voorstel mooiere oorlog

DeletedUser81928

Guest
logisch als ik 100 vegen op 1 dorp zou krijgen zou ik hem ook stacken lekker cleartjes slopen :D
 

DeletedUser56633

Guest
Dat was niet roccom,s idee hoor;)

Wardking wou de cf,s eruit hebben,dus die riep wat mensen op om 150(?) clears te sturen per dorp,zoiets was het iig:p
En ja,Wardking,s wil is wet he;)
 

DeletedUser59685

Guest
Misschien een soort troependumb in delen, zal wel iets van reden hebben.
 

DeletedUser81928

Guest
geen idee zie wel vaker vage dingen voorbij komen zal ook eens bij jullie kijken
 

DeletedUser56633

Guest
xD
snappen jullie nu waarom ik altijd stackte?:p
sommigen bij jullie vonden slopen ook heel leuk,weet niet meer wie:p

iig HoH,succes met bb,s edelen en daarna onpwnage edelen,pas op! hij is pro:eek:
 

DeletedUser65185

Guest
xD
snappen jullie nu waarom ik altijd stackte?:p
sommigen bij jullie vonden slopen ook heel leuk,weet niet meer wie:p

iig HoH,succes met bb,s edelen en daarna onpwnage edelen,pas op! hij is pro:eek:

ja blijkt dat de broer van mijn voormalige mb daar co aan het spelen is, wordt nog grappig en hij is nu al een groter front aan het maken dan dat jij had haha :D.

slopen kwam van op afstand dus geen frontspelers :p. maar wij doen het niet zo extreem als 1k kata in een clear :)
 

DeletedUser56633

Guest
de broer van krijtje co,t bij onpwnage?:p

xD hij slaat nog geen deuk in een pakje boter,grappig gezicht toen ik werdt gekicked toen,zat te schreeuwen om deff omdat hij zoveel front kreeg:eek:

en nee,dat niet,maar sowieso een mass kreeg ik echt de helft van de aanvallen op m,n achterland,weet helaas niet meer door wie:(
 

DeletedUser

Guest
xD
snappen jullie nu waarom ik altijd stackte?:p
sommigen bij jullie vonden slopen ook heel leuk,weet niet meer wie:p

iig HoH,succes met bb,s edelen en daarna onpwnage edelen,pas op! hij is pro:eek:

Ik hoefde eigenlijk niet veel meer van je te edelen:)

Voor own heb ik hier een erg toch wel grappig berichtje dat wel een glimlach op je gezicht brengt.

extase 05.02.13 11:11
daar had ik je toch even=]

Onpwnage55 05.02.13 21:12
lul :p

extase 05.02.13 23:36
haha=]

extase 23.02.13 21:14
ik dacht jij komt ook wel met je clears op mn front rammen, toch jammer:)

Onpwnage55 23.02.13 22:10
ik val nooit aan, belemmerd mijn groei... Heel NEOH staat toch aan het front gestackt met 20 def dorpen per dorp ofzo

extase 24.02.13 02:20
Amorfati stond ook gestackt op het front ;-) grote delen, daar is ook niet veel meer van over:)

Onpwnage55 24.02.13 12:13
die eikel vraagt geen def
 

DeletedUser56633

Guest
whahah,Happy,ze waren toch blij dat ik op bb was??
Hier is btw ook het bewijs dat ik helemaal niet vol stond met deff he NEOH;)

en correctie,ik vroeg wel deff,maar kreeg te horen van Roccom dat sommige leden weigerden mij OS te sturen,dan ga ik ook geen deff meer vragen he:D
 

DeletedUser

Guest
en nee,dat niet,maar sowieso een mass kreeg ik echt de helft van de aanvallen op m,n achterland,weet helaas niet meer door wie:(

Dat was ik :D:D:D:D:D
In tegenstelling tot Extase ben ik wel fan van het grove sloopwerk.
En met 200 kata's per clear is dat dus pretpakket voor mij :D
 
Bovenaan