de boerderijen.
Ik hoop dat dit door alle verschillende stammen word gelezen en ook aan de rest te laten weten.

Je mag me altijd contacteren hier of op W 17 als je met iets niet eens ben.

Zwaartje,ik reageer weer even hierop,de spelers van Break zeggen dat jullie het net zo hard doen,en ook nog cf-en,shilo cf,t bijna alleen maar xD
 
Bovenaan